• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαπρος Σπυρος Υπαξκος ΛΣ' | 27 Νοεμβρίου 2009, 15:29

    Κύριε Υπουργέ Σαν πολιτης της χωρας αλλα και σαν ενστολος επιθυμω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω που μου δινετε την ευκαιρια να μιλησω μαζι σας, να σας συγχαρω για την δυναμικη σας εισοδο στα θεματα των σωματων ασφαλειας και να ευχηθω ακομα μεγαλυτερες επιτυχιες στη νεα σας θητεια. Το μεγαλυτερο μερος του προσωπικου των σωματων ασφαλειας εκφραζεται θετικα για το εργο της προηγουμενης σας θητειας. Αν οχι ολο, μεγαλο ποσοστο του προσωικου ΛΣ, του νεου μελους στην οικογενεια του ΥΠΠ, υποστηριζει τις θεσεις σας και επιθυμουσε χρονια την ενταξη του υπο την σκεπη του ΥΠΠ ενω παραλληλα ευχοταν να σας εχει Υπουργο. Πριν συνεχισω σε ειδικες τοποθετησεις επι του θεματος του νεου ΠΔ θελω να κανω καποιες γενικες επισημανσεις. Καταρχην θελω να πω οτι διαβασα ολα τα σχολια με μεγαλη προσοχη. Αυτο που διακρινω ειναι οτι το μεγαλυτερο ποσοστο αυτων που συμφωνουν - με εξαιρεση δυο σχολια - δεν παρουσιαζουν λογικη αιτιολογηση της συμφωνης γνωμης ενω δινουν την γενικη εντυπωση οτι απλα εχουν βαρεθει την αυθαιρεσια και την ατιμωρησια και στο υπο συσταση γραφειο διακρινουν οτι κατι παει να γινει. Απο την αλλη πλευρα οσοι διαφωνουν η επιφυλασσονται για τα αποτελεσματα αιτιολογουν τουλαχιστον επαρκως την αρνητικη τους γνωμη αλλα δυστυχως με ακραιο τροπο. Η πραγματικοτητα ομως αποτελειται απο στοιχεια και απο τις δυο πλευρες. Οντως κατι πρεπει να γινει αλλα ισως δεν ειναι αυτος ο τροπος για να γινει. Ειναι γεγονος οτι απο την ενοποιηση χωροφυλακης και αστυνομιας πολεων η αστυνομια - οσο μπορει τουλαχιστον - αλλαζει εκσυγχρονιζεται και το κυριοτερο γινεται πιο δημοκρατικη. Ομολογουμενως οι εμπειριες της παλαιας αστυνομιας εχουν αφησει βαθια χαραγμενα σημαδια που δυστυχως ακομα και σημερα φαινονται. Σημαντικο ρολο παιζουν και τα ΜΜΕ που στο κυνηγι της επιτυχιας παρουσιαζουν ΜΟΝΟ τα αρνητικα στοιχεια της αστυνομικης δρασης. Παρολο λοιπον που το μεγαλυτερο ποσοστο της δρασης ειναι θετικο, δυστυχως ΔΕΝ ''πουλαει'' και δεν βγαινει στη δημοσιοτητα. Ετσι λοιπον στον απλο πολιτη δινεται η εντυπωση οτι ολοι οι ενστολοι ανηκουμε στην παλια νοοτροπια της αυθαιρεσιας. Δεν ειμαστε ομως ετσι. Το μεγαλυτερο ποσοστο ανηκουμε στην ''νεα'' νοοτροπια. Δεν θελουμε συναδελφους που παρανομουν η που αυθαιρετουν. Αν εσεις θελετε να τους διωξετε μια φορα απο το σωμα μπορειτε να νιωθετε σιγουρος οτι εμεις το θελουμε δεκα φορες. Δυστυχως τα ελλατωματα του συστηματος επιτρεπουν την υπαρξη τετοιων συμπεριφορων και τα ελλατωματα ειναι πολλα. Καθυστερηση στην απονομη δικαιοσυνης, αθεμιτες παρεμβασεις, αδυναμια εντοπισμου κατα την εισαγωγη στο σωμα, στραβα ματια οταν εντοπιζονται, κουκουλωματα υποθεσεων στο βωμο της προστασιας του κυρους του σωματος ειναι καποια ενδεικτικα.