• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΜ' | 12 Μαΐου 2021, 21:35

    Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση το νομοσχέδιο δίνει «ιδιαίτερη προσοχή στην κατάσταση των γονέων με μικρά παιδιά, των μονογονεϊκών οικογενειών και των άτυπων φροντιστών που παρέχουν συνεχή φροντίδα σε εξαρτώμενους συγγενείς». Ωστόσο, αυτή η κοινωνική διάσταση του νομοσχεδίου αποδυναμώνεται ουσιαστικά με τον περιορισμό της παροχής της τηλεργασίας εντός διαστήματος τριών μηνών, καθώς οι ανωτέρω περιγραφόμενες οικογενειακές υποχρεώσεις βαρύνουν τον υπάλληλο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και κατά το διάστημα του καλοκαιριού (βλ. υπαλλήλους που αναγκάζονται να φέρνουν τα παιδιά τους στην υπηρεσία κατά τις καλοκαιρινές τους διακοπές ή υπαλλήλους που δεν έχουν άλλη δυνατότητα και έχουν αναλάβει κατ’ αποκλειστικότητα τη φροντίδα εξαρτώμενων συγγενών). Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα σε κάθε φορέα να εισηγείται επαρκώς αιτιολογημένα στο Υπουργείο Εσωτερικών όχι μόνο για το ποσοτικό όριο των υπαλλήλων που μπορούν να τηλεργαστούν, αλλά και για τα ανώτατα όρια ημερών τηλεργασίας ανά έτος και το πώς αυτές μπορούν να κατανεμηθούν μέσα στο έτος με βάση παραμέτρους όπως ενδεικτικά αριθμό προσωπικού, φύση καθηκόντων, διαθεσιμότητα ΤΠΕ, αξιολόγηση εφαρμογής τηλεργασίας κατά το παρελθόν π.χ, κατά την περίοδο της πανδημίας.