• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης Πετμεζάς' | 2 Δεκεμβρίου 2020, 17:23

    «Άρθρο 101 Αντιστροφή σταδίων αξιολόγησης στην ανοικτή διαδικασία Σχόλιο Πρέπει να διευκρινιστεί πως θα γίνει διαδικαστικά η εφαρμογή του Άρθρου, ώστε να μην καταστεί άχρηστο και μη δυνάμενο να υλοποιηθεί , όπως είναι σήμερα. Θεωρούμε ότι η βέλτιστη λύση είναι η ακόλουθη. 1)Έστω ότι ανοίγονται από την επιτροπή οι οικονομικές προσφορές, και επιλέγεται ο μειοδότης. 2)Θεωρούμε ότι αποσφραγίζεται μόνο ο φάκελος με τα δικαιολογητικά συμμετοχής και την τεχνική προσφορά του συγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα και όχι όλες οι τεχνικές προσφορές. 3)Ακολουθεί έλεγχος των εγγράφων του φακέλου και αν αυτά είναι αποδεκτά, τότε προσκαλείται να καταθέσει τα δικαιολογητικά κατακύρωσης και ακολούθως συντάσσεται το πρακτικό της επιτροπής από το αρμόδιο γνωμοδοτικό όργανο. (Αν δεν κριθούν, αποσφραγίζεται ο φάκελος του δεύτερου μειοδότη κλπ) 4)Τα αποτελέσματα του ελέγχου των δικαιολογητικών συμμετοχής, της αξιολόγησης των τεχνικών και οικονομικών προσφορών και των δικαιολογητικών κατακύρωσης, κατά τα ανωτέρω, επικυρώνονται με την απόφαση κατακύρωσης του άρθρου 105. 5)Κατά της ανωτέρω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή ενώπιον της ΑΕΠΠ σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Βιβλίο IV. Κατά της ανωτέρω απόφασης δεν επιτρέπεται η άσκηση άλλης διοικητικής προσφυγής. 6)Μετά από την έκδοση και κοινοποίηση της απόφασης κατακύρωσης κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 105, οι προσφέροντες λαμβάνουν γνώση ΜΟΝΟ του φακέλου του αναδόχου. (σε αντίθεση με την κανονική διαδικασία που όλοι οι προσφέροντες λαμβάνουν γνώση για όλες τις προσφορές)