• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΣ' | 5 Φεβρουαρίου 2018, 08:16

    - Στις μεταβατικές διατάξεις δίνεται η δυνατότητα μόνο στους Δήμους που δεν έχουν συγχωνευθεί να αποφασίσουν σε ποιο ΦΟΔΣΑ θα συμμετέχουν ή αν θέλουν να συστήσουν άλλο νέο φορέα. Στους υπόλοιπους Δήμους που συγχωνεύθηκαν εφαρμόζοντας τον προηγούμενο νόμο ή άνηκαν σε Περιφερειακό ΦοΔΣΑ δεν έχουν το δικαίωμα επιλογής!!!! Αυτό δεν είναι άνιση μεταχείριση των Δήμων; Γιατί αυτό το νομοσχέδιο θεωρείται από το υπουργείο σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση ότι δίνει στους Δήμους τη δυνατότητα να αποφασίσουν τι θέλουν αφού αποφασίζουν τελικά μόνο οι Δήμοι που δεν εφάρμοσαν τον προηγούμενο νόμο? - Γιατί όσοι είχαν συσταθεί ως ΦΟΔΣΑ πριν το 2013 και δεν είχαν συγχωνευθεί έχουν τα κριτήρια του άρθρου 1 παρ. γ ενώ όσοι ΦοΔΣΑ θέλουν να διασπαστούν πρέπει να ισχύουν και οι προϋποθέσεις της παραγράφου δ του άρθρου 1 όπου υπάρχει και η μελέτη βιωσιμότητας; Δεν μας ενδιαφέρει στους υφιστάμενους ΦοΔΣΑ που δεν έχουν συγχωνευθεί να δούμε αν τελικά είναι βιώσιμοι; - Γιατί δίνει το νομοσχέδιο μόνο την δυνατότητα διάσπασης των ΦοΔΣΑ και δεν δίνει τη δυνατότητα συγχώνευσής τους προκειμένου κάποιες φορές να επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας και να μειώνεται το κόστος λειτουργίας τους; - Αν σε μία Περιφέρεια υπάρχει ένας Περιφερειακός ΦοΔΣΑ και επιθυμούν να γίνουν δύο μικρότεροι και καλύπτονται οι προϋποθέσεις του νόμου, με ποια διαδικασία θα γίνει η διάσπαση; Πώς θα χωριστούν οι απαιτήσεις και οι υποχρεώσεις ή τα δικαιώματα του Περιφερειακού ΦοΔΣΑ για να τα αναλάβουν οι νέοι ΦοΔΣΑ που θα δημιουργηθούν; Τι θα γίνει με την εκπόνηση του ΠΕΣΔΑ; Θα πρέπει να φτιάξουν νέο νομικό πρόσωπο ΝΠΔΔ για το ΠΕΣΔΑ; - Στο άρθρο 19 αναφέρεται μόνο τι γίνεται με το προσωπικό στην περίπτωση συγχώνευσης ΦΟΔΣΑ με τη μορφή ΝΠΔΔ σε ΑΕ και αντίθετα, ενώ δεν αναφέρεται πώς και με ποια διαδικασία γίνεται η ίδια η συγχώνευση ενός ΝΠΔΔ σε ΑΕ και αντίθετα.