• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Ε.Ε.Δ.' | 13 Μαρτίου 2014, 23:05

    Η μεταβατική διάταξη των 2 ετών πρέπει να ορίζεται με την ολοκλήρωση της νομοθεσίας, όχι μόνο της παραγράφου 8 του άρθρου 8. Όταν δεν έχει ολοκληρωθεί πχ η ΚΥΑ της παραγράφου 2 του άρθρου 10, περί κυκλοφοριακών συνδέσεων, πώς θα μπορέσει μια επιχείρηση να αιτηθεί αδειοδότησης; Διατηρείται η αδυναμία αδειοδότησης όσων εγκαταστάσεων δεν μπορούσαν μέχρι σήμερα να αδειοδοτηθούν, ως μη συμμορφούμενες με τις αντίστοιχες χρήσεις γης. Δε λαμβάνεται υπόψη η υπάρχουσα κατάσταση, καθώς θεωρείται εσφαλμένα ότι η πλειονότητα των εγκαταστάσεων πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης και το πρόβλημα είναι διοικητικό. Δεν προτείνεται λύση εξυγίανσης και μεταθέτει για 2 χρόνια μετά την εξεύρεση λύσης. Πρόκειται για επανάληψη του φαινομένου που είδαμε διαδοχικά επί Υπουργίας το 2004 επί Βερελή, το 2008 επί Χατζηδάκη, το 2010 επί Ρέππα, το 2012 επί Βορίδη και μετά απολύτου βεβαιότητας θα δούμε το 2016, όταν θα ζητούνται παρατάσεις έξω από τα Υπουργικά γραφεία. Προτείνεται να αδειοδοτηθούν όλες οι λειτουργούσες επιχειρήσεις, μέχρι την ψήφιση του νομοσχεδίου, μόνο με α.πιστοποιητικό ΔΟΥ, β.ασφαλιστική ενημερότητα ΟΑΕΕ, γ.ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ και δ.πιστοποιητικό πυροσβεστικής υπηρεσίας, όπως ίσχυε στο καταργούμενο ΠΔ79/2004. Για την Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ) Ο Πρόεδρος της ΠΕΕΔ Γιώργος Μπαμπαλής Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΕΔ Παναγιώτης Βλαχογιώργης Το μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics Ιωάννης Σιαμάς