• Σχόλιο του χρήστη 'Βαλαντης' | 8 Νοεμβρίου 2022, 06:02

    Ο αξιότιμος κ. Υπουργός Εσωτερικών ανέφερε ότι : Ωστόσο, έκανε απολύτως σαφές ότι δεν θα δεχτεί καμία παρέκκλιση από τη νομοθεσία και υπενθύμισε ότι από τη στιγμή που ανέλαβε το υπουργείο Εσωτερικών έχει προχωρήσει στην κατάργηση ποσοστού 60% – 70% των παρεκκλίσεων που είχε νομοθετήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, σημειώνοντας ότι το συγκεκριμένο σύστημα προκαλούσε πολλαπλές στρεβλώσεις και δυσλειτουργίες στο σύνολο του Δημοσίου. «Η προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ νομοθέτησε το σύστημα κινητικότητας το 2016, και σωστά, εν συνεχεία ψήφισε 110 παρεκκλίσεις από αυτό. Δηλαδή το κατέστρεψε». Με τις εξαιρέσεις που θεσμοθετησε όμως δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. ( Βλ. Αρθρο 35 Ν.4735/2020 , Αρ. 66 Ν. 4722/2020 , Αρ. 67 του ν. 4886/2022, Αρ. 18 του ν. 4821/2021 κλπ.) Αυτές δεν λογίζονται ως παρεκκλίσεις? Τώρα θέλετε να ανεβασετε το ποσοστό πάνω απο το 65 % που ισχύει τώρα. Να θυμηθούμε το γεγονός ότι κατά την αρχική ψήφιση του ν. 4440/2016 τι ιίσχυε άρθρο 3 παρ. 4: " . Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι, οι υπάλληλοι των Καταστημάτων Κράτησης και του Ιδρύματος Αγωγής Αρρένων Βόλου και οι υπάλληλοι όλων των κλάδων των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ, εκτός από τους διοικητικούς υπαλλήλους και τους υπάλληλους ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων, οι οποίοι μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα μεταφέρθηκαν σε θέσεις Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού σε νοσοκομεία. 5. Υπάλληλοι που μετατάχθηκαν σε Καταστήματα Κράτησης από θέσεις κλάδου Δημοτικής Αστυνομίας, οι οποίες καταργήθηκαν κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 81 του N. 4172/2013 (Α ́ 167), συμμετέχουν στο ΕΣΚ, με αφετηρία το δεύτερο κύκλο κινητικότητας του έτους 2018, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 παράγραφος 3." Και επίσης στο άρθρο 4 παρ 4: " . Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης το ποσοστό κάλυψης των θέσεων στο φορέα προέλευσης του κλάδου στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων για τη διαδικασία επιλογής, πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) ή εξηνταπέντε τοις εκατό (65%) στους ΟΤΑ α ́ βαθμού που έχουν πληθυσμό μικρότερο από ενενήντα χιλιάδες (90.000) κατοίκους. Επίσης, πρέπει ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο, εκτός αν στο οργανόγραμμα του φορέα προβλέπεται μόνο μία θέση του εν λόγω κλάδου. Ειδικά για τη μετάταξη υπαλλήλου από ΟΤΑ α ́ βαθμού απαιτείται επιπλέον η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου." Δεν πρέπι να υπάρχει πρόβλεψη στην περιπτωση που ο αιτών υπάλληλος είναι ο μοναδικός υπάλληλος του κλαδου ή της ειδικότητας του και στο οργανόγραμμα του φορέα προβλεπεται μία θέση? Αυτός ο υπάλληλος δηλαδή που έτυχε να είναι ο μοναδικός και στο οργανόγραμμα προβλέπεται μια θέση θα είναι καταδικασμένος να μείνει σε αυτήν? Κάντε κατι για αυτό σας παρακαλώ . Επίσης εαν εχει τιτλους σπουδων που δεν προβλεπονται ως προσοντα διορισμου στο φορέα , δεν μπορεί να μεταταχθεί σε ανώτερω κλάδο ή σε άλλο κλαδο, επειδή δεν προβλέπονται οι τίτλοι σπουδών που κατέχει. Ενδεικτικά σας αναφερω την καταργηθελισα διαταξη του άρθρου 71 παρ.2. του 3528/ 2007 " Σε περίπτωση που ο υπάλληλος κατέχει τίτλο σπουδών που δεν προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού σε κανέναν κλάδο του Υπουργείου ή του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή της δημόσιας υπηρεσίας στην οποία ανήκει, επιτρέπεται η μετάταξη ύστερα από αίτηση του σε άλλο Υπουργείο ή άλλο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε άλλη δημόσια υπηρεσία σε κενή θέση κλάδου για τον οποίο προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ο τίτλος σπουδών που κατέχει. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας