• Σχόλιο του χρήστη 'Ζακ' | 20 Οκτωβρίου 2009, 00:54

    Η ιδέα της χρήσης της διαβούλευσης είναι σημαντική και νμίζω ότι ανοίγει μια νέα εποχή. 3 παρατηρήσεις: 1. Δεν υπάρχει πουθενά διατυπωμένη η δήλωση που ακούστηκε τις τελευταίες μέρες ότι ο μέγιστος κυβισμός των δημοσίων αυτοκινήτων αντιρυπαντικής τεχνολογίας θα είναι 1600 cc 2. Έχω την εντύπωση ότι η δεύτερη παράγραφος δεν είναι σωστά διατυπωμένη καθώς τα 1600 cc είναι πάντα περισσότερα από τα 1400 cc., αρκεί επομένως η αναφορά στα 1400 cc 3. Καλό είναι να υπάρχει όπου το δυνατόν πλήρης πληροφόρηση. π.χ.συνολικά ποιοί δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο (μήπως θα πρέπει και αυτό να τεθεί σε διαβούλευση?)? πόσα αυτοκίνητα πρέπει να αντικατασtαθούν μέχρι το τέλος του 2010 και με τι εκτιμώμενο προϋπολογισμό? Πως διαμοιράζεται το κόστος αυτό τα επόμενα χρόνια? Υπάρχει κάποια τεχνικοοικονομική μελέτη που να συνδυάζει το κόστος αγοράς με το κόστος λειτουργίας και το κόστος συντήρησης κατά την διάρκεια της ωφέλιμης ζωής του οχήματος ώστε να μπορέσει να μπεί σαν ένα κριτήριο στην διαδικασία επιλογής?Γιατί πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 εταιρείες την στιγμή που η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση την κοινοτική οδηγία περί προμηθειών?