• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΟΣ ΠΑΝΟΣ' | 9 Μαΐου 2021, 01:56

    Η αμοιβή του υπαλλήλου που θα δουλεύει με τηλεργασία σε ένα άνετο για αυτόν περιβάλλον γιατί να είναι ίδια με αυτού που θα πρέπει να χτυπήσει κάρτα στις 7:30, να χρησιμποιήσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς η το αυτοκίνητο του(τα οποία έχουν κόστος) να έρθει σε επαφή με τους πολίτες/πελάτες, να απαντήσει σε άπειρα τηλεφωνήματα, να εκθέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο λόγω του παραλογισμου και του τραμπουκισμού που υπάρχει εκεί έξω αλλά και λόγω της πανδημίας και τέλος να σπαταλήσει μια ώρα το λιγότερο, για να γυρίσει στο σπίτι του ? Το ίδιο δε συνέβει άλλωστε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας ? Άλλοι δούλευαν και άλλοι ενώ απουσίαζαν λόγω αδειών ειδικού σκοπού δε τους έγινε καμία περικοπή . Γιατί κάποιοι ένω δουλεύουν να μπορούν παράλληλα να κάνουν τα ψώνια τους απο το σούπερ μάρκετ ή να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους απο το σχολικό? Μήπως γιατί κάποιοι άλλοι έτυχε να υπηρετούν σε θέσεις που απαιτούν φυσική παρουσία ? Με ποιό τρόπο διασφαλίζεται η ισότητα μεταξύ των υπαλλήλων? Και τέλος μήπως με τον περιοσρισμό του ποσοστού προωθείτε την εξυπηρέτηση ημετέρων δ/ντών και προϊστάμενων?