• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Καραμανίδης' | 11 Αυγούστου 2011, 16:25

    Τα όποια κίνητρα θα πρέπει να είναι γενναιόδωρα και να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη παραμονή των επιχειρρ΄΄ησεων για πολλά έτη στον χώρο χωρίς επιπλέον προβλήματα αδειοδότησης. Επιτρέψτε μου όμως μια παρατήρηση. Δεν θα ήταν πιο λογικό η Ζ.ΚΑΙ.Θ. να χωροοθετηθεί δυτικά όπου υπάρχουν και δραστηριοποιούνται ήδη πολλές επιχειρρήσεις, ώστε να είναι δυνατή η εύκολη διακίνηση προϊόντων, υπηρεσειών και εργαζομένων, αλλά και η εύκολη μεταφορά των προϊόντων μέσω των οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων; (Ανατολικά δεν υπάρχει σιδηρόδρομος. Σκοπεύετε να φτιάξετε;). Αντίθετα η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης -εκ του ρόλου της και εξορισμού - θα έπρεπε να χωροθετηθεί Αναντολικά ώστε μέσω του αεροδρομίου και των ξενοδοχείων που βρίσκονται εκεί, να είναι δυνατή η πρόσβαση και η διαμονή των επισκεπτών. Μια διεθνής έκθεση δεν μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη μιας περιοχής. Το πολύ-πολύ να υποβαθμιστεί και η ίδια η Έκθεση και να μαραζώσει περαιτέρω. Αντίθετα μια περιοχή με ανεπτυγμένες ξενοδοχειακές υποδομές και αεροδρόμιο που μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη της Έκθεσης. -Στην ιδανική περίπτωση οι Διεθνείς Εκθέσεις χωροθετούνται ακριβώς δίπλα στο αεροδρόμιο- (βλ: Γερμανία) Συνεπώς έχετε μπερδέψει απολύτως ρόλους και θέσεις, υποκύπτοντας ίσως σε μικροκομματικές σκοπιμότητες. Η Ζώνη καινοτομίας θα έπρεπε να βρίσκεται δυτικά και η Διεθνής Έκθεση ανατολικά -ει δυνατό δίπλα στο αεροδρόμιο!