• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 12 Ιουλίου 2025, 09:58

    Αναφορικά με το άρθρο 101 είναι ευχάριστο το γεγονός ότι το ποσοστό κάλυψης του κάθε κλάδου από 80% επιστρέφει στο 65% προκειμένου να είναι δυνατή η μετάταξη αφού η συγκεκριμένη διάταξη καθιστά ευκολότερη την απόσπαση ή τη μετάταξη σε δήμους όπου οι υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες. Απο την άλλη η προϋπόθεση της σύμφωνης γνώμης του φορέα προέλευσης δυσχεραίνει τη κατάσταση διότι λόγω της υποστελέχωσης των υπηρεσιών οι δήμαρχοι δε δίνουν ποτέ τη συγκατάθεσή τους προκειμένου να φύγει προσωπικό από το φορέα τους με αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται χιλιάδες υπάλληλοι σε θέσεις στις οποίες πλέον λόγω ψυχικού κορεσμού δεν είναι παραγωγικοί. Προκειμένου να εξυγιανθεί η κατάσταση στις πολύπαθες υπηρεσίες των δήμων και να υπάρχει ικανοποιημένο και αποδοτικό προσωπικό είναι απαραίτητο να εξαιρεθεί η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης και η τελική απόφαση για τη μετακίνηση να προέρχεται αποκλειστικά από την κεντρική επιτροπή κινητικότητας , η οποία με αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια θα κρίνει την κατάσταση του κάθε υπαλλήλου και την ανάγκη του για μετακίνηση. Για τους παραπάνω λόγους πιστεύω πως και στο άρθρο 103 θα πρέπει να καταργηθεί η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης προκειμένου η μετακίνηση των υπαλλήλων με προβλήματα υγείας να διευκολύνεται, , για όσο καιρό φυσικά αυτά υφίστανται.