• Σχόλιο του χρήστη 'IRIKAZI' | 4 Νοεμβρίου 2009, 21:38

    Κυρία υπουργέ, ελπίζω αυτή η προσπάθεια να αποδόσει, ώστε να καταλήγετε από το απόσταγμα των βιωμάτων των πολιτών σε πολιτικές που θα είναι μακροχρόνια επικοδομητικές για τη χώρα, και σε προτάσεις που θα βρίσκουν, γιατί όχι, εφαρμογή και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η μονογονεϊκή οικογένεια, για να αντιμετωπίσει τις καθημερινές υποχρεώσεις και ανάγκες, χρειάζεται πρακτικές, οι οποίες θα είναι αυτοματοποιημένες. Εργάζομαι, δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου να επισκεφθώ τράπεζες, δεν έχω την πολυτέλεια την οικονομική να πληρώνω δικηγόρους. Δεν είμαι περήφανη που βρίσκομαι σε τόσο δύσκολη κατάσταση. Αλλά αλλοίμονο σ' αυτόν που καταδικάζει άλλους χωρίς να γνωρίζει λεπτομέρειες. Κάθε τράπεζα γνωρίζει τους πελάτες, οι οποίοι έχουν καθυστερημένες υποχρεώσεις. Γνωρίζει αν αυτό γίνεται κατ' εξακολούθηση, ή είναι αυτή η περίοδος, που μπορεί να τους έπληξε. Αντί να τους κοροϊδεύει, ή να τους απειλεί μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας, ας τους πλησιάσει, να μάθει τα πραγματικά δεδομένα, με αποδεικτικά στοιχεία που θα συλλέξει μέσω ΟΑΕΔ ή εργοδοτών και άλλων αποδείξεων. Οι νομικές της υπηρεσίες ας προσπαθήσουν, μια φορά, με γνώμωνα την φιλική αντιμετώπιση του πελάτη και τις πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη, που διδάσκονται στα πανεπιστήμια, να προσεγγίσει όλον αυτόν τον κόσμο και να βρει λύσεις, που θα είναι προς όφελος όλων. Ξέρουν καλά ήδη, ότι μόνο να κερδίσουν έχουν από ευχαριστημένους πελάτες. Περιμένουμε με αγωνία, κι όχι μόνο εγώ και τα παιδιά μου, αλλά και πολλοί συμπολίτες μας, τον τρόπο με τον οποίο θα δώσετε τις κατευθυντήριες γραμμές, πάνω στις οποίες θα κινηθούν τα μεγάλα συμφέροντα των τραπεζών, για να εισπράξουν πίσω τα χρήματά τους, χωρίς να χρειάζεται να απομυζήσουν την αξιοπρέπεια και τη ζωή όσων έτυχε να βρεθούν στην ανάγκη τους. Το σίγουρο είναι ότι μακροχρόνια ούτε κι οι τράπεζες θα έχουν κέρδος, όταν το μεγαλύτερο μέρος των πελατών τους θα βρίσκεται χωρίς εισόδημα και περιουσία.