• Σχόλιο του χρήστη 'Βιργίλιος Αναστασιάδης' | 3 Νοεμβρίου 2012, 10:37

    Δεν θα διαφωνήσω με το post του κυρίου Δημητριάδη παρακάτω, όμως σε γενικές γραμμές καλό θα ήταν να μην εξιδεικεύουμε τόσο πολύ στο Νόμο τις επιχειρησιακές λειτουργίες των α/φών. Το οτι ενα α/φος έχει για παράδειγμα crosswind limitation τους 15, 20, ή 40 κόμβους, δεν συμαίνει κι οτι θα απο/προσθαλασσωθεί και με αυτές τις συνθήκες κατά περίπτωση. Σας θυμίζω για παράδειγμα το αεροδρόμιο της Ρόδου. Όταν είναι εν χρήση ο διάδρομος 7 κι έχει πλευρικό άνεμο 15 κόμβους (πολύ χαμηλός για ενα commercial jet),τότε οι προσεγγίσεις - προσγειώσεις έχουν κάποιο ρίσκο για τα πληρώματα, που κάποιες φορές οδηγούν σε ματαίωση της προσγείωσης και ανακύκλωση ακόμα κι αν τα όριά τους είναι στους 40 κόμβους. Αφού ο νομοθέτης λοιπόν δίνει την εξουσιοδότηση στον κυβερνήτη του υδροπολάνου, να πράξει σύνομα και με ασφάλεια για το α/φος και τους επιβάτες του,....ας τον αφήσουμε να το κάνει.