• Σχόλιο του χρήστη 'Άγγελος Λυμπέρης' | 18 Ιουλίου 2011, 18:48

    Κο Ιωάννη Παρδάλη: Αν πριν κάνετε σχόλια του τύπου "...και στη μείωση της τυχόν ύπαρξης «μίζας» στους τελωνειακούς υπαλλήλους”, είχατε κάνει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στο νομοσχέδιο, θα διαπιστώνατε ότι οι αρμόδιες αρχές για να αναστείλουν τη διαδικασία εξαγωγής από την Ελληνική επικράτεια είναι εκείνες που χορηγούν τις άδειες μεταφοράς (παράγραφος 1 του άρθρου 15), δηλαδή το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, το οποίο τις εκδίδει με τη σύμφωνη γνώμη των Υπουργείων Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας (άρθρα 8, 9 και 11). Που βρίσκεται συνεπώς η εμπλοκή του Τελωνείου στην παραβίαση της προθεσμίας;;; Για όσους γνωρίζουν, στην περίπτωση αυτής της εξαγωγής, το Τελωνείο απλά ελέγχει την ύπαρξη ή όχι της άδειας και ανάλογα επιτρέπει ή όχι την εξαγωγή. Δεν παρεμβαίνει με κανένα τρόπο στη διαδικασία έκδοσης της άδειας. Και κάτι ακόμη: Γιατί θεωρείτε δεδομένο ότι σε περίπτωση που θα υπάρξει καθυστέρηση, υπεύθυνος θα είναι οπωσδήποτε κάποιος "Προϊστάμενος τμήματος";;; Αποκλείετε δηλαδή το ενδεχόμενο να υπάρξει κάποια παράληψη από μεριάς του εξαγωγέα που θα προκαλέσει την καθυστέρηση;;; Χρειάζεται συνεπώς περισσότερη σκέψη, πριν φτάσουμε στο σημείο να διασύρουμε έναν ολόκληρο κλάδο εργαζομένων, παίρνοντας θέση σε θέματα που αγνοούμε. Με τα παραπάνω, δεν θέλω να υποστηρίξω σε καμία περίπτωση ότι όλα στο Δημόσιο λειτουργούν άψογα. Το αντίθετο μάλιστα, γι΄ αυτό χρειάζεται νοικοκύρεμα άμεσα. Θα έλεγα όμως ότι κάτι ανάλογο ισχύει και για τον ιδιωτικό τομέα (χωρίς απαραίτητα δική του αποκλειστική ευθύνη). Χρειάζεται καλύτερη οργάνωση, περισσότερη εξειδίκευση και λιγότερο άρπα - κόλα. Η σημερινή κατάσταση της χώρας μας είναι αδιάψευστος μάρτυρας γι΄ αυτό. Καλό είναι λοιπόν να έχουμε όλοι επίγνωση της πραγματικότητας και της ευθύνης που μας αναλογεί, σε όποιον τομέα και αν βρισκόμαστε και να είμαστε λιγότερο εμπαθείς, ειδικά όταν ερχόμαστε να δώσουμε τα φώτα μας αυτόκλητοι.