• Σχόλιο του χρήστη 'Ν.Β.' | 8 Νοεμβρίου 2022, 23:34

    Στο άρθρο 49, μεταβατικές διατάξεις, παρ. 1 του σχεδίου νόμου αναγράφεται: "Το προσωπικό που υπηρετεί κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος στη Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Αττικής και στη Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αποσπάται αυτοδικαίως, για χρονικό διάστημα μέχρι δύο (2) έτη με δυνατότητα ισόχρονης παράτασης, αντίστοιχα, στον Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφέρειας Αττικής και στον Φορέα Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης". Θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα της εθελούσιας απόσπασης είτε στο προσωπικό που υπηρετεί στη Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Αττικής και στη Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είτε στο σύνολο του προσωπικού των Περιφερειών Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, στο άρθρο 2, παρ. 4, του Ν. 4440/2016 της Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αναγράφεται : "Κατ΄ εξαίρεση , εφόσον συντρέχουν αποδεδειγμένες σοβαρές και επείγουσες υπηρεσιακές ανάγκες, η μετακίνηση διενεργείται ως απόσπαση για χρονικό διάστημα έως ένα (1) έτος , με δυνατότητα παράτασης έως τρεις(3) μήνες με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας και συναίνεση του υπαλλήλου. Οπότε, σε περίπτωση που επικρατήσει η αυτοδίκαιη απόσπαση των υπαλλήλων δεν πρέπει αυτή να ξεπερνά το ένα (1) έτος, για να είναι αποδεκτή και δίκαιη για τους αποσπασμένους υπαλλήλους και όχι για μια "τετραετία", όπως διαφαίνεται. Η υποχρεωτική απόσπαση πρέπει να έχει προσωρινό και μόνο χαρακτήρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι η πλειοψηφία των Υπαλλήλων που υπηρετούν σήμερα στη Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας δεν προέρχεται από τον Πρώην Οργανισμό Λαϊκών Αγορών της Θεσσαλονίκης.