• Άρθρο 4, παράγραφος 3ΙΙβ Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, τους δίδεται η δυνατότητα επιβολής πρόσθετων όρων λειτουργίας στις μεταποιητικές δραστηριότητες. Θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη πρόταση, για λόγους ισονομίας και της ενιαίας αντιμετώπισης ομοειδών επιχειρήσεων, πρέπει να απαλειφθεί, καθώς δεν είναι δυνατόν να επαφίεται στην κρίση του κάθε ελεγκτή η επιβολή πρόσθετων όρων λειτουργίας, που μπορεί να δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Επιπλέον, με αυτήν την πρόταση ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου, καθώς πια δεν θα υπάρχει σαφές νομικό πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων και η κάθε αδειοδοτούσα αρχή θα μπορεί κατά το δοκούν να επιβάλλει όρους λειτουργίας, οι οποίοι, ενδεχομένως, να μην προκύπτουν και από καμία νομοθεσία. Το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των μεταποιητικών επιχειρήσεων καθορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία και οι όροι λειτουργίας των μεταποιητικών δραστηριοτήτων δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνουν αυτό το πλαίσιο. Άρθρο 4, παράγραφος 3VΙΙΙ Όπως αναφέρθηκε και στην εισαγωγή μας δεν είναι δυνατόν να παρέχονται από το σχέδιο π.δ. αρμοδιότητες στις υπηρεσίες χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, χωρίς αυτές να πηγάζουν σαφώς από το νόμο. Επομένως, θεωρούμε ότι εσφαλμένα γίνεται μνεία για δυνατότητα των Επιμελητηρίων να ελέγχουν μελέτες για έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικών αδειών από τη στιγμή, που ο Νόμος δεν παρέχει σχετική εξουσιοδότηση. Άρθρο 4, παράγραφοι 6 & 7 Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέσει αίτημα για αδειοδότηση σε μία μόνο Αδειοδοτούσα Αρχή. Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης του, η απόφαση απόρριψης, με πλήρη αιτιολογία απόρριψης, θα πρέπει να κοινοποιείται, τόσο στη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Συντονισμού της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας, όσο και στη Διεύθυνση Βιομηχανίας, Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της οικείας Περιφερείας, ώστε σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει την ίδια αίτηση σε άλλη αδειοδοτούσα αρχή, αυτή να είναι ενήμερη για τη διαδικασία απόρριψης, που έχει προηγηθεί.