Άρθρο 20 Ένδικα μέσα Ο.Τ.Α.

1. Οι Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και τα πάσης φύσεως νομικά πρόσωπα αυτών μπορούν να μην ασκήσουν ή να παραιτηθούν από ήδη ασκηθέντα ένδικα μέσα κατά αποφάσεων, με τις οποίες διατάσσεται η παραμονή ή η επάνοδος εργαζομένων στην εργασία τους, εφόσον οι ως άνω εργαζόμενοι έχουν παραιτηθεί από οποιαδήποτε χρηματική αξίωση κατά των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των νομικών προσώπων αυτών, με απόφαση του καθ’ ύλην αρμόδιου οργάνου τους και κατά παρέκκλιση των άρθρων 72 και 176 του ν. 3852/2010. Στην περίπτωση αυτή, η απόφαση περί της παραίτησης από τα ένδικα μέσα, η οποία πρέπει να αναφέρεται ειδικώς στην ύπαρξη πιστώσεων στον προϋπολογισμό του φορέα για την κάλυψη της δαπάνης που προκύπτει από την άμεση συμμόρφωση προς τη δικαστική απόφαση, λαμβάνεται ύστερα από γνωμοδότηση δικηγόρου και του προϊσταμένου της οικονομικής υπηρεσίας του φορέα.
2. Αποφάσεις περί μη άσκησης ή περί παραίτησης από ένδικο μέσο στις περιπτώσεις του πρώτου εδαφίου της προηγούμενης παραγράφου, που εκδόθηκαν ως την έναρξη ισχύος του παρόντος, θεωρούνται ως προς όλες τις συνέπειές τους, νόμιμες.
3. Αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των πάσης φύσεως νομικών προσώπων αυτών περί υποβολής προσφυγών σε διοικητικές αρχές, άσκηση, μη άσκηση ή παραίτηση από οποιοδήποτε ένδικο βοήθημα ή μέσο, δικαστικό ή εξώδικο συμβιβασμό ή κατάργηση δίκης δεν εμπίπτουν στον υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας του άρθρου 225 παρ. 1 του ν. 3852/2010 (Α’ 87).

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 18:39 | Γ.Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Μέριμνα για το Υπουργείο Πολιτισμού!!!
    Είμαστε αρχαιολόγοι που έχουμε κερδίσει αγωγή με την οποία πρέπει να γίνουμε αορίστου χρόνου, ωστόσο το δημόσιο κάνει συνεχώς αιτήσεις αναστολής και εφέσεις. Δουλεύουμε στις υπηρεσίες μας πάνω από 12 χρόνια και εκτός των έργων για τα οποία έχουμε προσληθεί καλύπτουμε όλες τις ανάγκες της εφορείας μας. Ας σημειωθεί ότι έχουμε επιλεγεί σε αναρίθμητες συμβάσεις μετά από διαγωνισμούς στους οποίους ήρθαμε πρώτοι μεταξύ πολλών δεκάδων υποψηφίων. Θα πρέπει να ξέρετε ότι για να εργαστεί ένας αρχαιολόγος ως συμβασιούχος πρέπει να έχει πολύ υψηλά επιστημονικά προσόντα και άριστη γνώση ξένων γλωσσών. Είναι μια ευκαρία μέσω του Υπουργείου Πολιτισμού, όπου έχουν γίνει πολλοί διαγωνισμοί με μοριοδότηση επιστημονικών κριτηρίων, να υπάρξει αξιοκρατική μονιμοποίηση υπαλλήλων. Πρέπει λοιπόν, κύριε Υπουργε, αυτός ο νόμος να επεκταθεί και στο ΥΠ. Πολιτισμού. Ευχαριστώ!

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 18:59 | Βασιλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κυριε Υπουργε,στο νομοσχεδιο αυτο,πρεπει να συμπεριληφθουν και οι συμβασιουχοι των ΕΛ.ΠΕ,(του ευρυτερου δημ.τομεα,με η’χωρις δικαστικη απόφαση)σε συνεργασια με τον Υπουργο Ενεργειας.Υπαρχουν εργαζομενοι σε σκληρες συνθηκες,απο 3ετη΄-5ετη και ανω,που καλυπτουν παγιες και διαρκεις αναγκες.Εσεις που εχετε ευαισθησια για την κοινωνικη ζωη του τοπου,πιστευω οτι θα ανταποκριθητε στα δικαια αιτηματα των εργαζομενων,ωστε ο ευεργετικος αυτος νομος να ισχυσει και για αυτους,και οχι μονο για τους ΟΤΑ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 18:49 | ΜΑΡΙΑ Π.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κύριε Υπουργέ,

    Παρακαλώ να συμπεριλάβετε στην νομοθετική ρύθμιση και τις περιπτώσεις εκείνες των συμβασιούχων των Ο.Τ.Α α’ και β’ βαθμού, που έχουν κερδίσει Προσωρινές Διαταγές (Ασφαλιστικά Μέτρα), βάσει των οποίων τα Δικαστήρια αναγνώρισαν ότι κάλυπταν Πάγιες και Διαρκείς Ανάγκες και ως εκ τούτου θα πρέπει η σύμβασή τους να μετατραπεί σε Αορίστου Χρόνου.
    Επειδή, λόγω της μακράς αποχής των Δικηγόρων, δεν έχει ακόμα εκδικασθεί Πρωτοδίκως η περίπτωσή τους, για λόγους δικαιοσύνης, ισονομίας αλλά και ίσης μεταχείρισης θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην εν λόγω ρύθμιση και τις περιπτώσεις αυτές.

