• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΚ' | 18 Αυγούστου 2020, 10:19

    Υπό την παρούσα μορφή του το άρθρο 148 συνιστά καταφανή παραβίαση της αρχής της ισότητας και της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων στον δημόσιο τομέα. Είναι προφανώς κατανοητή η μη δυνατότητα μετάταξης προς κλάδους για τους οποίους προβλέπεται ειδικός τρόπος εισαγωγής ωστόσο, δεδομένου ότι επιτρέπεται η μετάταξη υπαλλήλων προς το ΥΠΕΞ, θα πρέπει αντίστοιχα να δίνεται η δυνατότητα και στους υπαλλήλους του ΥΠΕΞ -εφόσον το επιθυμούν- να μετατάσσονται, κατόπιν αίτησης τους και με βάση τα τυπικά προσόντα τους, σε άλλες Υπηρεσίες του Δημοσίου. Πόσο μάλλον που η κινητικότητα στον δημόσιο τομέα αποτελεί διακηρυγμένο στόχο όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών. Ειδικά δε για υπαλλήλους κλάδων που μεταφέρθηκαν πρόσφατα στο ΥΠΕΞ από άλλους φορείς (λ.χ. Συμβούλους και Γραμματείς Επικοινωνίας) η κατάργηση της δυνατότητας μετάταξης συνιστά ανατροπή και δυσμενή εξέλιξη για την επαγγελματική σταδιοδρομία αλλά και την προσωπική πορεία τους. Ως απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, οι Σύμβουλοι και Γραμματείς Επικοινωνίας δεν δεσμεύονταν έως σήμερα ως προς τον φορέα στον οποίο δύναντο να παρέχουν εργασία, αλλά όπως όλοι οι απόφοιτοι της ΕΣΔΔΑ μόνο από ρήτρα παραμονής και εργασίας στον δημόσιο τομέα για μια δεκαετία. Επιπλέον, η παρούσα γενική διάταξη στερεί από τους αποφοίτους της ΕΣΔΔΑ υπαλλήλους του ΥΠΕΞ (εμπορικούς ακολούθους, Συμβούλους και Γραμματείς Επικοινωνίας αλλά και διοικητικούς υπαλλήλους) τη δυνατότητα συμμετοχή στον διυπουργικό κλάδο, που δημιουργείται με τον Ν.4622/2019 για το επιτελικό κράτος, κάτι που φυσικά δεν είναι δυνατόν να επιθυμεί ο νομοθέτης.