Αρχική Αναμόρφωση του πειθαρχικού δικαίου των υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, σύσταση Ελληνικού Κέντρου Εμπειρογνωμοσύνης...ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (άρθρα 99-107)Σχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. | 10 Ιουλίου 2025, 14:21
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να προβλεθεί και άρθρο που να είναι ξεκάθαρος ο λόγος της εσωτερικής μετακίνησης υπαλλήλου ΟΤΑ Α 'ΒΑΘΜΟΥ από τμήμα σε τμήμα. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό γίνεται για να ικανοποιηθούν ρουσφετολογικά συμφέροντα προαγωγής ημέτερων υπαλλήλων και αντίστοιχα υποβιβασμού άλλων υπαλλήλων που προηγούνται βαθμολογικά για την κάλυψη θέσης ευθύνης (αφού δυστυχώς δεν υπάρχει ξεκάθαρος τρόπος αξιολόγησης και δυνατότητας προαγωγής από τα ανύπρακτα Υπηρεσιακά Συμβούλια) Επιπλέον γιατί να αφήνεται το δικαίωμα προαγωγής με αναπλήρωση στον εκάστωτε αιρετό και όχι από κάποια αξιοκρατικά εκλεγμένη επιτροπή Τέλος για τη μετάταξη μετά από απόσπαση λόγω συνυπηρέτησης (μετά τα 2+2=4 χρόνια) πως θα είναι δυνατό να γίνει αν χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης ακόμη και αν ο φορέας υποδοχής συμφωνεί; Αυτό το σημείο πρέπει να διαγραφεί επειδή στην ουσία δε θα λειτουργήσει ποτέ Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας