• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρα Δρακ.' | 5 Μαΐου 2021, 19:26

    Που βασίζεται το όριο του 25%, σε ποια πραγματικά δεδομένα ή μελέτες; Για κάποιες υπηρεσίες αυτό το όριο είναι πολύ (π.χ. υπηρεσίες που κυρίως εξυπηρετούν πολίτες με φυσική παρουσία) και για άλλες είναι λίγο (π.χ. υπηρεσίες που έχουν ως κύριο αντικείμενο την έκδοση έγγραφων γνωμοδοτήσεων, αδειών ή άλλων παρόμοιων εγγράφων). Ενισχύστε πραγματικά την τηλεργασία. Το όριο να αυξηθεί σε 50% ή 75%. Ας υπάρξει ένα επίσημο έγγραφο σε κάθε φορέα του δημοσίου που θα ορίζει το ποσοστό αυτό (π.χ. όπως γίνεται σε νομικά κείμενα σύστασης φορέων που ορίζουν τον αριθμό εργαζομένων). Η τηλεργασία εν μέσω πανδημίας ήταν μια δοκιμή που σε πολλές υπηρεσίες του δημοσίου είχε πολύ θετικά αποτελέσματα (αύξηση παραγωγικότητας). Όλα εξαρτώνται από τους προϊσταμένους και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων) Να μη χαθεί η ευκαιρία να αλλάξει η μορφή εργασίας. Επίσης με την αναφορά στο άρθρο 7 μειώνεται κι άλλο το ποσοστό αυτό. Όσοι έχουν προβλήματα υγείας ή άλλες έκτακτες καταστάσεις πρέπει να είναι πέραν των ορίων των επιμέρους άρθρων