Ολα αυτα ομως γεννουν προκαταληψεις. Ολοι ειμαστε πεπεισμενοι για τις αγνες προθεσεις σας. Ισως ομως να μην εχουν υπολογιστει οι σιγουρες για μενα αρνητικες επιπτωσεις απο την καταχρηση δικαιωματος απο πολιτες που θα δυσανασχετουν ακομα και με μια απλη παραβαση η εναν απλο σωματικο ελεγχο. Ειναι γνωστο οτι οι αστυνομικοι καταγγελονται απο πολιτες για αναρμοστη συμπεριφορα η αυθαιρεσια επειδη απλα κανουν την δουλεια τους με ακρα τυπικοτητα. Ειναι επισης γνωστο οτι μεγαλο ποσοστο των πολιτων ΔΕΝ γνωριζει την πραγματικη αποστολη των σωματων ασφαλειας παρα μονο ενα μικρο κοματι της αστυνομικης δρασης και πρακτικης. Επειδη τυχαινει να παρακολουθω διαφορα φορουμ του διαδικτυου στα οποια συζητιουνται θεματα αστυνομικης δρασης και συμπεριφορας, ειμαι σε θεση να γνωριζω οτι φτασαμε στο 2010 και ο απλος πολιτης δεν γνωριζει βασικες υποχρεωσεις που εχει απεναντι σε εναν αστυνομικο η καλυτερα απεναντι στη νομιμη αστυνομικη δραση ενω ταυτοχρονα παλι το μεγαλυτερο ποσοστο δεν αποδεχεται την νομιμη αστυνομικη δραση θεωρωντας την παρανομη. Αυτη λοιπον η ''λογικη'' του Ελληνα θα οδηγησει σε καθημερινα φαινομενα του τυπου : τι θες τωρα ? να με γραψεις ? θες καμια καταγγελια στο ΓΑΠΑ ? με εγραψες πουλακι μου ε ? παρε μια γραπτη καταγγελια στο ΓΑΠΑ δεν εχω να δηλωσω τιποτα ... οτι εχω να δηλωσω θα το δηλωσω στο ΓΑΠΑ Αυτη η κατασταση θα φερει αντιθετα αποτελεσματα απο τα αναμενομενα αυξανοντας την ενταση μεταξυ πολιτων και αστυνομικων ενω αυτο που πρεπει να επιτευχθει ειναι η συμφιλιωση Θεωρειστε απο το μεγαλυτερο ποσοστο των αστυνομικων - και σωστα κατα την αποψη μου - ως ο καταλληλοτερος υπουργος για αυτο το υπουργειο. Σε αντιθεση με αλλους ειστε σε θεση να γνωριζετε οτι το μεγαλυτερο κοματι της δουλειας μας το κανουμε με το φιλοτιμο και σε αυτη την κοινωνια προσφερουμε ο καθενας μας το λιθαρακι του. Δυστυχως υπαρχουν ενστολοι που οχι μονο δεν βαζουν αυτο το λιθαρακι αλλα με τη δραση τους αμαυρωνουν το θεσμο. Υπαρχουν ενστολοι με ακραιες ιδεολογιες και χαρακτηρες με αρνητικα στοιχεια οι οποιοι κρυμμενοι πισω απο την ασπιδα της εξουσιας της ιδιοτητας τους προβαινουν σε ενεργειες αθεμιτης αστυνομικης πρακτικης.