• Σχόλιο του χρήστη 'Μ.Α.' | 10 Μαΐου 2021, 20:01

    1. Καθώς το αντικείμενο κάθε Υπηρεσίας είναι συγκεκριμένο, είναι γνωστό ποιοι φορείς μπορούν να είναι το ίδιο αποδοτικοί ή αποδοτικότεροι με χρήση τηλεργασίας. Σ' αυτούς τους φορείς η τηλεργασία πρέπει να είναι "υποχρεωτική" ώστε να μη δίνεται η λάθος εντύπωση ότι το προσωπικό τους μπορεί να τύχει χαμηλότερης αξιολόγησης. 2. Το ποσοστό αιτημάτων για τηλεργασία σε Υπηρεσίες που αυτή ενδείκνυται μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο από το 25% των εργαζομένων. Ως εκ τούτου, για να αποφευχθεί η πιθανή χρήση της ως μέσο μεροληπτικής μεταχείρισης, τυχαίας επιλογής (κλήρωση), κλπ., είναι σκόπιμο να καθοριστεί ένα δίκαιο πλαίσιο για εκ περιτροπής τηλεργασία όλου του προσωπικού που την επιθυμεί. 3. Βάσει της “Αρχής της ίσης μεταχείρισης”, είναι σκόπιμο να διασφαλίζεται η ίση αμοιβή του προσωπικού σε τηλεργασία με αυτό που έχει φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις ενός φορέα, αφού παρέχει την ίδια και συχνά καλύτερη εργασία. 4. Θα πρέπει να υπάρξει κοινωνική ευαισθησία ως προς την εφαρμογή τηλεργασίας σε άτομα μεγάλης ηλικίας (π.χ. άνω των 60), πέραν του όποιου ποσοστού, διότι είναι ευάλωτα σε ασθένειες, σε μετακινήσεις με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (για την υγείας τους και την προστασία της υγείας των συναδέλφων τους), σε χρόνιες παθήσεις, κλπ., καθώς και στο συνδυασμό των ανωτέρω.