• Σχόλιο του χρήστη 'Άρης Παπαθάνος' | 1 Αυγούστου 2010, 20:57

    Χρειάζεται μια αποσαφήνιση για τεχνολογίες οι οποίες εμπίπτουν στις ενέργειες Ε1 και Ε2, δεν φαίνεται όμως να έχουν ληφθεί υπ’ όψιν στα σχετικά παραδείγματα και πρέπει να αναφερθούν ονομαστικά ότι εμπίπτουν σε αυτές ώστε να αποφευχθούν παρερμηνείες. Αναφέρω ενδεικτικά μερικά παραδείγματα: Α. Εφαρμογές μέτρησης απόδοσης προωθητικών ενεργειών, καταμέτρησης πλήθους (Intelligent video, people counting) στις εφαρμογές Business Intelligence Β. IP τηλεφωνικά κέντρα (IPBX) και σχετικές υπηρεσίες που είναι προϊόντα που μειώνουν το λειτουργικό και επιχειρησιακό κόστος, εξοικονομούν πόρους, ενοποιούν δίκτυα φωνής και data και αξιοποιούν προηγμένες τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών. Γ. Touch screen οθόνες και all-in-one POS προϊόντα που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα, εξοικονομούν πόρους και βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή