• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΟΡΑ Ελλάς Α.Κουτσουδάκης' | 17 Οκτωβρίου 2012, 20:34

    Άρθρο 49 & (β). Η παράγραφος αυτή ορίζει ότι ο ανεφοδιασμός των υδροπλάνων μπορεί να γίνεται «…από κινητά μέσα αποθήκευσης από πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών …» Η παράγραφος αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική. Αποκλείει και αυτήν την ύπαρξη ιδιωτικών υδροπλάνων. Με την υπάρχουσα νομοθεσία, καμία «…πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών…» δεν πρόκειται να αναλάβει το έργο ανεφοδιασμού ελαφρών αεροσκαφών. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 98 % των αεροδρομίων ξηράς της ΥΠΑ δεν διαθέτει καύσιμα για ελαφρά αεροσκάφη. Πρακτικά σχεδόν κανένα αεροδρόμιο της ΥΠΑ δεν διαθέτει αυτά τα καύσιμα. Ο ανεφοδιασμός των ελαφρών αεροπλάνων γίνεται, σύμφωνα με την διεθνή νομοθεσία «με ευθύνη του χειριστή». Όπου ο χειριστής, σε πολλές περιπτώσεις, κουβαλάει ο ίδιος κάνιστρα με καύσιμο για τον ανεφοδιασμό του αεροπλάνου του. Η παράγραφος (β) του Άρθρου 49 μεταφέρει τους περιορισμούς αυτούς στα υδροπλάνα. Να σημειώσουμε ότι τα περισσότερα ιδιωτικά υδροπλάνα, χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο, όπως και τα περισσότερα ιδιωτικά γιότ. Προτείνουμε η παράγραφος (β) του άρθρου 49 να αλλάξει και να γίνει ως εξής «…..β) είτε με κινητά μέσα αποθήκευσης με ευθύνη του χειριστή, τηρουμένων των τελωνειακών διατάξεων, των κανονισμών πυρασφάλειας και ανεφοδιασμού αεροσκαφών της ΥΠΑ και των κανόνων προστασίας του περιβάλλοντος και των σχετικών διατάξεων των κανονισμών λιμένων.»