• α) Λόγω στρέβλωσης του ενιαίου μισθολογίου (βλ. και σχόλια μας στο άρθρο 28), στην ίδια υπηρεσία, υπάρχουν υπάλληλοι με παρόμοια προσόντα και προϋπηρεσία, που αμείβονται διαφορετικά, αφού κάποιοι λαμβάνουν την προσωπική διαφορά που ορίζει η παρ. 1 του άρθρου 27 του Ν.4354/2015 και κάποιοι όχι. Θα πρέπει πρώτα να αρθεί αυτή η στρέβλωση με κατάλληλη συμπλήρωση του άρθρου 28, ώστε να έχει ουσιαστικό νόημα η εφαρμογή της αξιολόγησης και του συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής. β) Αναφορικά με την παρ. 7 για το Σχέδιο Ανάπτυξης, επαναλαμβάνουμε το σχόλιό μας στο άρθρο 7. Η υποχρεωτική επιλογή τριών δεξιοτήτων προς ανάπτυξη προεξοφλεί ότι οι υπάλληλοι έχουν υποχρεωτικά τουλάχιστον 3 δεξιότητες προς ανάπτυξη (είναι οι δεξιότητες που κρίνονται ως μη επαρκώς ανεπτυγμένες). Ωστόσο, αυτό προκαταβάλλει την κρίση του αξιολογητή και δεν είναι συμβατό με την ελεύθερη κρίση που οφείλει να έχει. Τι θα συμβαίνει στην περίπτωση που ο αξιολογητής κρίνει ότι δεν υπάρχει καμία δεξιότητα προς ανάπτυξη; Σε περίπτωση υπαλλήλου που κρίνεται ότι έχει μόνο δυνατές δεξιότητες και όχι προς ανάπτυξη, τι θα ισχύει και ποιο το περιεχόμενο του σχεδίου ανάπτυξης στην περίπτωση αυτή; Θα είναι αναγκασμένος ο αξιολογητής να αναγράφει, και μάλιστα τρεις, δεξιότητες προς ανάπτυξη; Οι σχετικές διατάξεις χρήζουν τροποποίησης ώστε να αρθεί ο υποχρεωτικός χαρακτήρας καταγραφής δεξιοτήτων προς ανάπτυξη.