• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ – ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (Π.Ο.Ε.Ε.Κ.- Ι)' | 15 Ιουνίου 2020, 12:46

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ – ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (Π.Ο.Ε.Ε.Κ.- Ι) Απόφ. Μονομελούς Πρωτ. Αθηνών 12/2002, αυξ. αριθ. 5306 (Μέλος Α.Δ.Ε.Δ.Υ ) Έδρα: Κρατίνου 9 και Αθηνάς, 10552 Aθήνα. Στοιχεία επικοινωνίας: Πρόεδρος: 6976969362 e-mail: mstef@hcmr.gr; info@poeek-i.gr Γεν. Γραμματέας: 210 7491707 e-mail: dimitris@hcmr.gr Αθήνα 15/06/2020 Προτάσεις για νομοθετικές ρυθμίσεις στους εποπτευόμενους από τη ΓΓΕΤ φορείς (Ερευνητικά Κέντρα) Μετά από τις δύο τελευταίες συναντήσεις των εκπροσώπων των σωματείων εργαζομένων στα ΝΠΔΔ Ερευνητικά Κέντρα της χώρας (ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος, Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, και Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών) προκύπτουν ορισμένα σημαντικά ζητήματα τα οποία χρήζουν επίλυσης μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων από πλευράς πολιτικής ηγεσίας. Το πρώτο αφορά στη δυνατότητα των Ερευνητικών Κέντρων να προκηρύσσουν τις θέσεις του Ειδικού Επιστημονικού – Τεχνικού Προσωπικού με εσωτερικές διαδικασίες και επιτροπές κρίσης κατ’ αντιστοιχία με τα Πανεπιστήμια. Ένα δεύτερο αφορά στην ίδια κυρίως κατηγορία προσωπικού και έχει να κάνει με ρυθμίσεις του συμβατικού χρόνου απασχόλησης (ταυτοπρόσωπη παρουσία στον φορέα), επίσης κατ’ αντιστοιχία με τα Πανεπιστήμια. Σημαντικής επίσης σημασίας για τους εργαζόμενους στο Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών είναι το ζήτημα του επιτρεπόμενου αριθμού ημερών εργασίας εκτός έδρας κατά έτος, που δεν μπορεί πάντα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των επιστημονικών/ερευνητικών προγραμμάτων του φορέα. Πιο συγκεκριμένα: 1. Προκηρύξεις θέσεων Ειδικού Επιστημονικού – Τεχνικού Προσωπικού Με αφορμή τις προσεχείς προκηρύξεις από τον ΑΣΕΠ των 157 θέσεων στους ερευνητικούς φορείς, οι οποίες αφορούν και 122 θέσεις Ειδικού Επιστημονικού – Τεχνικού προσωπικού, τονίζουμε την ανάγκη να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ούτως ώστε ανάλογες προκηρύξεις στο μέλλον να διενεργούνται από τα ίδια τα Ερευνητικά Κέντρα. Ο νόμος 4386/2016 αλλά και παλιότερες νομοθετικές ρυθμίσεις έχουν δώσει αυτή τη δυνατότητα στα Πανεπιστήμια, πιο συγκεκριμένα ο 4386/2016 στο άρθρο 27 παράγραφοι 9, 10, αναφέρουν: “9. α. Η περίπτωση β΄ της παρ. 1 και η περίπτωση β΄ της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011 αντικαθίστανται ως εξής: «β) Οι θέσεις του προσωπικού αυτού ανήκουν στο Ίδρυμα και κατανέμονται με απόφαση της Συγκλήτου στα Τμήματα, στις Σχολές ή στο Ίδρυμα, ύστερα από εισήγηση του Πρύτανη ή των Κοσμητόρων ή των Προέδρων Τμημάτων. Με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, οι θέσεις των μελών Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. μπορούν να κατανέμονται στους Τομείς σύμφωνα με το γνωστικό τους αντικείμενο.» β. Η περίπτωση β΄ της παρ. 3 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011 αντικαθίσταται ως εξής: «Οι θέσεις του προσωπικού αυτού ανήκουν στο Ίδρυμα και να κατανέμονται με απόφαση της Συγκλήτου στις Σχολές ύστερα από εισήγηση του Πρύτανη ή των Κοσμητόρων. Με απόφαση της Κοσμητείας οι θέσεις Ε.Τ.Ε.