• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα' | 6 Μαΐου 2021, 14:34

    α) Το ποσοστό του 25% είναι πολύ μικρό. Υπάρχουν διοικητικές υπηρεσίες και Υπηρεσίες χωρίς κοινό, που δεν χρειάζονται φυσική παρουσία των υπαλλήλων για να λειτουργήσουν. β) Πώς θα γίνεται η επιλογή όταν τα αιτήματα θα είναι παραπάνω από τις θέσεις τηλεεργασίας; Θα πρέπει να μπουν κάποια κριτήρια ώστε να μην αφεθεί στην τύχη και τη διάθεση του κάθε προϊσταμένου. Ας ελεγχθεί ποιοι στ' αλήθεια δούλεψαν εξ αποστάσεως όλο αυτό το διάστημα (ηλεκτρονικό είναι, φαίνεται) και αυτοί να έχουν προτεραιότητα. Το να γίνεται κλήρωση μεταξύ των αιτηθέντων, κάτι που ακούγεται στα πηγαδάκια των προϊσταμένων, το θεωρώ εντελώς άδικο.