    Σημειώνουμε ότι πολλές από τις περιπτώσεις αυτές εκδιώχθηκαν από τις Υπηρεσίες τους βίαια με Νόμο των Μητσοτάκη – Αθανασίου τον Δεκέμβριο του 2013.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 18:57 | Αθανασία. Μασουρα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Με όσα διαβάζω θα ήθελα να επισημάνω μία μεγάλη αδικία. Έχω κερδίσει εγώ όπως και πολλοί άλλοι, απόφαση από επιτροπή στο ΙΚΑ τα ενσημα μας. Δουλευα στο ΙΚΑ και με αυτή την απόφαση αναγνωρίζεται πως κάλυπτα πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Τι θα γίνει με μας,όταν δουλεψαμε σκληρά σε αυτές τις υπηρεσίες, γνωρίζοντας αρκετά καλά το αντικείμενο της δουλειά δίνοντας μας κωδικούς,και υπογραφαμε ως υπαλληλοι. Δεν πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμα.Δικαιοσύνη σε όλους. Ευχαριστώ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 17:24 | ΕΛΓΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κυριε Υπουργε, ο ΕΛΓΑ ειναι ενα ΝΠΙΔ που πρεπει να συμπεριληφθει στο συγκεκριμενο νομοσχεδιο. Υπαρχουν δικαστικες αποφασεις που ταλαιπωρουν χρονια την Δοιηκηση και το Προσωπικο του Οργανισμου. Ο ΕΛΓΑ εχει αναγκη απο εμπειρο επιστημονικο προσωπικο για να παρεχει καλυτερες υπηρεσιες στον Ελληνα Αγροτη. Αποδεσμευστε τον Οργανισμο και τους Γεωπονους απο μακροχρονιες δικαστικες διαμαχες του παρελθοντος. Εφαρμοστε τον νομο και το αισθημα της ισονομιας για Ολους.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 17:09 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΘΕΟΧΑΡΙΔΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
    Πιστεύω ότι η εν λόγω διάταξη θα πρέπει να διευρυνθεί ώστε να αφορά και τους συμβασιούχους Ο.Τ.Α. εκείνους, οι οποίοι έχουν δικαιωθεί με αποφάσεις ασφαλιστικών μέτρων και η κύρια αγωγή τους δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 15:35 | ΑΚ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο που λύνει χρόνια ζητήματα εργασιακής ομηρείας, είναι αδικία να μην συμπεριληφθούν οι συναφείς περιπτώσεις και άλλων Φορέων του Δημοσίου (ΝΠΠΔ)ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 15:44 | ΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σ’ αυτή την νομοθετική ρύθμιση θα πρέπει να συμπεριληφθούν και εργαζόμενοι του στενού κι ευρύτερου δημόσιου τομέα και των ασφαλιστικών ταμείων που έχουν θετικές πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις οι οποίες διατάσσουν την παραμονή ή την επάνοδο των εν λόγω εργαζομένων στην εργασία τους. Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν ήδη εργαζόμενοι στο στενό δημόσιο τομέα (συγκεκριμένα στο Υπουργείο Οικονομικών) των οποίων οι «κατ’ επίφαση», βάσει της θετικής πρωτοδίκως δικαστικής απόφασης, συμβάσεις μαθητείας έχουν ήδη μετατραπεί σε ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εργάζονται ήδη εδώ και 29 μήνες καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες των υπηρεσιών που υπηρετούν εκτελώντας εργασίες τακτικού προσωπικού και πληρώνονται (έπειτα από τιτάνιο αγώνα) ως τακτικό προσωπικό από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών βάσει προσωρινού διορισμού και κατάταξης.

    Δεν γνωρίζουμε κατά πόσο υπάρχει σχέδιο κατάθεσης αντίστοιχης νομοθετικής ρύθμισης για τους υπόλοιπους εργαζομένους του στενού κι ευρύτερου δημόσιου τομέα και των ασφαλιστικών ταμείων, οι οποίοι έχουν θετικές πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις. Βάσει του Συντάγματος της Ελλάδος άρθρο 4 παράγραφοι 1 και 2, οι Έλληνες και οι Ελληνίδες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις, ενώ οι δικαστικές αποφάσεις δεν δύναται να έχουν διαφορετική βαρύτητα αναλόγως με το ποιους δικαιώνουν. Για τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε όπως εξεταστεί η περίπτωση να ληφθεί μέριμνα κατάθεσης τροπολογίας η οποία να περιλαμβάνει εργαζόμενους με θετικές δικαστικές αποφάσεις που ήδη εργάζονται στο στενό κι ευρύτερο δημόσιο τομέα και τα ασφαλιστικά ταμεία.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 14:55 | Μαιρη Μ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Συμβασιούχοι πρωην stage του πρωην Οπαδ και νυν Ικα μετα απο σωρεία δικων και περασμα 10ετων κερδισαμε την πρωτοδικη αποφαση.Η απειλή της έφεσης δεν ελυσε την υπόθεσή μας και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με την ίδια αγωνία και άγχος για το εργασιακό μας μέλλον προσφεροντας στις περισσότερες περιπτώσεις πολυ περισσότερες υπηρεσίες απο τους μόνιμους συναδέλφους μας. Κάνουμε έκκληση στην κυβέρνηση οπως συμπεριλαβει στο εν λόγω νομοσχέδιο και τα ασφαλιστικά ταμεία για να δοθεί τέλος στο βασανιστικο καθεστώς εργασιακής ομηρίας που ζούμε καθημερινά.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 14:31 | περσοπουλοσ αλεξανδροσ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    θεμα,απολυμενοι εργαζομενοι δημου ωραικαστρου κ.κ υπουργοι θεωρω οτι παρανομοσ απολυθηκαν 53 εργαζομενοι απο την εργασια τουσ διοτι μπηκαν καθολα νομοτυπα και πιστευω οτι θα πρεπει να δοθει λυση πολιτικη στο συγκεκριμενο ζητημα Υ.Γ[προσλ 28/12/2015 απολ 4/4/2016]Υ Γ2[Για το ζητημα αυτο ειναι ενημερος και ο βουλευτης Θεσσαλονικης Τ.Μυταφιδης ο οποιος εχει προωθησει και στο υπουργειο εσωτερικων ενα φακελο με το τι εχει γινει μεχρι σημερα και σε ηλεκτρονικη μορφη

    Υ.Γ παρακαλουμε και πιστευουμε οτι δοθει λυση σε αυτο το ζητημα ευχαριστω

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 13:26 | Χρήστος Κ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα στους ΟΤΑ με ειδικά προγράμματα εργασίας για τους πλησίον προς συνταξιοδότηση και να μην υπάρχει κώλυμα 24 μηνών. Να καταργηθεί η εντοπιότητα και από τα προγράμματα ΟΑΕΔ. Να υπάρχει άμεση πειθαρχική δίωξη για τους δήμους που προσλαμβάνουν άτομα με ΑΣΕΠ προκήρυξη και τους απολύουν πριν τη λήξη της σύμβασής τους. ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 13:30 | Βασίλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Ανάλογες περιπτώσεις προσωπικού εκτός των ΟΤΑ, υπάρχουν και στο ΕΛΓΑ (ΝΠΙΔ). Θα ήταν μεγάλη παράλειψη και αδικία να μη συμπεριληφθούν σε αυτό το άρθρο και αυτά τα άτομα.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:14 | Ζουνης Κωσταντινος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΩΝ ΣΤΟΥΣ Ο.Τ.Α. ΠΟΥ ΗΔΗ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΛΗΓΟΥΝΕ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΔΩΘΗΚΕ ΤΡΙΜΗΝΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2016 ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ Α.Σ.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ Σ.Ο.Χ.ΔΗΛΑΔΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2015, ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ 2016, ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΝΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΑΡΑ ΠΑΛΙ ΕΚΤΟΣ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ? ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:59 | Έφη Χατζηνάσου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Απολυμένη από την Αγροτική Τράπεζα.