Π. κατανέμονται στα Τμήματα, ενώ με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος μπορεί να κατανεμηθούν στους Τομείς, στα Εργαστήρια ή στις κλινικές, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Σε ειδικές περιπτώσεις οι θέσεις μπορεί να ανήκουν στο Ίδρυμα ή στη Σχολή.» γ. Αρμόδιο όργανο για όλα τα θέματα που αφορούν στα μέλη Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. είναι η Συνέλευση του Τμήματος. Στις περιπτώσεις που οι θέσεις ανήκουν στη Σχολή ή στο Ίδρυμα, η αρμοδιότητα αυτή ασκείται από τη Συνέλευση της Σχολής ή τη Σύγκλητο αντίστοιχα.» 10. Η παρ. 4 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011 αντικαθίσταται ως εξής: «4. Ο διορισμός σε θέσεις των κατηγοριών των προηγουμένων παραγράφων γίνεται με προκήρυξη των θέσεων και επιλογή των υποψηφίων από τη Συνέλευση του Τμήματος ή της Σχολής ή τη Σύγκλητο, ανάλογα με την ακαδημαϊκή μονάδα στην οποία ανήκει η θέση. Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την προκήρυξη των θέσεων αυτών, καθώς και η διαδικασία επιλογής και περιοδικής αξιολόγησης του ανωτέρω προσωπικού ρυθμίζονται από τον Οργανισμό του ιδρύματος και μέχρι τη δημοσίευσή του με κανονιστική απόφαση της Συγκλήτου που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Για την έκδοση της απόφασης και τη διαδικασία επιλογής λαμβάνονται υπόψη οι διατάξεις των άρθρων 2 και 3 του π.δ. 147/2009 (Α΄ 189). Οι ίδιες διατάξεις εφαρμόζονται αναλογικά για όλες τις κατηγορίες προσωπικού του παρόντος άρθρου των πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και της ΑΣΠΑΙΤΕ.” Κατ’ αντιστοιχία για την περίπτωση των Ερευνητικών Κέντρων προτείνεται η εξής διατύπωση: Οι θέσεις του εν γένει Ειδικoύ Επιστημονικού−Τεχνικού Προσωπικού της παραγράφου 7 του άρθρου 16 του ν. 4386/2016 ανήκουν στον ερευνητικό φορέα και κατανέμονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα στα Ινστιτούτα, στις Διευθύνσεις ή Μονάδες, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του Κέντρου ή των Διευθυντών των Ινστιτούτων και των Διευθύνσεων. Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα, οι θέσεις μπορούν να κατανέμονται στα Ινστιτούτα, στις Διευθύνσεις ή Μονάδες σύμφωνα με το γνωστικό τους αντικείμενο και ανάλογα με τις ανάγκες του φορέα. Ο διορισμός σε θέσεις Ειδικoύ Επιστημονικού−Τεχνικού Προσωπικού γίνεται με προκήρυξη των θέσεων και επιλογή των υποψηφίων από το Διοικητικό Συμβούλιο του φορέα, ανάλογα με την λειτουργική μονάδα στην οποία ανήκει η θέση. Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την προκήρυξη των θέσεων αυτών, καθώς και η διαδικασία επιλογής και περιοδικής αξιολόγησης του ανωτέρω προσωπικού ρυθμίζονται από τον Οργανισμό του φορέα και μέχρι τη δημοσίευσή του με κανονιστική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του φορέα που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Για την έκδοση της απόφασης και τη διαδικασία επιλογής λαμβάνονται υπόψη οι διαδικασίες που προβλέπονται στον Οργανισμό ή στον Εσωτερικό Κανονισμό του εκάστοτε φορέα. Αιτιολογία προτεινόμενης ρύθμισης: Το Ειδικό Επιστημονικό -Τεχνικό Προσωπικό των Ερευνητικών Κέντρων αποτελεί μια ειδική κατηγορία προσωπικού των Ερευνητικών Κέντρων. Αποτελείται από εξειδικευμένους, στο αντικείμενο του κάθε Ινστιτούτου, επιστήμονες και συνεπώς θα πρέπει ο φορέας να καθορίζει τα ειδικά προσόντα, τις απαιτούμενες γνώσεις, και την επιθυμητή εμπειρία, που απαιτούνται για την κάλυψη των ερευνητικών αναγκών του. 2. Συμβατικός χρόνος ταυτοπρόσωπης παρουσίας διαφόρων κατηγοριών προσωπικού των Ερευνητικών Κέντρων Προτείνεται η τροποποίηση του ωραρίου του Ειδικού Επιστημονικού-Τεχνικού Προσωπικού και συγκεκριμένα προτείνεται για αυτήν την κατηγορία προσωπικού το ωράριο να είναι αντίστοιχο με αυτό της αντίστοιχης κατηγορία προσωπικού των Πανεπιστημίων (Ε.Τ.Ε.Π.) (26 ώρες κατ' ελάχιστον).  Συγκεκριμένα το άρθρο 27, παρ. 11 του  Νόμος 4386/2016 προβλέπει ότι "Τα μέλη Ε.Τ.Ε.Π. υποχρεούνται να παρευρίσκονται στους πανεπιστημιακούς χώρους είκοσι έξι ώρες εβδομαδιαίως κατ' ελάχιστο και να παρέχουν κάθε μορφής εξειδικευμένο τεχνικό έργο". Η διάταξη θα μπορούσε να είναι διατυπωμένη όπως στο νόμο για την έρευνα, για τους ερευνητές: Στο άρθρο 18, παράγραφος 6 του ν. για την έρευνα αναφέρεται: Το ανωτέρω ερευνητικό προσωπικό, εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι παρουσίας του εκτός του ερευνητικού κέντρου στο πλαίσιο ερευνητικής δραστηριότητας, οφείλει να παρευρίσκεται στους χώρους του ερευνητικού κέντρου κατ’ ελάχιστον είκοσι (20) ώρες εβδομαδιαίως, οι οποίες κατανέμονται σε τουλάχιστον τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες, να παρέχει τις πάσης φύσεως υπηρεσίες του (ερευνητικές, επιστημονικές, τεχνικές, διοικητικές) για την υποστήριξη του ερευνητικού έργου του ερευνητικού κέντρου ή του ινστιτούτου και να συνεργάζεται γι’ αυτό το σκοπό με το υπόλοιπο προσωπικό. Εξάλλου με την Παρ.1 του άρθρου 37 του Ν.4589/2019 το πρόβλημα του ωραρίου ρυθμίζεται για τους Μεταδιδάκτορες ΙΔΟΧ: Οι συνεργαζόμενοι ερευνητές που συμμετέχουν με την ιδιότητα του μεταδιδάκτορα με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου σε ερευνητικά έργα/προγράμματα των ερευνητικών κέντρων και τεχνολογικών φορέων, των Ε.Λ.Κ.Ε. των Α.Ε.Ι. και των Ε.Π.Ι., διέπονται ως προς το ωράριο από τις διατάξεις για το ερευνητικό προσωπικό και τα μέλη Δ.Ε.Π. Για το εν γένει Ειδικό Επιστημονικό-Τεχνικό Προσωπικό των Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων προτείνεται η εξής διατύπωση: Το εν γένει Ειδικό Επιστημονικό-Τεχνικό Προσωπικό και το Ειδικό Επιστημονικό-Τεχνικό Προσωπικό με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου των παραγράφων 7 και 12 αντίστοιχα του ν. 4386/2016, εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι παρουσίας του εκτός του ερευνητικού κέντρου στο πλαίσιο επιστημονικής δραστηριότητας, οφείλει να παρευρίσκεται στους χώρους του ερευνητικού κέντρου κατ’ ελάχιστον είκοσι οχτώ (28) ώρες εβδομαδιαίως, οι οποίες κατανέμονται σε τουλάχιστον τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες, να παρέχει τις πάσης φύσεως υπηρεσίες του (ερευνητικές, επιστημονικές, τεχνικές, διοικητικές) για την υποστήριξη του ερευνητικού έργου του ερευνητικού κέντρου ή του ινστιτούτου και να συνεργάζεται γι’ αυτό το σκοπό με το υπόλοιπο προσωπικό. Το υπό οποιασδήποτε σχέσης εργασίας τεχνικό, διοικητικό και λοιπό προσωπικό, των παραγράφων 8 και 9 του του άρθρου 16 του ν. 4386/2016 οφείλει να παρευρίσκεται στους χώρους του ερευνητικού κέντρου κατ’ ελάχιστον τριάντα πέντε (35) ώρες οι οποίες κατανέμονται σε τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες εβδομαδιαίως με δυνατότητα προσέλευσης των υπαλλήλων από τις 7.00 π.μ. έως τις 10 π.μ. . Αιτιολογία προτεινόμενης ρύθμισης: Το Ειδικό Τεχνικό Επιστημονικό Προσωπικό των Ερευνητικών Κέντρων αποτελεί μια κατηγορία εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού που υποστηρίζει και διεξάγει την ερευνητική δραστηριότητα των Ερευνητικών Κέντρων καθώς συμμετέχει και συντονίζει ερευνητικά προγράμματα/έργα/δράσεις. Με το ισχύον καθεστώς (40 εβδομαδιαίες ώρες εργασίας εντός ενός στενού δημοσιοϋπαλληλικού χρόνου προσέλευσης και αποχώρησης ημερησίως) το προσωπικό αυτό δυσκολεύεται να εξυπηρετήσει τις πραγματικές ανάγκες των ερευνητικών/εκπαιδευτικών του δραστηριοτήτων όπως αυτές προκύπτουν από την ιδιαίτερη φύση της εργασίας του, και να φτάσει το μέγιστο της παραγωγικότητάς του. Καθώς (α) τα επιστημονικά και εργαστηριακά πρωτόκολλα πολλές φορές ξεπερνούν σε χρόνο ένα συμβατικό ωράριο ή μπορούν να πραγματοποιηθούν σε ώρες της ημέρας διαφορετικές του οριζόμενου ωραρίου, (β) υπάρχουν αυξημένες κατά περιόδους απαιτήσεις ερευνητικών προγραμμάτων και έργων (π.χ. περίοδοι συγγραφής τεχνικών εκθέσεων/επιστημονικών δημοσιεύσεων, διοργάνωσης και διεξαγωγή συνεδρίων) και άλλων ειδών απασχόλησης εντός των ερευνητικών φορέων (π.χ. ειδικές ημερίδες και δράσεις για τη σύνδεση της επιστήμης με την κοινωνία, φιλοξενία και ξενάγηση σχολείων), εκ των πραγμάτων η διεθνής πρακτική επιβάλλει ένα ευέλικτο ωράριο εργασίας στους ερευνητικούς και ακαδημαϊκούς χώρους, το οποίο στοχεύει στο να εξυπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες των επιστημών και της έρευνας και όχι μία πλασματική εικόνα ενός δημόσιου φορέα παροχής υπηρεσιών. Επιπλέον, με το υπάρχον υποχρεωτικό ωράριο παρουσίας, η συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομένων στους ερευνητικούς φορείς αδυνατεί να συμμετέχει ή/και να συντονίζει Ερευνητικά έργα/προγράμματα, καθώς απαιτούνται φύλλα χρονοχρέωσης τόσο στα συγχρηματοδοτούμενα όσο και στα Ευρωπαϊκά έργα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυτή η κατηγορία προσωπικού να μην μπορεί να δηλωθεί με κάποιο ποσοστό χρόνου στις ομάδες υλοποίησης των έργων παρά μόνο να απασχοληθεί υπό το καθεστώς υπερωριών. Το γεγονός αυτό έχει αρνητικές συνέπειες ως προς την υλοποίηση των έργων από τους φορείς, μειώνει εξαιρετικά το δηλωθέν κόστος του ανθρωπομήνα στα προγράμματα, ενώ παράλληλα αποκλείει τη δυνατότητα των μελών του Ειδικού Επιστημονικού-Τεχνικού Προσωπικού να αμειφθούν για τις υπηρεσίες τους σε πρόγραμμα ή έργο υπό τη μορφή της πρόσθετης αμοιβής. Οι συνέπειες αυτής της πραγματικότητας είναι μικρότερο ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα/έργα που οδηγεί σε απώλειες για τους Ειδικούς Λογαριασμούς του κάθε φορέα αλλά και έλλειψη κινήτρου για ένα μεγάλο μέρος των επιστημόνων των Ερευνητικών Κέντρων. Για το τεχνικό, διοικητικό και λοιπό προσωπικό η ρύθμιση του ωραρίου δίνει μια μικρή δυνατότητα συμμετοχής σε ερευνητικά έργα/προγράμματα αλλά κυρίως αφορά στους χρόνους προσέλευσης καθώς στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα Ερευνητικά Κέντρα βρίσκονται είτε εκτός, είτε στις παρυφές του αστικού ιστού με αποτέλεσμα να απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα για την προσέλευση του προσωπικού εν γένει στον χώρο εργασίας. Ιδιαίτερα για τα Ερευνητικά Κέντρα που διεξάγουν ερευνητική δραστηριότητα και δεν εξυπηρετούν κοινό όπως στις υπόλοιπες δημόσιες υπηρεσίες ο χρόνος προσέλευσης θα πρέπει να είναι πιο ελαστικός. 