• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Δημητριάδης' | 24 Οκτωβρίου 2012, 10:36

    Θα πρέπει να προστεθεί στο άρθρο και ΄'' η όπως ορίζονται τα απαγορευμένα όρια εκτέλεσης πτήσεων στο manual του αεροσκάφους'' Διότι το manual του κάθε αεροσκάφους αναφέρει τους περιορισμούς πτήσεων και αυτό ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, το ύψος κύματος κ.λ.π καθώς και τον τύπο του αεροσκάφους. Άλλα όρια έχει το cessna 172 και άλλα το DH OTTER η cessna 208. Το υδατοδρόμιο θα λειτουργεί όπως και τα αεροδρόμια , υπεύθυνος για την εκτέλεση των πτήσεων η μη είναι ο κυβερνήτης και η εταιρεία. Το λιμεναρχείο θα πρέπει να γνωρίζει τα όρια του κάθε αεροσκάφους για να εκδώσει κατάσταση MANTATORY εκτός των περιπτώσεων emergency όπου το υδατοδρόμιο κλείνει και εδώ θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιός φορές θα εκδίδει NOTAM για την ενημέρωση των κυβερνητών, η ΥΠΑ ή το κατά τόπους λιμεναρχείο.