• Σχόλιο του χρήστη 'E.K.ΠΟΙ.ΖΩ.' | 23 Απριλίου 2010, 15:31

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. Στο άρθρο 15 παρ. 1 βλέπουμε ότι περιορίζεται μόνο στις περιπτώσεις που ο καταναλωτής έχει ασκήσει δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση διάταξη που ενσωματώνει κανόνα κοινοτικού δικαίου. Προτείνουμε να προστεθεί και το δικαίωμα καταγγελίας (διαφέρει από την υπαναχώρηση) και να ισχύει και όταν το δικαίωμα αυτό ασκείται με βάση διάταξη του εθνικού δικαίου. Στην παράγραφο 2 να προστεθεί και το «εάν ο προμηθευτής δεν τηρήσει τις νόμιμες ή συμβατικές του υποχρεώσεις», ώστε να συμπεριληφθούν και άλλες περιπτώσεις πέραν από το εάν παρασχεθούν ή όχι οι υπηρεσίες ή μερικώς. Σε κάθε περίπτωση εφόσον τα μέσα θεραπείας όπως λέει η Οδηγία είναι θέμα του κράτους μέλους προτείνουμε να προστεθεί το εξής: «εφόσον ο καταναλωτής στραφεί κατά του προμηθευτή των υπηρεσιών ή αγαθών και μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης, δικαιούται ο καταναλωτής να αρνηθεί την εκπλήρωση της οφειλής του προς τον πιστωτικό φορέα, ο δε πιστωτικός φορέας υποχρεούται να αναστείλει την επιδίωξη ικανοποίησης της απαίτησης αυτής κατά του καταναλωτή μέχρι τότε».