• Σχόλιο του χρήστη 'Τασιγεώργος Γαβριήλ' | 9 Ιουλίου 2010, 02:12

    Κυρία Υπουργέ, Δυστυχώς από ότι φαίνεται εκ του σκεπτικού του νομοσχεδίου, δεν υπάρχει καμμία διάθεση για απελευθέρωση της αγοράς αλλά την διαχείριση των εγγενών προβλημάτων και στρεβλώσεων προηγούμενων νομοθετημάτων διατηρώντας όμως την ίδια λογική της "προστασίας". Δεν είναι δυνατόν να υποθέσω ότι εσείς ώς καθηγήτρια Οικονομικών δεν γνωρίζετε ότι οι διαδικασίες σύναψης σύμβασης (πιθανή εστία μελλοντικών συναλλαγών κάτω από το τραπέζι και σίγουρα απουσία διαφάνειας και σταθερής προσέγγισης του θέματος), οι περιορισμοί και κόστη που επιβάλλονται εκ του νομοσχεδίου, ως μόνο αποτέλεσμα έχουν κατ' ουσία τον περιορισμό στην ίδια την δυναμική της Ελληνικής Οικονομίας. Μην κάνετε το λάθος να πιστεύετε ότι οι πολίτες δεν καταλαβαίνουν ότι η "προστασία" που επιχειρείται (ανεπιτυχώς είναι σίγουρο) να παράσχεθεί στους Έλληνες ναυτικούς, είναι αντιαναπτυξιακό μέτρο το οποίο έχει παράπλευρες απώλειες σε άλλες κοινωνικές ομάδες (επίσης Έλληνες) που χάνουν τζίρο μόνο και μόνο επειδή η νομοθεσία επιβάλλει κανόνες που οι εταιρίες που ασχολούνται με την κρουαζιέρα δεν έχουν κανένα λόγο να υποστούν. Μην κάνετε το λάθος να πιστεύετε ότι οι πολίτες δεν καταλαβαίνον ότι ο Πειραιάς ανταγωνίζεται τα άλλα Μεσογειακά λιμάνια χωρίς κανένα θέλγητρο από τα νομοθετήματα που εσείς και οι προκάτοχοί σας σκαρφίζονται σε μία αέναη προσπάθεια να μην στεναχωρήσουν συντεχνίες, αδιαφορόντας για τις πολλαπλές παράπλευρες απώλειες από την απώλεια ανταγωνιστικότητας στην οποία έχουμε περιπέσει. Κανένας περιορισμός, καμμία "προστασία" και κανένα τέλος δεν θα πρέπει να επιβάλλεται εκ του παρόντος νομοθετήματος αν παρόμοιοι δεν υπάρχουν στα ανταγωνιστικά λιμάνια της Μεσογείου. Διαφορετικά ούτε προστασία παρέχεται, ούτε προοπτική επαύξησης του ΑΕΠ και το μόνο που θα πετύχουμε είναι τα κρουαζιερόπλοια να πηγαίνουν (ή να ξεκινάνε) από αλλού. Ευχαριστώ για το βήμα