• Σχόλιο του χρήστη 'Εμμανουήλ Περάκης' | 1 Σεπτεμβρίου 2014, 11:07

    7.3.2.1 Διαφάνεια: Κατά την γνώμη μας λείπουν δύο βασικότατες και παγκοσμία ραγδαία ανερχόμενες έννοιες της Εταιρικής Υπευθυνότητας στο κομμάτι αυτό: (α) Υπεύθυνες Προμήθειες: η ενσωμάτωση κριτηρίων υπεύθυνης λειτουργίας σαν κριτήρια στην επιλογή προμηθευτών (κατά προτίμηση ποσοτικών κριτηρίων) και (β) Υπεύθυνη Επικοινωνία & Marketing: η θεσμοθέτηση κριτηρίων σε σχέση με τις διαφημίσεις, ώστε αυτές να μην είναι παραπλανητικές και να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Εξαιρετικό παράδειγμα αποτελεί ο σχετικός οδηγός και οι δράσεις του Αγγλικού DEFRA. Nα αναφέρουμε ένα παράδειγμα: πόσα λιγότερα κόκκινα δάνεια θα υπήρχαν σήμερα στην Ελλάδα, εάν οι διαφημίσεις πολλών Τραπεζών στην Ελλάδα ήταν -ας το πούμε ευγενικά- πιο σαφής και λιγότερο υποσχετικές.