• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Δημητριάδης' | 29 Οκτωβρίου 2012, 16:41

    Άρθρο 49. Σχετικά με τον ανεφοδιασμό καυσίμων των υδροπλάνων αναφέρονται τα ακόλουθα. 1. Θα πρέπει να τηρηθεί η νομοθεσία ΦΕΚ Β 1109 / 3-6-2011 περί ΄΄ Κανονισμού Ανεφοδιασμού αεροσκαφών με καύσιμα σε σε αεροδρόμια΄΄ και στα υδατοδρόμια 2. Δεδομένου ότι τα υδροπλάνα χρησιμοποιούν καύσιμο 100LL όπως και jet A1 ενώ τα μονοκινητήρια τετραθέσια ακόμα και Βενζίνη αμόλυβδη θα πρέπει να προβλεφθεί ο ανεφοδιασμός καυσίμου για όλα τα είδη των καυσίμων. 3. Η εμπειρία έδειξε ότι επειδή τα υδατοδρόμια δεν είναι πλησίων των αεροδρομίων οι εταιρείες έχουν πρόβλημα ανεφοδιασμού καυσίμων όσον αφορά το καύσιμο 100LL και JET A1. Όσον αφορά τα αεροσκάφη που χρησιμοποιούν αμόλυβδη βενζίνη ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνει με μικρά οχήματα ανεφοδιασμού από τις εταιρείες όπως γίνεται και με τα σκάφη στους λιμένες. 4. Επίσης λαμβάνοντας υπόψη ότι στα περιφερειακά αεροδρόμια δεν διατίθεται καύσιμο 100LL καθώς και ότι την χειμερινή περίοδο δεν διατίθεται ούτε καύσιμο jet A1 δημιουργούνται τεράστια επιχειρησιακά λειτουργικά προβλήματα θέτοντας σε αμφισβήτηση την επιβίωση της επένδυσης. 5. Προκειμένου να λυθούν προβλήματα ανεφοδιασμού καυσίμου των υδροπλάνων εκτιμάται ότι η εφαρμογή του ΦΕΚ Β 1109/2011 όπως και η δυνατότητα αποθήκευσης καυσίμου σε βαρέλια σε χώρο κατάλληλο που θα τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας θα αμβλύνουν τα όποια προβλήματα ανεφοδιασμού καυσίμου των υδροπλάνων .