• Σχόλιο του χρήστη 'Θωμάς Χ.' | 17 Οκτωβρίου 2023, 09:35

    Από τις μεταβατικές διατάξεις (άρθρο 15 του παρόντος νομοσχεδίου) καταλαβαίνει κάποιος ότι έχουμε μια κλασική περίπτωση νομοσχεδίου με το οποίο φτιαχνεις μια υποτίθεται καλή - αξιοκρατική διαδικασία για επιλογή, την οποία δεν εφαρμόζεις ποτέ γιατί απλά δεν θες(για να γίνει επιλογή με τέτοια διαδικασία θα περάσουν το ελάχιστο 2 χρόνια). Ταυτόχρονα όμως καταφέρνειςο κάθε Υπουργός : Α) Να παρατείνει τη θητεια αυτών που έχει τοποθετήσει χωρίς καμία κρίση, μέχρι υποτίθεται να γίνει η επιλογή με το νέο σύστημα (παρ. 1 τού άρθρου 15 του παρόντος που σε παραπέμπει στην παρ. 2 του άρθρου 10).Επίσης να βάζει κάποιον νέο διοικητή που θέλει μέχρι να γίνει υποτίθεται η επιλογή. Β) Να διαγράφει το χρόνο θητειών των διοικητών υποδιοικητών κλπ που έχεις σήμερα (παράγραφος 5 του άρθρου 15) ώστε να μπορούν να σύνεχίσουν ανενόχλητοι για μια οκταετία (4 + 4 έτη) επιπλέον. Γ) Να σταματήσεις όλες τις διαδικασίες επιλογής που είναι σε εξέλιξη και που είχαν προκηρυχθεί υποχρεωτικά λόγω λήξης της θητείας (παράγραφος 4 του άρθρου 15 του παρόντος). Ταυτόχρονα σταματάς και κάθε δικαστική προσφυγή, αφού σταματάς όλες τις διαδικασίες και μηδενίζεις όλους τους χρόνους για υποχρεωτική προκήρυξη των θέσεων. Δ) Να καθυστερήσεις όσο μπορείς επιπλέον τις διαδικασίες προκήρυξης βάζοντας προαπαιτούμενες δύο πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου, σύσταση επιτροπών, διαδικασίες εξετάσεων κλπ. Γελάω με αυτούς που ασχολόνται με το παρόν άρθρο του νομοσχεδίου για τη διαδικασία επιλογής (και τα άρθρα για τη μοριοδότηση, τα κριτήρια, κλπ) γιατί είναι άσχετοι από μηχανισμούς δημόσιας διοικησης και δεν κατανοούν το στόχο του νομοσχεδίου που σε καμία περίπτωση δεν είναι η αξιοκρατική επιλογή διοικήσεων, αλλά η μεταβατική επιλογή διοικητών χωρίς κανένα κριτήριο από την πολιτική ηγεσία.