Φταιει και η χαλαροτητα των στρατευσιμων και η απαλλαγη απο την στρατιωτικη υποχρεωση οπου αυτη ισχυει και συνεπως η ελλειψη της - καλως νοουμενης - υποταγης στο συστημα και στους κανονες αυστηρης πειθαρχιας. Φταιει και η ελλειπης παιδεια απο την οικογενεια και το σχολειο για τον πραγματικο θεσμο των σωματων ασφαλειας. Φταιει και η παντελης απουσια ατσαλινων νευρων και γαιδουρινης υπομονης απεναντι στον πολιτη που σε προκαλει η σε βριζει. Εμεις οι ιδιοι οι ενστολοι λεμε ΟΧΙ σε τετοιους συναδελφους. Λεμε ΝΑΙ στο να πανε σπιτια τους αυτοι που ντροπιαζουν τον αστυνομικο θεσμο. Θελουμε επισης να δημιουργηθουν οι καταλληλοι μηχανισμοι που να εντοπιζουν αυτες τις συμπεριφορες πριν αποφοιτησει καποιος απο τη σχολη και βγει στο δρομο. Φοβαμαι οτι θα καουν ΠΑΡΑ πολλα χλωρα μαζι με ξερα απο την βροχη καταγγελιων που θα ακολουθησει. Ακομα και αν στην πορεια αποδειχθει η αβασιμοτητα τους μεσα στις περιβοητες 30 ημερες, του καλου ενστολου θα του εχουν κοπει τα φτερα απο το αγχος της εικονας που θα εχει δημιουργηθει και της αποψης που θα σχηματιστει απο την κοινη γνωμη αλλα κυριως απο την εικονα που θα σχηματισετε εσεις ο ιδιος για το προσωπο του. Ολη αυτη η διαδικασια φοβαμαι πως θα οδηγει τους ενστολους σε ''απραξια'' και σε στραβα ματια για τα παντα. Με το υπο διαβουλευση ΠΔ γινεται μια προσπαθεια αντιμετωπισης των περιστατικων αυθαιρεσιας. Οπως προκυπτει απο την αιτιολογικη εκθεση και την επι του θεματος ομιλια σας ειναι διαπιστωμενο πως τα υπαρχοντα συστηματα ειναι ελλειματικα. Σε ποιους τομεις ομως ειναι ελλειματικα ? Για ποιο λογο ειναι ελλειματικα ? Ειναι ξεκαθαρο οτι απαιτειται καποιος μηχανισμος ευελικτος στην αντιμετωπιση της αυθαιρεσιας. Θα ειναι ομως ο παρον μηχανισμος αυτος που απαιτειται ? Μηπως θα ηταν καλυτερο αν διορθωναμε τα προβληματα στα υπαρχοντα συστηματα ? Απο το κειμενο της ομιλιας αλλα και απο την ιδια την πραγματικοτητα αποδεικνυεται οτι οι υπαρχουσες διαδικασιες ειναι χρονοβορες. Τι φταιει ομως που ειναι χρονοβορες ? Οπως προκυπτει απο το κειμενο του ΠΔ : «…. ή οποιασδήποτε ανάρμοστης συμπεριφοράς ανεξαρτήτως αν αυτή στοιχειοθετεί πειθαρχική παράβαση ή ποινικό αδίκημα που τελέστηκε εν ώρα υπηρεσίας ή μη από προσωπικό των ανωτέρω υπηρεσιών.» το σημειο αυτο αδυνατω να το κατανοησω .... ειναι σαφες απο το ισχυον δικαιο οτι οποιαδηποτε αναρμοστη συμπεριφορα εμπιπτει σε πειθαρχικους - τουλαχιστον - κανονες και τιμωρειται αλλωστε - γενικα μιλωντας - αν μια συμπεριφορα δεν στοιχειοθετει παραβαση η αδικημα, πειθαρχικο η ποινικο για ποιο λογο και με ποια λογικη θα καταγγελλεται ? Επισης αξιο αποριας ειναι ποια θα ειναι η διαδικασια υποβολης αλλα και εξετασης και ορθης αξιολογησης των καταγγελιων σε περιπτωσεις: -προσωπικου με πολιτικη περιβολη -προσωπικου εκτος υπηρεσιας που επικαλειται την ιδιοτητα του και κανει καταχρηση εξουσιας -ενος πολιτη απεναντι σε πολλους ενστολους -ενος ενστολου απεναντι σε πολλους πολιτες Απο το νομοθετικο κειμενο που αφορα τη λειτουργια της υπηρεσιας εσωτερικων υποθεσεων προκυπτει αρμοδιοτητα εντος ενος συγκεκριμενου πλαισιου αδικηματων Επισης απο το κειμενο του ΠΔ αλλα