    Στο πλαίσιο της ισονομίας –το οποίο ήδη τέθηκε σε πολλά σχόλια πολιτών περί αντίστοιχων περιπτώσεων σε ΟΑΕΔ, ΙΚΑ, κλπ με τα οποία συμφωνώ– αλλά επιπλέον και στο πλαίσιο της ισότητας και μη διάκρισης των φύλων -που θέτω με το δικό μου σχόλιο- σας προτείνω να εξετάσετε και νομοθετήσετε διεύρυνση του υπό ψήφιση άρθρου ώστε να συμπεριλαμβάνει όλες τις περιπτώσεις ένδικων μέσων και ειδικότερα και την εξής περίπτωση της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση:

    Υπάρχουν περιπτώσεις συναδέλφων της Αγροτικής Τράπεζας –η οποία ως γνωστόν λειτουργούσε με Οργανισμό έχοντος ισχύ νόμου και γι’ αυτό για τις όποιες παραλείψεις των εκάστοτε διοικήσεών της προς τους εργαζομένους της οι εργαζόμενοι μπορούσαν να προσφύγουν στα δικαστήρια για να δικαιωθούν- υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις κατά τις οποίες συνάδελφοι έχουν κερδίσει πρωτόδικα δικαστικές αποφάσεις για παράλειψη προαγωγής στους ανώτατους βαθμούς.

    Οι αποφάσεις αυτές: (1) είναι ολιγάριθμες και γιατί πρόκειται για ανώτατους βαθμούς και γιατί η Αγροτική Τράπεζα δεν υπάρχει πλέον, (2) αφορούν πλέον και σε κάποιο ποσοστό γυναίκες συναδέλφους γιατί είναι αυτές που συστηματικά παρεμποδίζονταν διαχρονικά στη βαθμολογική τους εξέλιξη και αυτό αποτυπωνόταν για χρόνια στη σύνθεση ολόκληρης της ανώτερης και ανώτατης ιεραρχίας της Αγροτικής Τράπεζας, (3) περιλαμβάνουν παραίτηση των οικονομικών διεκδικήσεων μισθολογικών απολαβών και συνεπώς έχουν μόνο την τιμητική και ηθική επίδραση για συναδέλφους που υπέστησαν μεγάλη ηθική βλάβη στον άξονα της εργασιακής τους ζωής που τελείωσε άδικα και επώδυνα χωρίς καν αποχαιρετισμό και χωρίς να μπορεί κάποιος να αναφέρει με υπερηφάνεια τον φορέα στον οποίο εργάστηκε, την ιστορική Αγροτική Τράπεζα, (4) συνεπάγονται κάποια δικαιώματα των δικαιωθέντων συναδέλφων ως προς τα συνταξιοδοτικά τους ταμεία, για τα οποία δικαιώματα χρειάζεται εκ νέου δικαστική προσφυγή πράγμα που μετατίθεται σε ένα μακρύ, αβέβαιο και απροσδιόριστο χρονικά και βιολογικά μέλλον, και τέλος (5) οι αποφάσεις αυτές αντιμετωπίζονται με καταχρηστική και εχθρική αμφισβήτηση και καταφυγή σε δεύτερο βαθμό από την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση η οποία είναι ένας φορέας που πρέπει με διαφάνεια, ισονομία και διαλλακτικότητα να χειρίζεται αυτές τις ευαίσθητες υποθέσεις αφού είναι εντολοδόχος μετόχων που είναι η ίδια η πολιτεία αλλά και οι πρώην εργαζόμενοι της Αγροτικής Τράπεζας, τα ασφαλιστικά τους ταμεία, καθώς και συνεταιριστικές οργανώσεις.

    Η Αγροτική Τράπεζα πολλές φορές κατέφευγε στο δεύτερο βαθμό δικαιοσύνης αλλά και εξ ίσου πολλές φορές παραιτείτο αυτής της διαδικασίας συμφωνώντας έναν οικονομικό συμβιβασμό περιορισμού ενός μέρους των οικονομικών απαιτήσεων που προέκυπταν από τη δικαστική απόφαση του δικαιωθέντος εργαζομένου. Σήμερα που αυτό το σκέλος των οικονομικών διαφορών δεν υφίσταται για κανέναν πρώην εργαζόμενο της Αγροτικής Τράπεζας, αφού πλέον οι αποφάσεις αυτές έχουν εκδοθεί με την παραίτηση αυτού του σκέλους των οικονομικών διεκδικήσεων από την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση, γιατί η διοίκηση και ο εκκαθαριστής της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση οδηγεί τις κερδισμένες αυτές αποφάσεις των συναδέλφων στο δεύτερο βαθμό;

    Η πρακτική αυτή της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση να εξαντλεί τα σε δεύτερο επίπεδο ένδικα μέσα ενάντια στις κερδισμένες από στους συναδέλφους αγωγές περί παράλειψης προαγωγής (1) είναι καταχρηστική γιατί ενώ η ίδια δεν βλάπτεται ούτε ηθικά, αφού δεν είναι η Αγροτική Τράπεζα, ούτε οικονομικά, αφού υπάρχει η παραίτηση από το οικονομικό σκέλος, την ίδια στιγμή οι πρώην υπάλληλοι της ΑΤΕ βλάπτονται και ηθικά και οικονομικά αφού ούτε την πρωτόδικη προαγωγική τους δικαίωση μπορούν να επικαλεστούν ούτε τα όποια ισχνά οικονομικά τους δικαιώματα μπορούν να διεκδικήσουν, (2) είναι βλαπτική γιατί επιβαρύνει σε χρόνο, σε κόπο και σε οικονομικούς πόρους τόσο την ίδια την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση η οποία αντί να ασχολείται με τις υποθέσεις της ρευστοποίησης καταναλώνει τους πόρους της για την άσκηση πολεμικής εναντίον των πρώην εργαζομένων της Αγροτικής Τράπεζας και επιβαρύνει αντίστοιχα σε χρόνο, κόπο και οικονομικούς πόρους τους ίδιους τους πρωτόδικα δικαιωθέντες συναδέλφους οι οποίοι είναι πλέον αποδεκατισμένοι οικονομικά από τις αλλεπάλληλες μειώσεις των δικαιωμάτων τους πριν και μετά την απόλυσή τους αλλά και βιώνουν μια κοινωνική απαξία και υφίστανται μια διαρκή ηθική βλάβη.

    Για να μην έχει λοιπόν το δικαίωμα η ΑΤΕ υπό εκκαθάριση να προξενεί μια νέα επιπλέον ηθική βλάβη και πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις στους αποδεκατισθέντες και στις αποδεκατισθείσες πρώην και τέως υπαλλήλους της Αγροτικής Τράπεζας υποβάλλω το αίτημα, στο πλαίσιο της ισονομίας και της ισότητας των φύλων, να συμπεριλάβει το άρθρο 20 τη διαφανή υποχρέωση όλων των φορέων της πολιτείας και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, συμπεριλαμβανομένης της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση, να μην καταφεύγουν στην καταχρηστική και παρελκυστική τακτική της εξάντλησης των ένδικων μέσων η οποία επιβαρύνει τους ίδιους τους εργοδοτικούς φορείς, τα δικαστήρια και τον δημόσιο βίο και, κυρίως, τους και τις υπαλλήλους και ιδιαίτερα τους και τις πρώην υπαλλήλους που δεν προσβλέπουν πια σε κανένα όφελος από τον εργασιακό τους βίο που τερματίστηκε αιφνίδια, άδικα και βλαπτικά.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:11 | vangbot
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Προϊσταμαι σε Δημοσια Υπηρεσια που εξυπηρετει χιλιαδες πολιτες.Οι εργαζόμενοι πρωην stage ανταποκρινονται πληρως στις απαιτησεις της Υπηρεσιας ειναι πολυτιμοι συμπαραστατες διαθετουν εμπειρια και χωρις αυτους θα ηταν αδυνατο να λειτουργησει η Υπηρεσια.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:14 | Έφη Χατζηνάσου
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Απολυμένη από την Αγροτική Τράπεζα.

    Στο πλαίσιο της ισονομίας –το οποίο ήδη τέθηκε σε πολλά σχόλια πολιτών περί αντίστοιχων περιπτώσεων σε ΟΑΕΔ, ΙΚΑ, κλπ με τα οποία συμφωνώ– αλλά επιπλέον και στο πλαίσιο της ισότητας και μη διάκρισης των φύλων -που θέτω με το δικό μου σχόλιο- σας προτείνω να εξετάσετε και νομοθετήσετε διεύρυνση του υπό ψήφιση άρθρου ώστε να συμπεριλαμβάνει όλες τις περιπτώσεις ένδικων μέσων και ειδικότερα και την εξής περίπτωση της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση:

    Υπάρχουν περιπτώσεις συναδέλφων της Αγροτικής Τράπεζας –η οποία ως γνωστόν λειτουργούσε με Οργανισμό έχοντος ισχύ νόμου και γι’ αυτό για τις όποιες παραλείψεις των εκάστοτε διοικήσεών της προς τους εργαζομένους της οι εργαζόμενοι μπορούσαν να προσφύγουν στα δικαστήρια για να δικαιωθούν- υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις κατά τις οποίες συνάδελφοι έχουν κερδίσει πρωτόδικα δικαστικές αποφάσεις για παράλειψη προαγωγής στους ανώτατους βαθμούς.

    Οι αποφάσεις αυτές: (1) είναι ολιγάριθμες και γιατί πρόκειται για ανώτατους βαθμούς και γιατί η Αγροτική Τράπεζα δεν υπάρχει πλέον, (2) αφορούν πλέον και σε κάποιο ποσοστό γυναίκες συναδέλφους γιατί είναι αυτές που συστηματικά παρεμποδίζονταν διαχρονικά στη βαθμολογική τους εξέλιξη και αυτό αποτυπωνόταν για χρόνια στη σύνθεση ολόκληρης της ανώτερης και ανώτατης ιεραρχίας της Αγροτικής Τράπεζας, (3) περιλαμβάνουν παραίτηση των οικονομικών διεκδικήσεων μισθολογικών απολαβών και συνεπώς έχουν μόνο την τιμητική και ηθική επίδραση για συναδέλφους που υπέστησαν μεγάλη ηθική βλάβη στον άξονα της εργασιακής τους ζωής που τελείωσε άδικα και επώδυνα χωρίς καν αποχαιρετισμό και χωρίς να μπορεί κάποιος να αναφέρει με υπερηφάνεια τον φορέα στον οποίο εργάστηκε, την ιστορική Αγροτική Τράπεζα, (4) συνεπάγονται κάποια δικαιώματα των δικαιωθέντων συναδέλφων ως προς τα συνταξιοδοτικά τους ταμεία, για τα οποία δικαιώματα χρειάζεται εκ νέου δικαστική προσφυγή πράγμα που μετατίθεται σε ένα μακρύ, αβέβαιο και απροσδιόριστο χρονικά και βιολογικά μέλλον, και τέλος (5) οι αποφάσεις αυτές αντιμετωπίζονται με καταχρηστική και εχθρική αμφισβήτηση και καταφυγή σε δεύτερο βαθμό από την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση η οποία είναι ένας φορέας που πρέπει με διαφάνεια, ισονομία και διαλλακτικότητα να χειρίζεται αυτές τις ευαίσθητες υποθέσεις αφού είναι εντολοδόχος μετόχων που είναι η ίδια η πολιτεία αλλά και οι πρώην εργαζόμενοι της Αγροτικής Τράπεζας, τα ασφαλιστικά τους ταμεία, καθώς και συνεταιριστικές οργανώσεις.
    Η Αγροτική Τράπεζα πολλές φορές κατέφευγε στο δεύτερο βαθμό δικαιοσύνης αλλά και εξ ίσου πολλές φορές παραιτείτο αυτής της διαδικασίας συμφωνώντας έναν οικονομικό συμβιβασμό περιορισμού ενός μέρους των οικονομικών απαιτήσεων που προέκυπταν από τη δικαστική απόφαση του δικαιωθέντος εργαζομένου. Σήμερα που αυτό το σκέλος των οικονομικών διαφορών δεν υφίσταται για κανέναν πρώην εργαζόμενο της Αγροτικής Τράπεζας, αφού πλέον οι αποφάσεις αυτές έχουν εκδοθεί με την παραίτηση αυτού του σκέλους των οικονομικών διεκδικήσεων από την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση, γιατί η διοίκηση και ο εκκαθαριστής της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση οδηγεί τις κερδισμένες αυτές αποφάσεις των συναδέλφων στο δεύτερο βαθμό;

    Η πρακτική αυτή της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση να εξαντλεί τα σε δεύτερο επίπεδο ένδικα μέσα ενάντια στις κερδισμένες από στους συναδέλφους αγωγές περί παράλειψης προαγωγής (1) είναι καταχρηστική γιατί ενώ η ίδια δεν βλάπτεται ούτε ηθικά, αφού δεν είναι η Αγροτική Τράπεζα, ούτε οικονομικά, αφού υπάρχει η παραίτηση από το οικονομικό σκέλος, την ίδια στιγμή οι πρώην υπάλληλοι της ΑΤΕ βλάπτονται και ηθικά και οικονομικά αφού ούτε την πρωτόδικη προαγωγική τους δικαίωση μπορούν να επικαλεστούν ούτε τα όποια ισχνά οικονομικά τους δικαιώματα μπορούν να διεκδικήσουν, (2) είναι βλαπτική γιατί επιβαρύνει σε χρόνο, σε κόπο και σε οικονομικούς πόρους τόσο την ίδια την ΑΤΕ υπό εκκαθάριση η οποία αντί να ασχολείται με τις υποθέσεις της ρευστοποίησης καταναλώνει τους πόρους της για την άσκηση πολεμικής εναντίον των πρώην εργαζομένων της Αγροτικής Τράπεζας και επιβαρύνει αντίστοιχα σε χρόνο, κόπο και οικονομικούς πόρους τους ίδιους τους πρωτόδικα δικαιωθέντες συναδέλφους οι οποίοι είναι πλέον αποδεκατισμένοι οικονομικά από τις αλλεπάλληλες μειώσεις των δικαιωμάτων τους πριν και μετά την απόλυσή τους αλλά και βιώνουν μια κοινωνική απαξία και υφίστανται μια διαρκή ηθική βλάβη.

    Για να μην έχει λοιπόν το δικαίωμα η ΑΤΕ υπό εκκαθάριση να προξενεί μια νέα επιπλέον ηθική βλάβη και πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις στους αποδεκατισθέντες και στις αποδεκατισθείσες πρώην και τέως υπαλλήλους της Αγροτικής Τράπεζας υποβάλλω το αίτημα, στο πλαίσιο της ισονομίας και της ισότητας των φύλων, να συμπεριλάβει το άρθρο 20 τη διαφανή υποχρέωση όλων των φορέων της πολιτείας και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, συμπεριλαμβανομένης της ΑΤΕ υπό εκκαθάριση, να μην καταφεύγουν στην καταχρηστική και παρελκυστική τακτική της εξάντλησης των ένδικων μέσων οι οποία επιβαρύνει τους ίδιους τους φορείς, τα δικαστήρια και τον δημόσιο βίο και τους ίδιους και τις ίδιες τους και τις υπαλλήλους και ιδιαίτερα τους και τις πρώην υπαλλήλους που δεν προσβλέπουν πια σε κανένα όφελος από τον εργασιακό τους βίο που τερματίστηκε αιφνίδια, άδικα και βλαπτικά.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:09 | Ε.Δ.Ε.Υ.Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Για να προστατευθούν οι διοικήσεις των Δ.Ε.Υ.Α. που δεν άσκησαν ένδικα μέσα κατά δικαστικών αποφάσεων για μισθολογικά θέματα προσωπικού,η Ε.Δ.Ε.Υ.Α. προτείνει μετά τη φράση «ή κατά νομικών προσώπων αυτών» να προστεθεί η φράση «ή κατά αποφάσεων για μισθολογικά θέματα»εφόσον φυσικά πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου οι οποίες είναι αρκούντως αυστηρές.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 11:45 | Μαρία Κ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αυτός ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί οπωσδήποτε και στο Υπουργείο Πολιτισμού όπου εργάζονται συμβασιούχοι επί δεκαετίες, οι οποίοι μάλιστα έχουν κερδίσει δικαστικές αποφάσεις και καλύπτουν όλες τις ανάγκες της Υπηρεσίας τους. Είναι γνωστό ότι οι εφορείες βασίζονται και επενδύουν στην εργασία όσων εργάζονται με δικαστική απόφαση, οι οποίοι σαφώς καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Υπάρχει έλλειψη προσωπικού που φαίνεται άλλωστε από τις νέες προκηρύξεις που βγαίνουν συνεχώς. Δεν πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι επιλεκτικά σε κάποιες κατηγορίες εργαζομένων αλλά θα πρέπει να υπάρχει ισοτιμία και επιτέλους να υπάρχει μέριμνα και για το Υπουργείο Πολιτισμού.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:26 | ΑΩ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ,
    ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΥΠΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΕΙΔΩΛΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΤΟ ΥΠΠΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:16 | Γεωργία
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να υπάρξει εφαρμογή του νόμου αυτού και στον δημόσιο τομέα και ειδικά στο Υπουργείο Πολιτισμού όπου είναι γνωστό ότι υπάρχουν συμβασιούχοι που εργάζονται έως και 15 χρόνια με συμβάσεις. Πρόκειται για εργαζόμενους που επιλέγονται σε κάθε σύμβαση μετά από προκήρυξη διαγωνισμού και καταλαμβάνουν τη θέση κάθε φορά με βάση το άθροισμα των τυπικών προσόντων και της προϋπηρεσίας. Ειδικότερα, οι αρχαιολόγοι που προκρίνονται σε αυτούς τους διαγωνισμούς διαθέτουν, εκτός της πολυετούς εμπειρίας, υψηλά τυπικά προσόντα (υψηλό βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακό, διατριβή και υποχρεωτικά άριστη γνώση ξένων γλωσσών και πτυχίο γνώσης Η/Υ) και έχουν δουλέψει πολύ σκληρά σε ανασκαφικά σκάμματα, σε αναδείξεις αρχαιολογικών χώρων, σε επανεκθέσεις μουσείων και παράλληλα έφερναν σε πέρας όλη την υπόλοιπη δουλειά των εφορειών (αυτοψίες, ανασκαφές, μελέτες , τεκμηρίωση κ.τ.λ.). Πολλοί από αυτούς έχουν κερδίσει αγωγές που μετατρέπουν τις συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου ωστόσο το δημόσιο χρησιμοποιεί όλα τα ένδικα μέσα που διαθέτει προκειμένου να πάψουν να εργάζονται ενώ παράλληλα προκηρύσσει συνεχώς δεκάδες διαγωνισμούς για την πρόσληψη εργαζομένων, γεγονός που δείχνει την άμεση ανάγκη των εφορειών για προσωπικό. Με βάση και την ισότητα που θα πρέπει να υπάρχει ως προς την αντιμετώπιση των εργαζομένων θα πρέπει οπωσδήποτε να μελετήσετε την περίπτωση του Υπουργείου Πολιτισμού και να εφαρμόσετε ανάλογο νόμο.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:57 | ANAΣΤΑΣΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ
    Με τις διατάξεις του άρθρου 12 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 30ης -12-2015 [ΦΕΚ 184 Α], «Ρύθμιση κατεπειγόντων θεμάτων των Υπουργείων Οικονομικών, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εθνικής Άμυνας, Υγείας και Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και της ΕΡΤ ΑΕ», σύμφωνα με τις οποίες, το άρθρο 167 του ν. 4099/2012, όπως ισχύει, αντικαταστάθηκε ως εξής: «Για την καθαριότητα των κτιρίων των δημοσίων υπηρεσιών, των ανεξάρτητων αρχών, των ΝΠΔΔ, των ΝΠΙΔ, και των ΟΓΑ, και τις κάθε είδους υπηρεσίες καθαριότητας των ΟΤΑ, παρατείνονται αυτοδικαίως μέχρι και τις 31.12.2016, οι ισχύουσες ατομικές συμβάσεις και όσες πρόκειται να υπογράφουν έως τις 31.12.2015, καθώς και όσες ατομικές συμβάσεις έχουν λήξει μέχρι και τριάντα [30] ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης,
    ΚΑΙ ΕΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ [ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ], ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ, ΥΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΚΟΥΜΕ ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ.
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, [ΕΡΓΑΤΕΣ, ΟΔΗΓΟΙ] ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ, ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ, ΩΣ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ, ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΩ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ, Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΛΗΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ [30] ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΑΥΤΗΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:30 | GG
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.
    ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:08 | βιικυ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Γιατί να μην συμπεριλαμβάνονται στο άρθρο 20 και οι εργαζόμενοι πρώην STAGE των οποίων ο δικαστικός αγώνας είχε θετική έκβαση σε πρώτοδικο βαθμό, που ήδη εργάζονται εδώ και χρόνια στα υπουργεία οι οποίοι πια διαθέτουν εργασιακή εμπειρία και ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα καθήκοντά τους;

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 10:59 | ΑΛΕΞΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Πολύ ενδιαφέρον για τα «παιδιά» από τον ΟΑΕΔ και το ΙΚΑ και δικαίως. Απορώ, ωστόσο, πού είναι οι συμβασιούχοι συνάδελφοί μου στο Υπουργείο Πολιτισμού, ένα υπουργείο που κατεξοχήν στελεχώνεται με συμβασιούχους. Δεν ενδιαφέρεται κανείς από τους εκατοντάδες ή χιλιάδες υπαλλήλους που έχουν πρωτόδικες αποφάσεις ή περιμένουν να εκδικαστεί η αγωγή τους;;; Γνωρίζουμε όλοι ότι το να έχεις κερδισμένη πρωτόδικη απόφαση είναι και θέμα τύχης. Αρκετοί είχαν τέτοιες αποφάσεις, κέρδισαν και τα εφετεία και έχασαν την υπόθεση στον Άρειο Πάγο. Αυτοί ήταν άτυχη λόγω συγκυρίας;;;;;; Τώρα μαθαίνουμε ότι δίνεται η δυνατότητα στους δημάρχους (ουσιαστικά) να παραιτούνται από τα ένδικα μέσα, ακόμη και αν έχουν ήδη εφεσιβάλει, ως όφειλαν. Αυτό έχει μεταφραστεί από όλους ως μονιμοποίηση συμβασιούχων. Σκέφτομαι, λοιπόν, τον άτυχο που ο δήμαρχός του θα αποφασίσει να μην παραιτηθεί από τα ένδικα μέσα. Σκέφτομαι, επίσης, και όλους εμάς που έχουμε δικαιωθεί πρωτοδίκως και το ΔΗΜΟΣΙΟ και που πρώτα μάθαμε την ημ/νία εκδίκασης έφεσης και μετά επιστρέψαμε στην εργασία μας. Εμάς που όχι μόνο υπάρχει σκέψη παραίτησης από ένδικα μέσα, αλλά που το Δημόσιο έχει κάνει αίτηση αναστολής της δικαστικής απόφασης, εξαντλώντας τα ένδικα μέσα…
    Βλέπω, επίσης μια προσπάθεια μονιμοποίησης των συμβασιούχων στα Πανεπιστήμια.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 20 ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 09:16 | ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Υπάρχουν αυτήν την στιγμή οι εξής κατηγορίες εργαζομένων σε Ο.Τ.Α. οι οποίοι εργάζονται πάνω από δεκαετία:
    1. Η πρώτη κατηγορία αφορά όσους παραμένουν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με απόφαση Ασφαλιστικών Μέτρων και ενώ απορρίφθηκε η αγωγή τους σε πρώτο βαθμό εκκρεμεί η εκδίκαση της έφεσης την οποία άσκησαν.

    2. Η δεύτερη κατηγορία αφορά όσους παραμένουν στην θέση τους αφού έγινε δεκτή πρωτοδίκως η αγωγή τους, άσκησε έφεση κατά της απόφασης ο Ο.Τ.Α. και εκκρεμεί η εκδίκαση της.

    Σε όλες τις περιπτώσεις το κοινό μεταξύ των εργαζομένων είναι ότι αφορά σε εργαζόμενους που συνεχίζουν να παρέχουν αδιάκοπα τις υπηρεσίες τους και καλύπτουν (σύμφωνα με το σκεπτικό των αποφάσεων που τους διατηρούν στην θεση τους) πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

    Πρέπει εδώ να παρατηρήσω ότι μέχρι το 2011 οι αποφάσεις των δικαστηρίων πρωτοδίκως, αποδέχονταν την κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών παρά την ύπαρξη του ΠΔ του Παυλόπουλου.
    θα ήταν αδικο και και αντίθετο στην βασική συνταγματική αρχή της ισότητας να εξαιρεθούν κάποιοι εκ των ανωτέρω. Μην ξεχνάμε ότι για΄την διευκόλυνση των απολύσεων και την παράκαμψη των προσωρινών διαταγών άλλαξαν φωτογραφικά διατάξεις του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας επί υπουργίας Αθανασίου. Επιβάλλεται γιά λόγους ισονομίας η επερχόμενη μεταρρύθμιση να περιλάβει όλες τις κατηγορίες στις οποίες αναφέρομαι ανωτέρω.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 09:10 | PANAGIOTIS
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΩΗΝ STAGE ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΑΠΟ ΤΟ 2004.ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΓΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΦΕΤΕΙΑ ΜΑΣ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ?ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 08:52 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΠΡΩΗΝ STAGE) KAI ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ .

