• Σχόλιο του χρήστη 'Vordokas Harry' | 13 Ιουλίου 2010, 19:43

    Το σχεδιο νομου δεν λυνει καθολου το προβλημα. Μαλλον σπρωχνει την αποφαση στο μελλον και ζηταει δικαιολογιες για την αποτυχια του εγχειρηματος. Δεν ειναι τολμηρο, ειδικα σε μια εποψη που η οικονομικη συγκυρια απαιτει ΤΟΛΜΗ! Συμφωνω  με τις παρατηρησεις του ΣΕΤΕ και των κυριων Στυλιανοπουλου και Σωτηριου αλλα και με τις επισημανσεις του ΔΛΤ Κως. Θελω να αναφερθω ομως στα επακολουθα πλεονεκτηματα της αρσης του cabotage. Αυτα που η ΠΝΟ και ο κ. Χαλας ( σκοπιμως ισως ) αποσιωπουν (στο πνευμα μιας κοντοφθαλμης συντεχνιακης αντιληψης). Αυτα ειναι - η επαγγελματικη καταρτηση του ξενοδοχειακου πληρωματος στην Ελλαδα εχει απο καιρο εγκαταληφθει και δεν ειναι πλεον συγχρονη με τις απαιτησεις. Δεν ειναι θεμα κοστους οπως ισχυριζονται πολλοι. Ειναι θεμα εκπαιδευσης και παραγωγικοτητας. Και για του λογου το αληθες, θα αναφερθω μονον στην εργασια που εξασφαλιζουν οι ισπανοι στον τομεα του εστιατοριου σε κρουαζιεροπλοια σημερα. Αυτο το θεμα ομως υπαρχει ανεξαρτητα απο την αρση η μη του cabotage. Και αν δεν ειναι οι Ελληνες ανταγωνιστικοι, με η χωρις cabotage θα παραμεινουν χωρις εργασια. ( Η φασαρια γινεται για αυτα και οχι για τα πληρωματα Γεφυρας και Μηχανης, οπου διεθνως υπαρχει και προβλεπεται ακομη μεγαλυτεη ζητηση)! ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.  ΑΛΛΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ. - Ενας τομεας που δεν θιγεται περιεργως ειναι ο τομεας των υπηρεσιων, απο τροφοδοσιες ελληνικων προιοντων και logistics, εως και ναυτικων και ναυπηγικων εργασιων.  Υπαρχουν πολλες ελληνικες εταιρειες, που στο παρελθον αναλαμβαναν ολοκληρωμενα συμβολαια επισκευων και μετασκευων και απασχολουσαν μερικες χιλιαδες ελληνων τεχνιτων, μηχανικων, αρχιτεκτωνων και κατασκευαστων με διεθνως αναγνωρισμενη τεχνογνωσια και εμπειρεια.  Δεν ειχαν προβληματα ανταγωνιστικοτητας αφου με προηγμενες τεχνογνωσιες ειχαν μεγαλη παραγωγικοτητα,  φερεγγυοτητα,  ποιοτητα εφαρμογων μεσα σε πολυ στενα χρονικα δεδομενα. Και μονον η ενισχυση αυτου του τελευταιου κλαδου θα παρειχε εργασια και στην Ναυπηγο-Επισκευαστικη Βαση του Περαματος και για μια σειρα απο αλλες ελληνικες εταιρειες  π.χ.  στον χωρο του ξενοδοχειακου εξοπλισμου. Αποριας αξιον πως ειδικα ο κυριος Ανωμεριτης δεν προσθεσε τετοιους ορους στο σχεδιο νομου.  Οχι μονον θα ηταν το αποδεκτες,  μιας και οι αλλες ευρωπαικες χωρες εχουν τετοιους αντισταθμιστικους ορους, αλλα νομιζω οτι ολη η οικονομικη κοινοτητα του τουρισμου και της κρουαζιερας θα τα υποστηριζαν. Μην ξεχναμε οτι ολες αυτες οι εργασιες ειναι εξαγωγικες και η ελληνικη τεχνογνωσια ειναι ανταγωνιστικη. Αντιστοιχα μετρα προς την ενισχυση της Ναυπηγο-Επισκευης στο Περαμα ειχαν προταθει εδω και 25 χρονια και παλι σε κυβερνηση του ΠαΣοΚ ,  αλλα συντεχνιακες νοοτροπιες,  ελλειψη αντιληψης και γνωσεων, πολυ περισσοτερο ελλειψη επιχειριματικης αντιληψης, απαγορευσαν την εφαρμογη τους. Δεν χρειαζονται ειδικοτερα σχολια ποθ εχουν οδηγησει αυτη η ατολμια.  Εστω και αργα ειναι ωρα να γυρισουμε επιτελους σελιδα και να αναλαμβανουμε τις ευθυνες μας αντι να ζηταμε απο τους αλλους να μας πληρωνουν τζαμπα.