• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΜ' | 20 Οκτωβρίου 2009, 08:58

    Θα πρέπει πρωτίστως να γίνει μία οικονομοτεχνική μελέτη προκειμένου να καθοριστούν τα κριτήρια με τα οποία θα γίνει η απόσυρση των οχηματων. Αφού καταλήξουμε ποιοί και πόσοι μπορούν να χρησιμοποιούν κρατικά οχήματα -και τι ειδους- θα προκύψει και πόσα από τα 44.000 περισεύουν. Αυτά τα περισευούμενα πρώτα θα πρέπει να αποσυρθούν με κριτήρια παλαιότητας, κατανάλωσης, κόστους συντήρησης κλπ. Η δε απόσυρσή τους να έχει οικονομικό όφελος για το κράτος και με διαφανείς διαδικασίες (να μη καταλήξουν στο ΟΔΔΥ και από εκεί σε λαμόγια σε εξευτελιστικές τιμές) Τα υπόλοιπα θα πρέπει να διανεμηθούν στις διάφορες υπηρεσίες ανάλογα με τον κυβισμό και το βαθμό πολυτέλειας τους και να τεθούν κριτήρια για την σταδιακή απόσυρση και αντικατάσταση τους με νέας τεχνολογίας. Δεν είναι απαραίτητο όλα να αντικατασταθούν μέχρι το 2012,κάποια μπορεί να έχουν αγορασθεί πρόσφατα και να είναι οικονομικά σκόπιμο να αποσυρθούν πχ το 2014. Τέλος, για να υπάρξει συνέχεια της διαφάνειας θα πρέπει ετησίως να υπάρχει αναφορά αναρτημένη στο διαδίκτυο, επί της πορείας του νέου μέτρου, δηλαδή να γνωρίζουμε σε σχέση με τις παρούσες συνθήκες κόστους καυσίμων, συντήρησης, εκπεμπομένων ρύπων, τι πραγματικά πετύχαμε. Να αναφέρεται δηλαδή, πόσα αυτοκίνητα αποσύρθηκαν, ποιο οικονομικό όφελος υπήρξε από τη διάθεση αυτών των αυτοκινήτων (αξία πώλησης τους), πόσα νέα αυτοκίνητα αγοράσθηκαν και με ποιά αξία, πόσο καύσιμο καταναλώθηκε συνολικά και η αξία του, καθώς και τα έξοδα ασφάλισης, συντήρησης συνολικά. Μόνο έτσι θα έχουμε μία εικόνα για την επιτυχία του μέτρου. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.