• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνιος Κόκκινος' | 27 Μαρτίου 2016, 22:34

    8. Κοινοπραξίες οικονομικών φορέων εγγεγραμμένων στην ίδια κατηγορία έργου του Μ.Ε.ΕΠ. μέχρι και την πέμπτη τάξη, επιτρέπεται να αναλάβουν έργα προϋπολογισμού μεγαλύτερου από το ανώτατο όριο της χαμηλότερης τάξης των κοινοπρακτούντων μέχρι το είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) της διαφοράς μεταξύ του ανώτατου ορίου της χαμηλότερης τάξης των κοινοπρακτούντων και του ανώτατου ορίου της επόμενης τάξης, υπό την προϋπόθεση ότι τουλάχιστον δύο από τους οικονομικούς φορείς αυτούς συμμετέχουν στην κατανομή της κατασκευής του έργου ή στα κέρδη και τις ζημίες της κοινοπραξίας, με ποσοστό τουλάχιστον τριάντα τοις εκατό (30%) ο καθένας. Όταν η χαμηλότερη τάξη των κοινοπρακτούντων οικονομικών φορέων είναι η έκτη τάξη του Μ.Ε.ΕΠ. για την ίδια κατηγορία εργασιών, το ανώτατο όριο προϋπολογισμού διαμορφώνεται στα εξήντα εκατομμύρια (60.000.000) ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι το ποσοστό συμμετοχής του καθενός στα κέρδη και τις ζημίες της κοινοπραξίας, ανέρχεται τουλάχιστον σε είκοσι πέντε τοις εκατό (25%). Τα όρια της παραγράφου αυτής μπορεί να επανακαθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, λαμβανομένου υπόψη του δείκτη αναθεώρησης των τιμών των δημοσίων έργων, όπως καθορίζεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. ΑΤΙΟΛΟΓΗΣΗ με την προτεινόμενη τροποποίηση επιτρέπεται α) κοινοπραξία αναβάθμισης 4ης - 5ης ή 6ης μέχρι το 25% της διαφοράς 4ης - 5ης β) κοινοπραξία αναβάθμισης 5ης - 6ης ή 7ης μέχρι το 25% της διαφοράς 6ης - 6ης γ) κοινοπραξία αναβάθμισης 6ης - 7ης μέχρι τα (60.000.000) ευρώ που κατά το προϊσχύον σύστημα παράδοξα απαγορεύεται όταν επιτρεπόταν μόνο η κοινοπραξία ίδιας τάξης του ΜΕΕΠ επιχειρήσεων