• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιάδης Γεώργιος' | 9 Ιουλίου 2025, 23:32

    Άρθρο 101 Δεν υπάρχει ουσιαστική μεταβολή σε σχέση με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Τόσο η υψηλή ποσόστωση όσο και κυρίως η απαίτηση για σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου (Δήμαρχος, Περιφερειάρχης κλπ) καθιστούν και λειτουργούν παντελώς αποτρεπτικά και ενάντια στη φιλοσοφία του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας. Είναι αδήριτη ανάγκη για λόγους ισονομίας και τήρησης της αρχής της αναλογικότητας να απελευθερωθεί το καθεστώς κινητικότητας των υπαλλήλων. Ειδάλλως, το υφιστάμενο πλαίσιο το μόνο που ικανοποιεί είναι τη μνημονιακή δέσμευση της χώρας για ύπαρξη συστήματος κινητικότητας. Αν οι φορείς - κυρίως ΟΤΑ Α΄ & Β΄ - δεν είναι σε θέση να διοικήσουν στοιχειωδώς τους υπαλλήλους τους προσφέροντας τους εκείνο το ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον όπως στη πράξη έχει ήδη αποδειχθεί τότε η νομοθέτηση πρέπει να στοχεύει να δώσει λύση σε αυτό το επίπεδο που αναδεικνύεται η διοικητική ανεπάρκεια των αιρετών. Ειδικά από τη στιγμή που η κείμενη νομοθεσία προσφέρει εργαλεία που δύναται να αξιοποιηθούν προς αυτή την κατεύθυνση (ενδεικτικά Ν. 4483/2017 αρ. 32). Άρθρο 103 Ο κρίσιμος χρόνος για τη μετάταξη ενός υπαλλήλου με σοβαρά προβλήματα υγείας δεν πρέπει να θεωρείται ο διορισμός. Αντίθετα πρέπει να θεωρείται η ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής αιτήσεων του διαγωνισμού που κατετάγη ως επιτυχών ο υπάλληλος. Μεσοσταθμικά, μεταξύ των δύο ημερομηνιών μεσολαβεί ένα σημαντικό διάστημα της τάξης των 10-16 μηνών περίπου όπου κάποιος μπορεί να εμφανίσει πρόβλημα υγεία είτε ο ίδιος είτε συγγενής του Α΄ ή Β΄ βαθμού. Ναι πρέπει να συμπεριληφθούν και συγγενείς Β΄ βαθμού διότι δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που φροντίζουν ή/και συγκατοικούν για να φροντίζουν συγγενείς Β΄ βαθμού. Άρθρο 104 Άρθρο εντελώς δεικτικό. Θα ακολουθήσει κύμα διαμαρτυριών και από άλλους ακριτικούς νομούς. Ή φροντίζεις να εξετάσεις ευθύς εξ αρχής με μετρήσιμα αντικειμενικά κριτήρια πως και σε ποιους θα δοθούν προνόμια ή δεν το κάνεις καν. Άρθρο 105 Πρέπει να αναγράφεται με σαφήνεια ότι εδώ συμπεριλαμβάνονται και οι μόνιμοι (τακτικοί) υπάλληλοι στην 1η σειρά του πρώτου εδαφίου. Εννοείται και εδώ πρέπει να απαλειφθεί η διάκριση σε υπαλλήλους που εξαρτώνται από τη δικαιωματοκτόνα πρόθεση μη παροχής σύμφωνης γνώμης του εκάστοτε αιρετού.