και των σχετικων διευκρινηστικων παρατηρησεων το υπο συσταση γραφειο ΔΕΝ ειναι δικαιοδοτικο οργανο και η αρμοδιοτητα του περιοριζεται εντος ενος μικρου πλαισιου περιστατικων αυθαιρεσιας Συνεπως προκυπτουν δυο κρατικοι μηχανισμοι με περιορισμενο πεδιο δρασης ενω παραλληλα λειτουργει ο πειθαρχικος μηχανισμος και ο ποινικος. Σε συνολο λοιπον τεσσαρων μηχανισμων ειναι διαπιστωμενο οτι οι τρεις παρουσιαζουν προβλημα. Αξιο αποριας ειναι το τι μας εξασφαλιζει την απροβληματιστη λειτουργια αλλα και αποτελεσματικοτητα του τεταρτου. Και τη στιγμη αυτων των σκεψεων ερχεται στην επιφανεια η υποθεση αποταξης του ειδικου φρουρου που εκκρεμει απο το 2008. Απο τα ανωτερω ασφαλως μπορουμε να καταληξουμε στο συμπερασμα οτι η καθυστερηση ολοκληρωσης των διαδικασιων και απονομης δικαιοσυνης αποτελει εναν σημαντικοτατο παραγοντα στην αναποτελεσματικοτητα των υπαρχοντων μηχανισμων Απο την γραμματικη διατυπωση των διαταξεων του αρθρου 1 παρ 1, αρθρου 3 εδαφιο ε και αρθρου 4 παρ 3α και 4 σε συνδυασμο με τα στοιχεια Ε και ΣΤ των διευκρινιστικων σας παρατηρησεων προκυπτει οτι το ΓΑΠΑ λειτουργει ως ακολουθως : α. αρχικα το τμημα υποβολης καταγγελιων λαμβανει και εξεταζει και αξιολογει την καταγγελια και ακολουθως την υποβαλει με αιτιολογημενη της εισηγηση στην τριμελη επιτροπη β. ακολουθως η τριμελης επιτροπη αφου εξετασει την καταγγελια και την εισηγηση του τμηματος καταγγελιων αξιολογει και εφοσον πιθανολογειται η βασιμοτητα την διαβιβαζει στις αρμοδιες κατα περιπτωση αρχες Ειναι ξεκαθαρο λοιπον οτι θα εξεταζεται αν πληρουνται κατα τυπο και ουσια η αντικειμενικη και η υποκειμενικη υποσταση αδικηματων και ακολουθως θα προωθουνται στις αρμοδιες υπηρεσιες οι οποιες - μη δεσμευομενες - θα πρεπει υποχρεωτικα να επανεξετασουν την υποσταση των αδικηματων κατα τυπο και ουσια προκειμενου ασκησουν η οχι πειθαρχικη η ποινικη διωξη Το τελικο αποτελεσμα για τον πολιτη θα ειναι μια επισημη ενημερωση εντος συγκεκριμενης προθεσμιας οτι η καταγγελια του απορριφθηκε η προωθηθηκε στην αρμοδια υπηρεσια με κοστος ομως ενα επιπροσθετο διαδικαστικο κοματι το οποιο στην ουσια μεταφερει την καταγγελια τριαντα ημερες πιο πισω. Ας μου επιτραπει να διατηρησω επιφυλαξεις για την αποτελεσματικοτητα του ολου μηχανισμου δεν δειχνει να επιτυγχανει κατι παραπανω απο την διαρκη ενημερωση του καταγγελοντα και απο το να αυξανει την καθυστερηση ολοκληρωσης των διαδικασιων και απονομης δικαιοσυνης κατα τριαντα τουλαχιστον ημερες και προκαλει ευλογες αποριες για το αν τελικα θα επιτευχθει ο στοχος αρ. 3 της ομιλιας σας. Αντι λοιπον να δημιουργουμε νεους μηχανισμους γιατι να μην διορθωσουμε τους υπαρχοντες στα σημεια που πασχουν ? Δεν διαφωνουμε οτι ειναι αναγκαια η υπαρξη ενος