• Σχόλιο του χρήστη 'K.A.' | 10 Δεκεμβρίου 2009, 14:04

    1. Σε ότι αφορά τις πράξεις διορισμού μονομελών οργάνων και συγκρότησης συλλογικών οργάνων διοίκησης αλλά και τις πράξεις συγκρότησης αμειβόμενων ή μη επιτροπών, ομάδων εργασίας, ομάδων έργου και συναφών οργάνων γνωμοδοτικής ή άλλης αρμοδιότητας, κατανοώ μεν την δημοσίευση των ονομάτων τους στο διαδίκτυο ώστε να αποφεύγονται για παράδειγμα περιπτώσεις συμμετοχής σε παραπάνω απο μια επιτροπές, αλλά κατά τα άλλα τι νόημα έχει ένα η δημοσίευση ενός ονόματος και μόνο; Μήπως το θέμα είναι με τι κριτήρια επιλέγονται οι συμμετέχοντες στα όργανα αυτά; Και μήπως θα είχε περισσότερο νόημα η ανάρτηση στο διαδίκτυο περιγραφής θέσεων (job description) με βάση αυστηρά κριτήρια και συνεπακόλουθα των βιογραφικών συμμετεχόντων, που να πληρούν τα κριτήρια αυτά; Ωστε να εξασφαλίζεται ότι σε καθε διοικητικό συμβούλιο, επιτροπή ή ομάδα εργασίας συμμετέχει ο κατάλληλος άνθρωπος με τα κατάλληλα προσόντα. Γιατί όλοι ξέρουμε ότι οι περισσότερες για παράδειγμα επιτροπές στον δημόσιο τομέα αποτελούν λάφυρο, λόγω των υψηλών αμοιβών τους, και ότι συνήθως οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε αυτές συμμετέχουν για την αμοιβή και μόνο και συνεπώς είναι αντιπαραγωγικοί. Μήπως θα πρέπει να καταργηθούν και οι αμοιβές, ώστε το κίνητρο συμμετοχής σε αυτές να είναι πιό ανιδιοτελές. Δεν πληρώνονται άλλωστε οι δημόσιοι υπάλληλοι να κάνουν την δουλείας τους; Ε, δουλεία τους δεν είναι και αυτό;! 'Η μήπως δεν προλαβαίνουν να συνεδριάσουν εν ώρα εργασίας, με τις περισσότερς υπηρεσίες να είναι υπερστελεχωμένες. 1 εκ. + δημόσιοι υπάλληλοι υπάρχουν! 2. Σε ότι αφορά προκηρύξεις επιλογής προσωπικού, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι προκηρύξεις για επιλογή και πλήρωση θέσεων διευθυντικών στελεχών, καθώς και τις περιλήψεις πράξεων διορισμού, εδώ και αν πρέπει να υπάρξει επιτέλους σαφής περιγραφή θέσεων και καθηκοντολόγιο, ώστε να εξασφαλίζεται ότι ο καθένας στο δημόσιο θα κάνει την δουλεία για την οποία προσλαμβάνεται και όχι για παράδειγμα να βλέπουμε άτομα που προσλαμβάνονται ως ΔΕ να κάνουν την δουλεία ΠΕ Μηχανικών σε Πολεοδομίες! Και μετά να απορούμε για τις περιπτώσεις κακοδιοίκησης! Οπότε και πάλι ένα όνομα απο μόνο του δεν λέει τίποτα. Ίσως και πάλι θα ήταν προτιμότερη η ανάρτηση βιογραφικών σε συνάρτηση με την κάθε συγκεκριμένη θέση. Για να ξέρουμε οι πολίτες πιό ουσιαστικά με ποιόν μιλάμε. Αλλά και να στελεχώνεται η κάθε θέση ειδικότερα σε κάθε υπηρεσία βάση αξιοκρατίας. Και να μην επαφίεται σε έναν Δ/ντη Διοικητικού να στελεχώνει για παράδειγμα τις γραμματείες με υπαλλήλους ΠΕ και άλλες πιο καίριες θέσεις με υπαλλήλους ΔΕ. 3. Σε οτι αφορά τέλος τις μετάταξεις, όλοι ξέρουμε πλέον με τι κριτήρια γίνονται αυτές (ειδικότερα όταν πρόκειται για μετατάξεις στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου οι μισθολογικές διαφορές μεταξύ των υπαλλήλων άλλων υπουργείων είναι αρκετά μεγάλες). Άρα μήπως θα ήταν προτιμότερο να περνάνε και αυτές απο το ΑΣΕΠ και όχι από υπηρεσιακά συμβούλια, φιλικά προς κάποιος και εχθρικά προς άλλους; Γιατί και πάλι η δημοσίευση ενός ονόματος δεν δείχνει απαραίτητα και σε ποιό «παρεάκι» ανήκεις. Βεβαίως, ναι θα πρέπει να δημοσιέυονται τα ονόματα ατόμων, που κάνουν εξόφθαλμές μετατάξεις, αλλά και εδώ δεν θα πρέπει κάποια στιγμή να τεθούν αυστηρά κριτήρια, που να αποτρέπουν τις ρουσφετολογικές μετατάξεις; Και μήπως σε περιπτώσεις παραβάσεων των παραπάνω περιπτώσεων θα πρέπει πέρα απο την ανάρτηση των ονομάτων των παραβατων στο διαδίκτυο, να επιβάλλονται κυρώσεις, τόσο στους επιλέγοντες όσο και στους επιλεχθέντες, όπως για παράδειγμα στέρηση κάποιων δικαιωμάτων (π.χ. συμμετοχής σε επιτροπή ή δικαιώματος για μετάταξη ή ακόμα και μισθού) για ενα χρονικό διάστημα; Για παράδειγμα απο το Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης;