Αρχική Αναμόρφωση του πειθαρχικού δικαίου των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, σύσταση Ελληνικού Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης...ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (άρθρα 99-107)Σχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 10 Ιουλίου 2025, 09:25
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως θα προστατεύεται έτσι ο κάθε υπάλληλος ο οποίος θα επιθυμεί μετάταξη ή απόσπαση για σοβαρούς λόγους υγείας? Ήδη μέσω της κινητικότητας κανείς δεν τιμωρούσε τον εκάστοτε Δήμαρχο που αυθαίρετα κοιτώντας το προσωπικό του συμφέρον έκανε ότι ήθελε , χωρίς να λογαριάζει νόμους και εγκυκλίους και δεν επέτρεπε να φύγει κανείς μέσω της κινητικότητας ακόμα και στις περιπτώσεις που τηρούνταν όσα ανέφερε η εγκύκλιος της κινητικότητας. Κάποιος νόμος που να τιμωρεί τους αιρετούς που κάνουν παράβαση καθήκοντος θα υπάρξει ποτέ? Επιπλέον τη διαδικασία της κινητικότητας μέσω των τακτικών κύκλων δεν οφείλει να την ελέγχει το Υπουργείο Εσωτερικών αν αυτά που επικαλείται ο κάθε φορέας ανταποκρίνονται ή όχι και αν όντως ο κάθε υπάλληλος τηρεί ή όχι το ποσοστό κάλυψης? Θα πρέπει ο υπάλληλος που ήδη αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας να μπαίνει και σε άλλη ψυχοφθόρα διαδικασία διεκδικώντας δικαστικά αυτά που δικαιούται? Η ανεξαρτησία της Κεντρικής Επιτροπής Κινητικότητας ήταν ο μόνος τρόπος να προστατευτεί ο υπάλληλος αυτών των περιπτώσεων. Συμφωνώ απόλυτα το να φεύγεις από ΟΤΑ και να μπορείς να πας μόνο σε ΟΤΑ αλλά είναι απαράδεκτο για λόγους υγείας να θες τη σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου.