Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 82 του ν. 4795/2021 (A’ 62) μετά τη φράση «να τοποθετούνται υπάλληλοι» διαγράφονται οι λέξεις «Υπουργείων ή Ανεξάρτητων Αρχών» και η παρ. 3 διαμορφώνεται ως εξής:
«3. Για χρονικό διάστημα που δεν δύναται να υπερβεί τα δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος, ως Σύμβουλοι Ακεραιότητας μπορούν να επιλέγονται και να τοποθετούνται υπάλληλοι, κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ, χωρίς να διαθέτουν υποχρεωτικά Πιστοποιητικό Επάρκειας Συμβούλου Ακεραιότητας και χωρίς να έχουν εγγραφεί στο Μητρώο του άρθρου 26, εφόσον δεν συντρέχουν στο πρόσωπό τους τα κωλύματα εγγραφής στο Μητρώο Συμβούλων Ακεραιότητας σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 26. Λοιπά κριτήρια και προϋποθέσεις επιλογής μπορεί να τεθούν με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα εκδοθεί για την πρώτη εφαρμογή του παρόντος. Οι υπάλληλοι που θα επιλεγούν ως Σύμβουλοι Ακεραιότητας κατ` εφαρμογή της παρούσας υποχρεούνται μετά την επιλογή τους και κατά τη διάρκεια της θητείας τους να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα πιστοποίησης Συμβούλων Ακεραιότητας.»
Αρχική Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησηςΆρθρο 47 Μεταβατική διάταξη ως προς Συμβούλους Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 82 ν. 4795/2021
Άρθρο 47 Μεταβατική διάταξη ως προς Συμβούλους Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 82 ν. 4795/2021
- 24 ΣχόλιαTMHMA A’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Β’ ΑΞΙΟΛΟΓΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ – ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Θέσπιση Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Περιεχόμενο Ενιαίου Πλαισίου Δεξιοτήτων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 6 Πεδίο εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Ορισμοί
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 8 Αξιολογητές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 9 Γενικές αρχές συστήματος αξιολόγησης
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ Άρθρο 10 Διαδικασία καθορισμού και αναθεώρησης στόχων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ Άρθρο 11 Διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Βαθμολογία αξιολογούμενων προϊσταμένων
- 13 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 13 Διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτωνΆρθρο 14 Υπάλληλοι υψηλής απόδοσης και δυνατοτήτων
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρο 15 Ενστάσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16 Επιτροπές Εποπτείας Αξιολόγησης
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΥΠΑΓΩΓΗ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Άρθρο 17 Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Αρμοδιότητες Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου ΔυναμικούΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ Άρθρο 19 Σύσταση, τήρηση και εγγραφή στο Μητρώο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πιστοποίηση Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Κάλυψη θέσεων Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- 3 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Άρθρο 22 Θητεία, υπηρεσιακή κατάσταση, μισθοδοσία και εκθέσεις αξιολόγησης της απόδοσης των Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)Άρθρο 23 Συντονισμός Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δίκτυο Συμβούλων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού)
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 24 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων συνδεόμενο με το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης των Υπουργείων
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής υπαλλήλων που εμπλέκονται σε έργα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και στην υλοποίηση έργων συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Προσωρινό σύστημα ανταμοιβής δικαστικών υπαλλήλων
- 491 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ Άρθρο 28 Αναστολή μείωσης προσωπικής διαφοράς κατά την μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Ε΄ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΚΠΑ) ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 29 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΠΑ Άρθρο 31 Φορέας ελέγχου ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσειςΆρθρο 32 Απονομή πιστοποιητικού ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ και διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Κίνητρα για την ορθή και ολοκληρωμένη εφαρμογή του ΚΠΑ- Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 5 ν. 4440/2016 και παρ. 6 άρθρου 51 ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ – ΚΥΚΛΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Άρθρο 34 Πιστοποίηση ορθής και ολοκληρωμένης εφαρμογής του ΚΠΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 Απονομή διακρίσεων για εξαιρετικές επιδόσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων ΟργανώσεωνΆρθρο 36 Κύκλος Ποιότητας Δημόσιων Οργανώσεων
- 1 ΣχόλιοΤΜΗΜΑ Γ’ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. 4622/2019 – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4622/2019 Άρθρο 37 Στοιχεία συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων – Προσθήκη νέου άρθρου 47Α στον ν. 4622/2019 Μετά το άρθρο 47 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) προστίθεται νέο άρθρο 47Α ως εξής: «Άρθρο 47Α Δημοσιοποίηση και καταγραφή στοιχείων συνεργατών ιδιαίτερων γραφείων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019Άρθρο 38 Αρμοδιότητες Επιτροπής Δεοντολογίας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας – Προσθήκη περ. ε’ στην παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 4622/2019
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Κωλύματα και ασυμβίβαστα μετακλητών υπαλλήλων και ειδικών συμβούλων – Τροποποίηση άρθρου 76 ν. 4622/2019
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ερμηνευτική διάταξη άρθρου 39 του ν. 4622/2019 (Α’ 133)
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4795/2021 Άρθρο 41 Ρυθμίσεις για τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 4795/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021Άρθρο 42 Εξουσιοδοτική διάταξη ως προς τη Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρο 79 ν. 4795/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021Άρθρο 43 Σύσταση Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου στις ανεξάρτητες αρχές – Προσθήκη νέας παρ. 11 στο άρθρο 81 του ν. 4795/2021
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021Άρθρο 44 Νομοτεχνική βελτίωση – Τροποποίηση της παρ. 1 άρθρου 83 ν. 4795/2021
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 45 Αποδοχές Συμβούλου Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 29 ν. 4795/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Σύσταση Αυτοτελούς Γραφείου Συμβούλου Ακεραιότητας στις ανεξάρτητες αρχές – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 80 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Μεταβατική διάταξη ως προς Συμβούλους Ακεραιότητας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 82 ν. 4795/2021
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 48 Ορισμός προϊσταμένων στις υπηρεσιακές μονάδες του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. – Αντικατάσταση παρ. 4 άρθρου 11 ν. 1388/1983
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Άρθρο 49 Ανανέωση συμβάσεων εργασίας προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου Τομέων Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- 2 ΣχόλιαΤΜΗΜΑ Δ’ ΕΞΟΥΣΙΟΤΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 50 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 51 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύοςΤΜΗΜΑ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 53 Έναρξη ισχύος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54Άρθρο 54
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Μαΐου 2022, 21:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Μαΐου 2022, 21:30
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 724 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 67886 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Εφόσον έχουν ήδη πιστοποιηθεί και μάλιστα με δύσκολες διαδικασίες Σύμβουλοι Ακεραιότητας κατά τη μεταβατική περίοδο θα έπρεπε οι θέσεις να καλύπτονται από τη δεξαμενή των πιστοποιημένων συμβούλων και να υπάρχει η δυνατότητα πλήρωσης της θέσης από μη πιστοποιημένους μόνο εάν δεν υπάρξει από ενδιαφέρον από πιστοποιημένους.
Λογικό είναι η πλειοψηφία των θέσεων να προκηρυχθεί εντός της πρώτης διετίας του θεσμού, κατά το μεταβατικό δηλαδή διάστημα. Ποιος ο λόγος να πιστοποιηθεί κάποιος υπάλληλο αφού μπορεί να διεκδικήσει θέση Συμβούλου Ακεραιότητας και χωρίς πιστοποίηση;
Με αυτήν την πρόβλεψη απαξιώνεται ο θεσμός πριν ακόμη ξεκινήσει να λειτουργεί…
Άρθρο 47:
Έχοντας ήδη ολοκληρωθεί 2 κύκλοι πιστοποίσης Συμβούλων Ακεραιότητας , με επιτυχία γύρω στο 75 % των συμμετεχόντων , είναι παράλογο να διακινδυνεύεται να λάβει θέση Συμβούλου υπάλληλος που έχει αποτύχει στο πρόγραμμα Πιστοποίησης μόνο και μόνο επειδή θα μπρορέσει να το επαναλάβει , τη στιγμη που ήδη υπάρχουν τόσοι πιστοποιημένοι Σύμβουλοι…
Το Πρόγραμμα είναι απαιτητικό όπως και το αντικείμενο του Συμβούλου. Ο Σύμβουλος Ακεραιότητας απαιτείται να έχει γνώση όλου του κύκλου εργασιών μιας υπηρεσίας (πχ ενός Υπουργείου )για να μπορέσει να προτείνει βελτιώσεις και να εισαγάγει Πολιτικες κατά της Διαφθοράς . Πόσο εύκολο είναι να ανατποκριθεί στα καθήκοντα κάποιος που δεν έχει καν δοκιμαστεί αν μπορεί να ολοκληρώσει έστω το πρόγραμμα Πιστοποίησης;
Νομίζω ότι βάλλεται ο θεσμός με αυτήν τη διάταξη , πριν ακόμα λειτουργήσει .
H παράγραφος 3 του άρθρου 82 του ν. 4795/2021 διαμορφώνεται ως εξής:
«3. Για το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την πιστοποίηση ικανού αριθμού ατόμων που θα στελεχώσουν το θεσμό του Σύμβουλου Ακεραιότητας από την έναρξη ισχύος του παρόντος, ως Σύμβουλοι Ακεραιότητας μπορούν να επιλέγονται και να τοποθετούνται υπάλληλοι, κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ με πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο στους κλάδους της ψυχολογίας και της συμβουλευτικής, χωρίς να διαθέτουν υποχρεωτικά Πιστοποιητικό Επάρκειας Συμβούλου Ακεραιότητας και με δικαίωμα εγγραφής στο Μητρώο του άρθρου 26, εφόσον δεν συντρέχουν στο πρόσωπό τους τα κωλύματα εγγραφής στο Μητρώο Συμβούλων Ακεραιότητας σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 26. Λοιπά κριτήρια και προϋποθέσεις επιλογής μπορεί να τεθούν με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα εκδοθεί για την πρώτη εφαρμογή του παρόντος. Οι υπάλληλοι που θα επιλεγούν ως Σύμβουλοι Ακεραιότητας κατ` εφαρμογή της παρούσας μπορούν προαιρετικά μετά την επιλογή τους και κατά τη διάρκεια της θητείας τους να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα πιστοποίησης Συμβούλων Ακεραιότητας.»
Από την θέση σε ισχύ του Μέρους Β’ του ν.4795/2021 (Α’62/17-4-21), έχει ήδη πιστοποιηθεί -με την εντατική εργασία του ΕΚΔΔΑ, της ΕΑΔ, και του ΥΠΕΣ- υπερδιπλάσιος αριθμός Συμβούλων Ακεραιότητας, καθόσον οι υφιστάμενες θέσεις ανέρχονται σε 18 (14 σε Υπουργεία + 4 σε άλλους φορείς που αξιοποιήσαν τη δυνατότητα της παρ. 1 του άρθρου 80 του εν λόγω νόμου).
Επιπλέον έχει οργανωθεί το ειδικό πληροφοριακό σύστημα για το Δίκτυο Συμβουλών Ακεραιότητας, για την υποστήριξη τους, με μέριμνα της ΕΑΔ.
Επομένως, ο σκοπός θέσπισης της πρόβλεψης για μεταβατική επιλογή και τοποθέτηση μη-πιστοποιημένου προσωπικού, εντός αποκλειστικούς 2ετους προθεσμίας, έχει εν πολλοίς αποδυναμωθεί αφού ήδη έχει παρέλθει ικανό χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο δημιουργήθηκε η απαραίτητη δεξαμενή υποψηφίων.
Η ενεργοποίηση του Μητρώου Συμβούλων Ακεραιότητας στη Γ.Γ.Ανθρωπίνου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών, η ένταξη των πιστοποιημένων και πιστοποιούμενων Συμβούλων Ακεραιότητας σε αυτό κατά το άρθρο 23 του ν. 4795/2021, και η πιστή τήρηση της διαδικασίας του άρθρου 28 του ίδιου νόμου για την κάλυψη των θέσεων αυτών χωρίς άλλες ειδικές νομοθετικές προβλέψεις, θα ενισχύσει την αξιοπιστία του θεσμού από την έναρξη του, τόσο εντός των φορέων που συνειδητά θα επιλέξουν να τον ενεργοποιήσουν, όσο και ευρύτερα.
Είναι σαφές ότι όσοι υπάλληλοι ενδιαφέρονται για το νέο θεσμό έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα σχετικά -εξειδικευμένα και πλέον απαιτητικά- προγράμματα του ΕΚΔΔΑ τα οποία συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Η επιτυχής (και όχι απλή) παρακολούθηση είναι κρίσιμο προαπαιτούμενο τόσο επί του τύπου όσο και επί της ουσίας, καθώς υπάρχουν και περιπτώσεις μη-επιτυχούς ολοκλήρωσης και κατεπέκταση αδυναμίας κατοχής της προβλεπόμενης επαγγελματικής επάρκειας. Πολύ δε περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς το εύρος των επιμέρους αντικειμένων, την καινοτομία του νέου θεσμού, και την νεά κουλτούρα – αντίληψη των πραγμάτων που προωθεί.
Η εν λόγω διάταξη χρήζει περαιτέρω τροποποίησης ως προς τη δυνατότητα επιλογής μη πιστοποιημένων συμβούλων ακεραιότητας για μεταβατικό διάστημα 2 ετών από την ημερομηνία έναρξης του ν.4795/2021.
Δεδομένου ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 2 κύκλοι πιστοποίησης από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης ενώ επικείται άμεσα η έναρξη του επόμενου κύκλου, θα έπρεπε να προηγούνται στις διαδικασίες επιλογής οι πιστοποιημένοι Σύμβουλοι Ακεραιότητας οι οποίοι έχουν ήδη λάβει την εξειδικευμένη κατάρτιση που απαιτεί η εκτέλεση ενός τόσο σημαντικού έργου.
Περαιτέρω η πρόβλεψη για την ανάληψη καθηκόντων από άτομα τα οποία δεν έχουν λάβει κατάρτιση αλλά θα υποχρεούνται να πιστοποιηθούν κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της θητείας τους (άρα ακόμη και στο τέλος της τριετίας) καθιστά επισφαλή τη λειτουργία του θεσμού και συνιστά απαξίωσή του.
η λογική λέει ότι τις θέσεις του συμβούλου ακεραιότητας θα πρέπει να καταλαμβάνουν πιστοποιημένοι για το σκοπό αυτό υπάλληλοι και να έπονται οι χωρίς πιστοποίηση. Αλλιώς μέχρι να ολοκληρωθεί το μεταβατικό στάδιο θα πληρωθούν θέσεις από μη πιστοποιημένους, πρακτική που δε συνάδει με τη διαφάνεια και την βαρύτητα που έχει δοθεί στην διαδικασία πιστοποίησης.
Δεν είναι δυνατό υπάλληλος χωρίς πιστοποίηση να αναλάβει την Θέση του Συμβ. Ακέραιότητας. Πρέπει να επιλέγονται πιστοποιημένοι Σύμβουλοι και μέλη του αντίστοιχου Μητρώου. Η διαταξη μπορεί να είναι καταχρηστικά ωφέλιμη σε υπαλλήλους που δεν κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και ικανότητες