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 08:55 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (ΠΡΩΗΝ STAGE) KAI ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 07:53 | ΙΦ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Eπιτέλους δικαίωση για τους εργαζόμενους που ταλαιπωρούνται χρόνια!

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 01:42 | Ελένη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το σωστό θα ήταν να συμπεριλάβετε και εμάς που έχουμε πρωτόδικη απόφαση και δουλεύουμε στο ΙΚΑ. Ο Οργανισμός μας έχει κάνει έφεση.

  • 5 Σεπτεμβρίου 2016, 00:57 | ΜΑΡΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η κυβέρνηση πριν προχωρήσει στη ψήφιση του συγκεκριμένου άρθρου θα πρέπει πρώτα να αναλογιστεί το εξής: Άτομα με ίδιες συμβάσεις, στον ίδιο φορέα, με τα ίδια χρόνια εργασίας ή και περισσότερα,πώς είναι δυνατόν να χάνουν πρωτόδικα ή και στο εφετείο ακόμη και άλλοι να κερδίζουν πρωτόδικα, να επιστρέφουν στην υπηρεσία τους και με τη συγκεκριμένη τροπολογία να γίνονται μόνιμοι. Αυτό που ζητούμε τόσα χρόνια είναι ισονομία, άρθρο 28 του συντάγματος, κατοχυρώνει την ισονομία και την ισοπολιτεία, ως θεμελιώδες δικαίωμα του ατόμου.Εύχομαι αυτή η χώρα να γυρίσει πραγματικά και ουσιαστικά σελίδα έτσι ώστε τα παιδιά μας να μη βιώσουν αυτά που βιώσαμε εμείς, αλλά να γνωρίσουν την πραγματική αξία της ισότητας, της ισονομίας, του σεβασμού και της αξιοκρατίας.Καλό σας βράδυ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 21:44 | Σοφία
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κύριε Υπουργέ, στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο που λύνει χρόνια ζητήματα εργασιακής ομηρείας, είναι αδικία να μην συμπεριληφθούν οι συναφείς περιπτώσεις και άλλων Φορέων του Δημοσίου (ΝΠΠΔ). Συγκεκριμένα να συμπεριληφθούν και τα άτομα του ΕΛΓΑ που ταλαιπωρούνται δικαστικά εδώ και χρόνια ενώ έχουν κερδίσει πρωτόδικες αποφάσεις.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 19:44 | Γιώργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το άρθρο αποτελεί κατάφορη αδικία για χιλιάδες άλλους πρώην συμβασιούχους (ασφαλιστικών ταμείων, υπουργείων, νοσοκομείων κ.α.) που ενώ έχουν κερδίσει στο παραλεθόν πρωτόδικες αποφάσεις, υπηρετώντας για πολλά έτη τις υπηρεσίες τους, βλέπουν να δίδεται το <>, σε μερίδα υπαλλήλων, την στιγμή που οι πρώην υπηρεσίες τους, έχουν τις ίδιες, ίσως και μεγαλύτερες ανάγκες, λόγω έλλειψης προσωπικού. Προφανώς, δικαίως, ο αγώνας των συμβασιούχων των ΟΤΑ φένεται να δικαιώνεται με το παρόν άρθρο, όμως θα πρέπει σύντομα να δικαιωθεί και ο αγώνας και των υπολοίπων, που ενώ έχουν πετύχει την παραμονή τους στο παρελθόν με δίκαιους ένδικους αγώνες, βρίσκονται σε βέβαια πορεία των αγωγών τους, προς τον <>. Η απονομή της δικαιοσυνης δεν θα πρέπει να είναι μονομερής -για Περιφέρεια, Δήμους-, αλλά ίση προς όλους τους πολίτες.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 19:14 | georgegal
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    μετα τουσ δημουσ το υπουργειο διοικητηικης μεταρυθμισης πρεπει να να κανει μια συνολικη ρυθμιση για πουσ τουσ συμβασιουχους με κερδισμενες δικαστικες αποφασεις.. σε αυτο το νομοσχεδιο ειναι κατανοητο. οτι δεν μπορουν να συμπερηληφθουν αλλεσ κατηγοριες γιατι αφορά την τοπική αυτο διοίκηση

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 18:25 | Χρυσα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Οιεργαζομενοι σε προγραμματα stage που εχουν τραπει οι συμβασεις τους σε αοριστου χρονου και εχουν επιστρεψει στις θεσεις τους δεν πρεπει να συμπεριληφθουν σε αυτο το αρθρο;;
    Οι υπηρεσιες του στενου δημοσιου τομεα που εργαζονται καθημερινα τους αναθετουν καθηκοντα ισα με αυτα του μονιμου προσωπικου. Δεν καλυπτουν λοιπον παγιες κ διαρκεις αναγκες;;;;
    Απαιτουμε ολοι εμεις που εργαζομαστε σε υπουργεια με πρωτοδικες αποφασεις να συμπεριληθουμε στο αρθρο αυτο οπως και οι συναδελφοι στους δημους.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 17:12 | Χ Σ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το άρθρο 20 συνάδει με τη Συνταγματικώς κατοχυρωμένη Διοικητική Αυτοτέλεια των Ο.Τ.Α. δίνει δε τη δυνατότητα στους δήμους ( με την επάνοδο ή παραμονή των εργαζομένων με πρωτόδικες θετικές δικαστικές αποφάσεις) να μπορούν να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες αρμοδιότητές τους όπως το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης , τα Προνοιακά Επιδόματα κ.α. και κατά συνέπεια να παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες. Ας μην ξεχνάμε ότι οι προσλήψεις είναι ανύπαρκτες και το προσωπικό των δήμων μειώνετε συνεχώς λόγω συνταξιοδοτήσεων.
    Εύχομαι αυτή τη φορά το άρθρο να ψηφιστεί από την ολομέλεια της Βουλής για να δικαιωθούν εργαζόμενοι που ταλαιπωρούνται πολλά χρόνια με συμβάσεις που έχουν ξεκινήσει ακόμα και πριν το 2000 και άδικα δεν συμπεριελήφθησαν στο Νόμο Παυλόπουλου γιατί ήταν όλες με κριτήρια ΑΣΕΠ και επομένως είχαν υποχρεωτικά 4 μήνες κενό μεταξύ τους αντί για 3 μήνες που απαιτούσε ο Νόμος Παυλόπουλου.
    Απλά συγχαρητήρια!

