• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Δημητριάδης' | 24 Οκτωβρίου 2012, 21:05

    Ο περιορισμός των πτήσεων σε 6 αποπροσθαλασσώσεις δημιουργεί τεράστια προβλήματα για την επιβίωση μιας επιχείρησης αλλά και το σύνολο της δραστηριότητας των υδροπλάνων. Διότι δεν δίνει προοπτικές μελλοντικών επενδύσεων στην εταιρεία ανάλογα με την ζήτηση της παρεχόμενης υπηρεσίας αφενός και αφετέρου το Business plan που θα κατατεθεί δεν θα είναι ολοκληρομένο αφού θα περιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης. Άλλωστε τέτοιοι περιορισμοί δεν υπάρχουν στα λοιπά μέσα μεταφοράς όπως τα ΚΤΕΛ, Τραίνα, Αεροπορικές συγκοινωνίες κ.λ.π Λαμβάνοντας υπόψη τις καιρικές συνθήκες της χώρας, το περιβάλλον του υδατοδρομίου καθώς και το επιχειρησιακό ρίσκο στην εκτέλεση των πτήσεων διαπιστώνονται τα ακόλουθα. Από το σύνολο των 365 ωρολογιακών ημερών η πιθανότητα για μη εκτέλεση πτητικής δραστηριότητας είναι της τάξεως πάνω από 1/3 κυρίως την χειμερινή περίοδο καθώς και την περίοδο που επικρατούν μελτέμια. Δεδομένου ότι τα υδραπλάνα εκτελούν μόνο VFR πτήσεις και σε σχέση αν θα επιτρέπεται η προσθαλάσσωση σε περιοχές NATURA περιορίζεται κατά πολύ η πτητική δραστηριότητα και επομένως και η επιβίωση της επιχείρησης αφού δεν δίνεται η δυνατότητα αναπλήρωσης του πτητικού έργου, κυρίως την θερινή περίοδο όπου και η ζήτηση εκτιμάται να είναι σαφώς και μεγαλύτερη λόγω τουρισμού. Επιπλέον να μη λησμονούμε ότι τα περισσότερα υδατοδρόμια και υδάτινα πεδία θα είναι σε θαλάσσιο περιβάλλον. Απαιτείται να απαλειφθεί ο αριθμός των αποπροσθαλασσώσεων και αυτό να καθορίζεται από την εταιρεία ανάλογα με την ζήτηση και τις αρμόδιες αρχές, για τις τακτικές πτήσεις, όπως συμβαίνει για όλα τα μέσα μεταφοράς. Όσον αφορά τις μη τακτικές πτήσεις της Γενικής Αεροπορίας να μην υπάρχει κανένας περιορισμός.