• Η παρ. 1 του άρθρου 10 του Σχεδίου Νόμου, θα πρέπει να υιοθετήσει τη διατύπωση του άρθρου 14 της υπό ενσωμάτωση Οδηγίας, σύμφωνα με το οποίο, «Τα κράτη μέλη παρέχουν πρόσβαση». Προτείνεται δε η απαλοιφή της πρόβλεψης παροχής εκπαίδευσης στα κέντρα φιλοξενίας για τους λόγους που αναφέρουν οι υπόλοιπες οργανώσεις που σχολιάζουν και πρόκειται για δυνατότητα και όχι υποχρέωση του κράτους. Ως προς δε την παρ. 2 του άρθρου 10 του Σχεδίου Νόμου, θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η έννοια της ταυτοποίησης δεν είναι σαφής. Επίσης η Οδηγία στο άρθρο 14 παρ. 2 αναφέρεται στην ημερομηνία υποβολής της αίτησης παροχής διεθνούς προστασίας, όπως αυτή προφανώς προκύπτει από το άρθρο 6 της Οδηγίας 32/2013, περί κοινών διαδικασιών χορήγησης και ανάκλησης καθεστώτος διεθνούς προστασίας, καθότι αυτό είναι που ρυθμίζει τα ζητήματα υποβολής αίτησης ασύλου-διεθνούς προστασίας και άρα σε αυτό πρέπει να αναφέρεται ο Νόμος. Διαδικασία Ταυτοποίησης δεν προβλέπεται κάπου στην Οδηγία και η αναφορά μιας ασαφούς έννοιας προς την έναρξη της προθεσμίας δεν είναι προς το μείζον συμφέρον των ανηλίκων.