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 14:31 | Κατερίνα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κύριε υπουργε καλό θα ήταν να μην ξεχάσετε και τα παιδιά που εργάζονται στο ΙΚΑ με δικαστικές πρωτόδικες αποφάσεις. Τους αξίζει να μονιμοποιηθουν. Να σταματήσουν πλέον να ζούνε κάθε μέρα στην αβεβαιότητα και το άγχος.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 13:00 | mg
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αναγκαία η συμπεριληψή μας στο άρθρο 20 λόγω της μεγάλης προσφοράς μας αυτά τα 10 χρόνια στον ΟΑΕΔ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 11:03 | peristasiaka ergazomenos IDOX
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Συνολική λύση για όλους τους ανέργους (και όχι φωτογραφικές «δικαιώσεις» συγκεκριμένων κατηγοριών που τοποθετήθηκαν σε υπηρεσίες με συνθήκες αδιαφάνειας) με αντικειμενικό – σύστημα μοριοδότησης και συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα (απο την βάση δεδομενων ΙΚΑ αυτόματα) και της βαθμολόγησης τους σε γραπτούς διαγωνισμούς – τεστ δεξιοτήτων κλπ του παρελθόντος. Κατανομή από ΑΣΕΠ-ΟΑΕΔ πρώην συμβασιούχων ΙΔΟΧ ή κοινωφελούς εργασίας σε υπηρεσίες που είχαν εργασθεί στο παρελθον (από 2010 και μετά διότι από τότε εχουμε καθαρές διαδικασίες με ανοιχτές προκηρύξεις και δημοσιότητα στο σύστημα Διαύγεια – στοιχεία εργαζομένων και από Ενιαία Αρχή Πληρωμών) με νέες συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
    Κατάργηση του κωλύματος 24μηνου – που εξαναγκάζει – καταδικάζει σε εργασιακή περιπλάνηση και ταυτόχρονα χάνεται η εμπειρία που αποκτάει κάποιος σε μια υπηρεσια. Με προκαθορισμένο σύστημα μοριοδότησης που θα ισχύει για όλους μετατροπή συμβάσεων σε αοριστού χρόνου (πχ όταν βγαίνει κάποιος μόνιμος σε σύνταξη να αναπληρώνεται η θέση από τον συμβασιούχο με τα περισσότερα μόρια)
    Οχι άλλα πειράματα και αδικίες με τις μορφές εργασίας στο Δημοσίο. Όχι στην ταλαιπωρία των ανεργων με την διαρκή επανακατάθεση στις υπηρεσίες των πιστοποιητικων τους. Το ΑΣΕΠ μπορεί να μοριοδοτεί και να τοποθετεί αυτόματα τους ενδιαφερόμενους σε θεσεις ΙΔΟΧ.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 10:03 | Ν. Π
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κύριε υπουργέ ζητήστε απο τους συνεργάτες σας να σας ενημερώσουν για τους εργαζόμενους στα ασφαλιστικά ταμεία.

    Δεν είναι πολλοί αυτοί που δουλεύουν και έχουν κερδίσει πρωτοδίκες αποφάσεις δικαστηρίων.

    Εργαζόμενοι απο το 2006 η παλιότερα στον ΟΠΑΔ και μετέπειτα στο ΙΚΑ, και έχοντας περάσει απο τόσα δικαστήρια με μια θετική πρωτόδικη απόφαση είναι αδικία να μην συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο που θα καταθέσετε για τους ΟΤΑ.

    Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό εφόσον ασφαλίζονται και πληρώνονται κανονικά όπως οι υπόλοιποι υπάλληλοι.

    Ελπίζουμε σε εσάς και στον πρωθυπουργό που μας είχε συμπαρασταθεί στον αγώνα μας έξω απο τον Άρειο πάγο πρίν γίνεται κυβέρνηση.

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 07:06 | Χρήστος Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είναι η τρίτη φορά που έρχεται η εν λόγω διάταξη προς ψήφιση. Τις προηγούμενες δύο είχε αποσυρθεί με πιέσεις της αντιπολίτευσης (βλ. άρθ. 48 «Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, Βαθμολογική Διάρθρωση Θέσεων, Συστήματα Αξιολόγησης, Προαγωγών και Επιλογής Προϊσταμένων (Διαφάνεια – Αξιοκρατία και Αποτελεσματικότητα της Δημόσιας Διοίκησης»).
    Το θέμα είναι θέμα μείζονος σημασίας για αρκετούς εργαζόμενους τόσο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και άλλων φορέων. Όλα ξεκίνησαν από την εγκύκλιο που εξεδόθη την 31η-12-13 με θέμα: «Άσκηση ένδικων μέσων από του ΟΤΑ», η οποία υπογράφτηκε από τον πρώην υπουργό κ. Μιχελάκη.
    Μη μακρυγορώ..
    Είναι επιτακτική ανάγκη να ψηφιστεί η ανωτέρω διάταξη για λόγους ισότητας μεταξύ των εργαζομένων της Τοπ. Αυτοδιοίκησης.
    Επειδή η απόφαση παραίτησης από τα έδικα μέσα με τη συγκεκριμένη διάταξη φαινεται πως είναι στη διακριτική ευκαίρια των δημαρχων θα πρόσθετα μια ρύθμιση που θα μπορούσε να λύσει αρκετά προβλήματα ως εξής.
    «Στην περίπτωση που τα καθ’ ύλην αρμόδια οργάνα (δήμαρχοι κτλ) δεν παραιτούνται από τα ασκηθέντα ένδικα μέσα, δύναται ο εργαζόμενος με απλή αίτηση του να μπορεί να μετακινηθεί σε άλλη υπηρεσία του ευρύτερου δημοσίου τομέα που παρουσιάζεται κενό χώρις την σύμφωνη γνώμη του οργάνου που άσκησε τα ένδικα μέσα».
    Και αυτό γιατι πολύ δήμαρχοι εκβιαστικά έχουν ασκήσει ένδικα μέσα σε εργαζόμενους.

    Πάντως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει η διάταξη να ψηφιστεί και να μην κάνει πίσω η κυβέρνηση.

  • 3 Σεπτεμβρίου 2016, 23:37 | Βασιλικη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στο άρθρο θα πρέπει να συμπεριληφθούν κ τα πρώην stage που συνεχίζουν κ εργάζονται με πρωτοδικες δικαστικές αποφάσεις σε ασφαλιστικά ταμεια!

  • 3 Σεπτεμβρίου 2016, 23:36 | ΑΣΗΜ. Σ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΩΗΝ STAGE ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 20 ΤΟΥ ΝΟΝΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΩΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.