• α. Από τη διατύπωση της παρ. 2 φαίνεται ότι η τηλεργασία περιορίζεται μόνο μέσα σε 1 τρίμηνο ετησίως. Από την παρ. 1 ωστόσο κατανοούμε ότι δεν υπάρχει μάλλον τέτοια πρόθεση περιορισμού της τηλεργασίας μέσα σε ένα τρίμηνο. Σε κάθε περίπτωση εκφράζουμε τη διαφωνία μας με τον περιορισμό της τηλεργασίας για τον τηλεργαζόμενο μόνο σε ένα τρίμηνο. Η τηλεργασία πρέπει να δύναται να εφαρμόζεται για κάθε τηλεργαζόμενο και στα 4 τρίμηνα του έτους. β. Επίσης, από τη διατύπωση της παρ. 2 φαίνεται ότι η τηλεργασία περιορίζεται κατά μέγιστο στις 40 εργάσιμες ημέρες ετησίως για τον τηλεργαζόμενο. Το μέγιστο αυτό όριο προτείνουμε να ισχύει για κάθε τρίμηνο του έτους ξεχωριστά. Σημειώνουμε ότι κριτήριο της απόδοσης του τηλεργαζόμενου δεν είναι πόσες ημέρες εργάζεται με φυσική παρουσία αλλά το παραγόμενο από αυτόν έργο συνολικά και όταν τηλεργάζεται και όταν εργάζεται με φυσική παρουσία. γ. Στο άρθρο 8 παρ. 3 (που αναφέρεται στην απαγόρευση της τηλεργασίας κατά το χρονικό διάστημα από 15/7-31/8) προτείνεται να προβλέπεται εξαίρεση για την περίπτωση που υφίσταται σχετική συμφωνία μεταξύ του υπαλλήλου-γονέα με ανήλικα τέκνα και του φορέα, δεδομένου ότι αυτό θα διευκόλυνε γονείς με ανήλικα τέκνα, που κατά το χρονικό αυτό διάστημα δεν έχουν σχολείο και η προστασία των οικογενειών αυτών περιλαμβάνεται στους κατά την αιτιολογική έκθεση σκοπούς του νομοσχεδίου (βλ. σημείο 2 αιτιολογικής έκθεσης).