• Σχόλιο του χρήστη 'Δ/νση Ανάπτυξης Π.Ε. Κοζάνης' | 9 Νοεμβρίου 2012, 14:00

    Θα θέλαμε να κάνουμε τις παρακάτω προτάσεις - παρατηρήσεις: 1. Να καθοριστεί επακριβώς το πλήθος και οι επιστημονικές ειδικότητες των υπαλλήλων που θα στελεχώνουν τις αδειοδοτούσες αρχές. 2. Να καθοριστούν επακριβώς οι προϋποθέσεις για ανάθεση με υπεργολαβία μέρους της διαδικασίας αδειοδότησης. Οι προϋποθέσεις είναι γενικά διατυπωμένες και μπορούν με ευκολία να οδηγήσουν σε σχεδόν ολική εκχώρηση της διαδικασίας σε εξωτερικούς συνεργάτες-υπεργολάβους. 3. Δεν αναφέρεται πουθενά το θέμα της τήρησης φυσικού αρχείου. Παρά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού αρχείου υπάρχει ανάγκη (τουλάχιστον για κάποια χρόνια μέχρι να ετοιμαστεί το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης εγγράφων και να προσαρμοστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι στη νέα τεχνολογία) για τη διατήρηση φυσικού αρχείου. Επίσης στη συνέχεια προκύπτει το ερώτημα που θα βρίσκεται ο κάθε φάκελος του φυσικού αρχείου και πως εξασφαλίζεται η πρόσβαση σε περίπτωση που ο φορέας της επιχείρησης επιθυμεί να αλλάξει αδειοδοτούσα αρχή για την έκδοση μιας νέας άδειας. 4. Σε περίπτωση άρνησης έκδοσης άδειας από μία αδειοδοτούσα αρχή θα μπορεί ο φορέας της δραστηριότητας να απευθυνθεί σε μία άλλη αδειοδοτούσα αρχή; 5. Η εξαίρεση των επιμελητηρίων από τις περιβαλλοντικές εγκρίσεις (άρθρο 35, παρ. 4. του Ν. 3982/2011) συνεπάγεται και αδυναμία επιβολής περιβαλλοντικών δεσμεύσεων που αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι των αδειών εγκατάστασης των μεταποιητικών επιχειρήσεων. Το ίδιο ισχύει και για τον έλεγχο τήρησης των περιβαλλοντικών δεσμεύσεων κατά την διαδικασία των αυτοψιών. Δ/νση Ανάπτυξης Π.Ε. Κοζάνης