• Σχόλιο του χρήστη 'Ιάσονας Χατζηθεοδώρου' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:30

    1. Σταδιακή διαγραφή των αυτοκινήτων με βάση την παλαιότητα (πρώτα τα παλαιότερα) σε διάστημα τριών ετών. Η εκποίηση του στόλου να γίνεται περιοδικά με πλειοδοτικούς διαγωνισμούς. 2. Δεν είναι χρήσιμη η επιλογή να γίνεται μεταξύ τριών εταιρειών, αφού ο αριθμός τους θα προκύψει από τις αντικειμενικές ανάγκες που μπορούν να οριστούν τεχνικά αλλά φυσικά και από τη εμπορική διαθεσιμότητα. Αντίστροφα όμως δεν είναι απαραίτητο ο κρατικός στόλος να εξοπλισθεί αποκλειστικά από μια εταιρεία αφού αυτή θα αποκτήσει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι των υπολοίπων στην αγορά, ούτε όμως να υπάρξει κι ένας πλουραλισμός αυτοκινήτων αφού έτσι το Δημόσιο θα πληρώνει περισσότερα για ανταλλακτικά και service. Περιορισμός λοιπών των ανάδοχων εταιρειών σε δύο ανά διάστημα τριών ετών (προβλέποντας την ανάδειξη νέων μοντέλων στην αγορά).