• Σχόλιο του χρήστη 'Λάγος Στέφανος' | 9 Νοεμβρίου 2012, 14:35

    εάν ο περιορισμός των προσνηόσεων μπαίνει για να μην υπάρχει συνωστισμός στην κίνηση, μπορεί να τεθεί ο περιορισμός η άνοδος ή κάθοδος να επιτρέπεται κάθε 5 λεπτά της ώρας κατ’ ανώτατο όριο. Επίσης δεν είναι απόλυτα ξεκαθαρισμένο αν τα αεροσκάφη θα πρέπει να φέρουν και επιπλέον ασύρματο με τις συχνότητες των θαλασσίων επικοινωνιών(marine) ή η αρμόδια λιμενική αρχή πρέπει να εφοδιαστεί με ασύρματο αερεπίγειας επικοινωνίας (air band). Ακόμη, τα υδάτινα πεδία, θα είναι κάτι διαφορετικό από τα επίσημα υδατοδρόμια που θα βρίσκονται πλησίον λιμένων ή κάποιων μόνιμων εγκαταστάσεων που ενδεχομένως θα επιτηρούνται, είναι αμφίβολο αν η επικοινωνία με την αρμόδια λιμενική αρχή θα είναι εφικτή λόγω της απόστασης της βάσης της λιμενικής αρχής από το εν λόγω πεδίο. Η περιοχή δικαιοδοσίας μιας λιμενικής αρχής είναι τεράστια και το πεδίο θα είναι εκ των πραγμάτων, ανεπίβλεπτο. Όπως ακριβώς συμβαίνει με τα ανεπίβλεπτα πεδία των ελαφρών και υπερελαφρών αεροπλάνων. Άρα δεν υπάρχει αναγκαιότητα αμφίδρομης επικοινωνίας παρά μόνο συμβουλευτική επικοινωνία κι έτσι η παράγραφος ζ καθίσταται περιττή. Επιπλέον, εφόσον μετά την προσνήοση το αεροσκάφος εξομοιούται με πλωτό μέσο, με βάρκα, το μικρό ιπτάμενο μέσο (ελαφρύ αεροπλάνο ή υπερλαφρύ –ΥΠΑΜ) μπορεί κάλλιστα να προσεγγίσει την ακτή, οπότε δεν χρειάζεται κάποια βάρκα για να εξυπηρετηθεί.