• Σχόλιο του χρήστη 'Εφη Μούρτου' | 12 Οκτωβρίου 2023, 13:45

    αρθρο 7 Στην Μοριοδότηση τυπικών εκπαιδευτικών προσόντων δεν περιλαμβάνεται ο διδακτορικός τίτλος ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στη δομημένη συνέντευξη στο σκέλος της καταλληλότητας για τα καθήκοντα της θέσης δηλαδή μέσα στα 550 μορια, χωρίς να αναφέρεται σαφώς με πόσα μόρια βαθμολογείται. Θεωρώ ότι ο διδακτορικός τίτλος ως το ανώτατο εκπαιδευτικό προσόν δεν θα πρέπει να ανήκει στην συνέντευξη, αφού δεν σχετίζεται με λεκτικό γνωσιακό επίπεδο , αλλά στην Μοριοδότηση τυπικών εκπαιδευτικών προσόντων. Επιπλέον η Μοριοδότηση της συνέντευξης κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να υπερβαίνει την αντίστοιχη των τυπικών εκπαιδευτικών προσόντων , διότι η συνέντευξη δεν εμπεριέχει το βασικό στοιχείο της αντικειμενικότητας και αφήνει ανοικτό το πεδίο των «θολών εμπλοκών» . Άλλωστε στο (γ) αναφέρεται η έννοια της δομημένης συνέντευξης υπο το πρίσμα 2 συντελεστών που ο ένας είναι η προσωπικότητα του υποψηφίου και δεν αποσαφηνίζεται ποια χαρακτηριστικά ορίζουν αυτήν: για παράδειγμα «πώς ο συνεντευκτής θα μετρήσει σημαντικά ψυχολογικά χαρακτηριστικά, όπως η ευσυνειδησία, η ενσυναίσθηση και η αυτοπειθαρχία». Ο 2ος συντελεστής «η καταλληλότητα για τα καθήκοντα της θέσης» δεν διευκρινίζεται πως ορίζονται τα κριτήρια «καταλληλότητας» και θα πρέπει να αναλυθεί για να υπάρξει αντικειμενικότητα . Όσον αφορά την Μοριοδότηση προσόντων εμπειρίας, θεωρώ ότι τα μόρια βαθμολογίας είναι πολύ υψηλά (800) και με τον τρόπο αυτόν αφενός ευνοούνται οι ήδη διατελέσαντες διοικητές/αναπληρωτές και αφετέρου μεγιστοποιείται η τάση αποκλεισμού από την διαδικασία των νέων επιστημόνων-στελεχών από τον χώρο της υγείας .