• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Αγραπίδης' | 25 Φεβρουαρίου 2017, 00:41

    Είναι αναμφισβήτητο γεγονός πως για πολλοστή φορά ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία ακόμη νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία εξ όσων διαφαίνονται δείχνει καταδικασμένη να αποτελέσει ένα ακόμη κενό γράμμα. Έχει διατυπωθεί παρακάτω με ιδιαίτερο στόμφο και τεκμηριωμένο λόγο ότι ο σκοπός του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου, ο οποίος αφορά την αποτελεσματική αντιμετώπιση των κόκκινων επιχειρηματικών δανείων, είναι εξαιρετικά δυσχερές αν όχι απίθανο να επιτευχθεί με την ανάθεση της καθ΄ύλην αρμοδιότητας των υπαγόμενων υποθέσεων του ως άνω νομοσχεδίου στα Πολυμελή Πρωτοδικεία της Χώρας. Απορίας άξιο, κατά την γνώμη του γράφοντος αποτελεί και το πώς είναι δυνατόν να επιδιώκει ο νομοθέτης την εξυπηρέτηση του σκοπού των διατάξεων του άρθρου 12 του προκειμένου νομοσχεδίου από δικαστές ήδη υπηρετούντες στα υπάρχοντα κατά τόπους Πρωτοδικεία και οι οποίοι είναι προορισμένοι έως σήμερα να καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες των δικαστηρίων αυτών, ενώ στο ήδη από 16.6.2016 εγκεκριμένο από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης αναθεωρημένο Μνημόνιο Κατανόησης προβλέπεται η δημιουργία ειδικού σώματος δικαστών με σκοπό να υπηρετήσουν σε ειδικά συγκροτημένα δικαστήρια και δη στην Αθήνα, στον Πειραιά και στην Θεσσαλονίκη. Εφόσον, τέλος ως προς τη διαχείριση των επιχειρηματικών δανείων επιλέχθηκε μία προπτωχευτική διαδικασία η οποία προσομοιάζει σε αυτήν του Ν. 3869/2010, ορθότερη επιλογή κρίνεται αφενός η ανάθεση της καθ΄ύλην αρμοδιότητας των υπαγόμενων υποθέσεων του ως άνω νομοσχεδίου στα Ειρηνοδικεία, τα οποία διαθέτουν ανθρώπινο δυναμικό με ανάλογη εμπειρία αφετέρου η ενίσχυσή τους με νέους Ειρηνοδίκες με την αξιοποίηση του πίνακα των επιτυχόντων Ειρηνοδικών του διαγωνισμού του 2014.