• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΟΣΓΚΑμεΑ' | 30 Νοεμβρίου 2020, 14:27

    Παρ.2: Όπως και στο άρθρο 26 του σχεδίου νόμου, η προστασία των συγγενών ΑμεΑ πρέπει να αποτυπώνεται και στο πεδίο των κριτηρίων του άρθρου 27 για τις θέσεις που απαιτούν, ως τυπικό προσόν διορισμού, τίτλο υποχρεωτικής εκπαίδευσης (ΥΕ). Στο σημείο αυτό, με έρεισμα την πρόβλεψη εφαρμογής (στο άρθρο 35, παρ. 12, περ. ιβ του νομοσχεδίου), της διάταξης της παραγράφου 9 του άρθρου 25 του Ν.4440/2016, όπως ισχύει, αναφορικά με τη μοριοδότηση συγγενών ΑμεΑ, για τις συμβάσεις εργασίας ΙΔΟΧ, με πολλαπλασιαστή δύο μονάδων στο ποσοστό αναπηρίας, προτείνουμε την προσθήκη περίπτωσης / διατύπωσης ως εξής: «ΣΤ. Αναπηρία γονέα, τέκνου, αδελφού/ής ή συζύγου υποψηφίου: Εφαρμόζονται τα οριζόμενα στην περ. ιβ’ της παραγράφου 12 του άρθρου 35 του παρόντος. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό επί του συνόλου των διατιθέμενων προς διορισμό ή πρόσληψη υποψηφίων από τον οικείο οριστικό πίνακα κατάταξης, της κατηγορίας ΥΕ, και κατά φθίνουσα σειρά συνολικής βαθμολογίας, δεν μπορεί να υπολείπεται του πέντε τοις εκατό (5%) για συγγενείς ΑΜΕΑ». Σε κάθε περίπτωση, προκρίνουμε, για κάθε συμβατική σχέση (συμβάσεις εργασίας ΙΔΟΧ, μόνιμες θέσεις, συμβάσεις ΙΔΑΧ), ως κοινωνικά δικαιότερη την εφαρμογή του συστήματος μοριοδότησης του άρθρου 4 του Ν.2643/1998 (πολλαπλασιαστής επτά μονάδων στο ποσοστό αναπηρίας). Θεωρούμε αυτονόητο ότι όσο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος του βαθμού αναπηρίας, τόσο πιο αναγκαία γίνεται η ενίσχυση των «εγγυήσεων» σταδιοδρομίας για τα άτομα αυτά και τα μέλη των οικογενειών τους, ιδίως σε περιόδους έντονης κοινωνικής διακινδύνευσης, όπως ισχύει σήμερα.