• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγγέλης Γκιγκιλίνης' | 3 Νοεμβρίου 2009, 14:12

    Στα πλάισια του παραπάνω νομοθετήματος θα μπορούσε να θεσμοθετηθεί σε συνεργασία με καταναλωτικές αρχές και φορείς, ένα ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ (αντι-Τειρεσίας)ανα υποκατάστημα, με βαθμολόγηση (πχ. 100 η χειρότερη και 1 η καλύτερη) Στο σύστημα αυτό θα καταχωρούνται(μετά απο επιβεβαιωση και αξιολόγηση)καταγγελίες για αντισυναλλακτική και καταχρηστική συμπεριφορά υποκαταστημάτων τραπεζών, δικαστικές αποφασεις σε βαρος τραπεζων (αγωγες, ανακοπές σε βαρος τους που έγιναν δεκτές κλπ) Τα αποτελέσματα και η βαθμολόγηση (ανα υποκαταστημα) θα δημοσιοποιούνται στον τυπο και θα αναρτώνται σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Ο καταναλωτής που επιθυμεί να συνεργαστέι με μια τράπεζα, πέραν των προιόντων θα λαμβάνει γνώση και της γενικότερης καταναλωτικής, συναλλακτικής και χρηστής συμπεριφοράς του κάθε υποκαταστήματος, προκειμένου να επιλέγει αυτό το οποίο θα εχει την μικρότερη αρνητική βαθμολόγηση. Οι δυσμενείς αυτές καταχωρήσεις θα διαγράφονται μετά απο θεραπεία των συμπεριφορών και πάροδο συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Τη χρηματοδότηση του συστήματος που θα λειτουργεί ως Ανεξάρτητη Αρχή, μπορεί να αναλάβει το Υπουργείο Οικονομικών και Ανάπτυξης, η Ενωση Ελληνικών Τραπεζών, η Τράπεζα Ελλάδος (Δ/ση Εποπτείας) και Καταναλωτικές Αρχές και θεσμοθετημένοι καταναλωτικοι φορείς