• Παράρτημα Ι, κεφάλαιο Δ. Δεν γίνεται σαφής αναφορά με ποια νομοθεσία θα καθοριστούν τα επαγγελματικά προσόντα των υπαλλήλων, που θα στελεχώσουν τις υπηρεσίες χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων. Θεωρούμε ότι αυτό είναι απαραίτητο, για να υπάρχει και μία ισοτιμία μεταξύ των Επιμελητηρίων, που θα αποφασίσουν να συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία. Παράρτημα Ι, κεφάλαιο Η (Υπεργολαβία). Στην παράγραφο 2 του κεφαλαίου Η προτείνουμε να προστεθεί η πρόταση «Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να υποβάλει ένσταση για τον ορισμό του υπεργολάβου και σε αυτήν την περίπτωση το Επιμελητήριο οφείλει εντός προθεσμίας πέντε εργασίμων ημερών να ορίσει νέο υπεργολάβο.» Επίσης, θεωρούμε ατυχή τον τίτλο του κεφαλαίου Θ «Παράπονα και Ενστάσεις», καθώς δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν παράπονα, παρά μόνο ενστάσεις και ακόμη πιο ατυχής είναι η αναφορά στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες, ως «πελάτες» της υπηρεσίας χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων. Τέλος, όσον αφορά στο Παράρτημα Ι, τονίζουμε ότι η υπό Α1 αναφορά ότι «Το Επιμελητήριο στο οποίο συστήνεται υπηρεσία χορήγησης αδειών, πρέπει να είναι νομικά υπαρκτό» θα πρέπει, είτε να διαγραφεί, είτε να διατυπωθεί διαφορετικά, ώστε να αποκτήσει νομική και πραγματική έννοια. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ Έχουμε ήδη κάνει παραπάνω τις παρατηρήσεις μας σχετικά με το κεφάλαιο του ειδικού κανονισμού λειτουργίας της υπηρεσίας χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, που αφορά τη διαδικασία της υπεργολαβίας, στο αντίστοιχο άρθρο του σχεδίου π.δ. Εδώ απλά θα θέλαμε να επισημάνουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός μηχανισμού, που θα περιγράφεται στον ειδικό κανονισμό λειτουργίας και μέσω του οποίου θα υπολογίζεται το ύψος της αμοιβής του υπεργολάβου, η οποία θα πρέπει υποχρεωτικά να καταβάλλεται από το Επιμελητήριο.