3. Αύξηση του επιτρεπόμενου αριθμού ημερών εκτός έδρας Ένας σημαντικός αριθμός ερευνητικών προγραμμάτων που υλοποιούνται από το ΕΛΚΕΘΕ αφορούν στην εκτέλεση εργασιών από τους εργαζόμενους εκτός της έδρας του φορέα και σε αριθμό ημερών που ξεπερνά κατά πολύ το προβλεπόμενο όριο των 60 ημερών ετησίως (ΚΥΑ 702/84/07.05.19). Προτείνουμε επομένως την τροποποίηση του ανώτατου ορίου ημερών μετακίνησης εκτός έδρας του προσωπικού του ΕΛΚΕΘΕ κατά αντιστοιχία με τη σχετική πρόβλεψη για το προσωπικό του ΙΓΜΕ. Συγκεκριμένα, στο άρθρο 40 του Νόμου 4414/09.08.16 προβλέπεται: «Στο άρθρο 3 της υποπαραγράφου Δ.9 του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 (Α ́ 94), προστίθεται παράγραφος 4 ως εξής: «4. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Υπουργού Οικονομικών, μπορεί να καθορίζονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας κατ’ έτος και πέραν των ανωτέρω ορίων της παραγράφου 1 και: α) μέχρι 200 ημέρες ετησίως, για τους Επιθεωρητές όλων των τμημάτων του Σώματος Επιθεώρησης Περιβάλλοντος, Δόμησης, Ενέργειας και Μεταλλείων (Σ.Ε.Π.Δ.Ε.Μ.), για τις ανάγκες διενέργειας επιτόπιων ελέγχων και επιθεωρήσεων και παράστασης σε δικαστήρια εκτός της έδρας της απασχόλησής τους, στο πλαίσιο εκπλήρωσης των καθηκόντων τους, β) μέχρι 200 ημέρες ετησίως για τους γεωτρυπανιστές, εργάτες γεωτρυπάνων οδηγούς, εργοδηγούς και βοηθούς εργοδηγούς υπαίθρου και για το λοιπό τεχνικό προσωπικό κατηγορίας ΔΕ ή ΥΕ του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ι.Γ.Μ.Ε.), που είναι αναγκαίο για την εκτέλεση εργασιών πεδίου και γ) μέχρι 130 ημέρες ετησίως για τους γεωλόγους, μηχανικούς μεταλλείων, χημικούς μηχανικούς και το λοιπό επιστημονικό προσωπικό κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (Ι.Γ.Μ.Ε.), για τις ανάγκες εκτέλεσης και επίβλεψης των από αυτό εκτελούμενων έργων και εκπονούμενων μελετών. Κατ’ αντιστοιχία και για την περίπτωση των εργαζόμενων στο ΕΛΚΕΘΕ προτείνεται νομοθετική ρύθμιση με την εξής διατύπωση. «Με κοινή απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και του Υπουργού Οικονομικών, μπορεί να καθορίζονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας μέχρι 130 ημέρες ετησίως για τους γεωλόγους, χημικούς, φυσικούς, μηχανικούς, ηλεκτρολόγους, βιολόγους, ιχθυολόγος, περιβαλλοντολόγους και το λοιπό επιστημονικό προσωπικό όλων των κατηγοριών εκπαίδευσης του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών για τις ανάγκες υλοποίησης ή/και επίβλεψης ερευνητικών έργων και επιστημονικών μελετών, καθώς και για λόγους εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και επιμόρφωσης. Αιτιολογία προτεινόμενης ρύθμισης Ένας σημαντικός αριθμός ερευνητικών προγραμμάτων που υλοποιούνται από το ΕΛΚΕΘΕ, αφορούν στην εκτέλεση εργασιών εκτός της έδρας του φορέα. Οι εργασίες αυτές αφορούν κυρίως εργασίες πεδίου, με επιβίβαση ή όχι σε πλωτά μέσα, για συλλογή δειγμάτων και δεδομένων, για τη διεξαγωγή πειραμάτων και επιστημονικών αναλύσεων in situ, κλπ. Αφορούν επίσης τη συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες, επιστημονικές συναντήσεις εργασίας, και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις εργαζομένων ο αριθμός ημερών που χρειάζεται να εργαστούν εκτός έδρας να ξεπερνά για το σύνολο όλων αυτών των διαφορετικών εργασιών κατά πολύ το προβλεπόμενο από την ΚΥΑ 702/84/07.05.19 όριο των 60 ημερών ετησίως. ΓΙΑ ΤΟ Γ.Σ. ΤΗΣ ΠΟΕΕΚ-Ι Ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Μ. ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ Δ. ΠΟΔΑΡΑΣ