• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 18 Νοεμβρίου 2020, 16:52

    Μειώνετε τον βαθμό πτυχίου, προφανώς με τη γνωστή αιτιολόγηση της ανισότητας του τρόπου βαθμολόγησης ανάλογα με τη σχολή ή το σχολείο. Ας πούμε ότι έχει βάση, αν και αν είχε, τότε με αυτό το σκεπτικό να καταργήσουμε τελείως την βαθμολόγηση, αφού δεν αποτελεί αξιόπιστο κριτήριο αξιολόγησησς.Με ποια αιτιολογία όμως μειώνετε στην βαθμίδα ΔΕ τα μόρια του Β τίτλου από 150 σε 110 και μάλιστα της πιστοποίησης από εθνικό ενιαίο οργανισμό πιστοποίησης προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)και ανεβάζετε ιδιαίτερα τα μόρια των ξένων γλωσσών.Αυτή ακριβώς η απαξίωση πού συνίσταται? Δηλαδή το δίπλωμα ειδικότητας, εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 5 (δηλαδή η πιστοποίηση Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)που αναγνωρίζεται πανευρωπαϊκά βάσει ευρωπαϊκών προτύπων, είναι ήσσονος σημασίας επί του πρακτέου πάνω δηλαδή στην δουλειά, σε σχέση ένα δίπλωμα γαλλικών ή ισπανικών? Πού ακριβώς θα χρησιμεύσει αυτό περισσότερο στο δημόσιο από την πιστοποίηση και απαξιώνεται έτσι?