θεσμου αυξημενης ανεξαρτησιας με ιεραρχικη και θεσμικη αποσυνδεση ελεγκτη και ελεγχομενου με μηχανισμους ταχυτατης διεκπεραιωσης οπως διατυπωνετε στην ομιλια σας Αυτη η αποσυνδεση ελεγκτη και ελεγχομενου ειναι αυτο που λειπει απο τους υπαρχοντες μηχανισμους, δηλαδη απο τις ΕΔΕ τις εσωτερικες υποθεσεις και τα πειθαρχικα συμβουλια και που προκαλει την αποτελεσματικοτητα ενω οσον αφορα την ποινικη διαδικασια η αναποτελεσματικοτητα ειναι αμεσα συνδεδεμενη με την υπερβολικα χρονοβορα διαδικασια η οποια οφειλεται στις τακτικες δικασιμους οι οποιες μπορει να ορισθουν και μετα απο μεγαλο χρονικο διαστημα αναλογα με το ποτε υπαρχει κενη θεση Για να μην μακρυγορησω αλλο και σε μια προσπαθεια εξευρεσης ενος μηχανισμου που να καλυπτει και τους πεντε βασικους στοχους της ομιλιας εχω να παρατηρησω τα ακολουθα : σε συντομο χρονικο διαστημα θα λαβετε την μεγαλη αποφαση της παραμονης η οχι του Λιμενικου Σωματος στον ΣΠΚ Επισης οπως εξαγγειλατε μελετατε την αναμορφωση του πειθαρχικου δικαιου των αστυνομικων Ειναι λοιπον ευκαιρια για τα ακολουθα -συνταξη Ποινικου και Πειθαρχικου Κωδικα Σωματων Ασφαλειας ο οποιος θα περιλαμβανει ολο το αναμορφωμενο πειθαρχικο δικαιο και για τα τρια σωματα και θα περιεχει και ειδικες ποινικες διαταξεις που δεν καλυπτονται απο τον ΠΚ -καταργηση των ΕΔΕ. Οπως ομολογει η ιδια η λεξη ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ δεν εχουμε αποσυνδεση ελεγκτη και ελεγχομενου -ενοποιηση συγνωνευση ανασυσταση και αναδιοργανωση των υπηρεσιων εσωτερικων υποθεσεων σε ΜΙΑ και ΜΟΝΟ ΜΙΑ ανεξαρτητη και ΕΝΙΑΙΑ και για τα τρια σωματα η οποια να στελεχωνεται μονο απο δικαστικους λειτουργους οι οποιοι για λογους διαφανειας να εκλεγονται απο την βουλη με ειδικη πλοιοψηφια για συγκεκριμμενη θητεια και να ασχολουνται μονο με τον συγκεκριμμενο τομεα δικαιου δηλαδη τις ποινικες και πειθαρχικες υποθεσεις του προσωπικου των σωματων ασφαλειας. -συμμετοχη μαχιμου ενστολου προσωπικου με συμβουλευτικο-γνωμοδοτικο χαρακτηρα. ΜΟΝΟ ενας μαχιμος ενστολος που εχει υπηρετησει στο ''πεζοδρομιο'' μπορει να αντιληφθει αν η κρινομενη συμπεριφορα εμπιπτει εντος η εκτος των οριων της νομιμης αστυνομικης δρασης. ΝΑΙ υψωσα τον τονο της φωνης μου στον πολιτη και ΝΑΙ ασκησα αυξημενη σωματικη βια και ΝΑΙ εφτασα στα ΑΚΡΑ. Τα ερωτηματα ειναι: τηρησα τους κανονες αναγκαιοτητας και αναλογικοτητας ? μηπως με αναγκασε ο πολιτης να φτασω στα ακρα ? αυτα τα ακρα ειναι εντος των νομιμων οριων η περασα στην αντιπερα οχθη ? εξαντλησα ολα τα ηπιοτερα μετρα ? δικαιολογειται η συμεριφορα μου ? η σωματικη βια που ασκησα ηταν η αντιστοιχη προς το βαθμο αντιδρασης και αντιστασης του πολιτη κατα την συλληψη ? ακολουθησα την αρμοζουσα διαδικασια κλιμακωσης ? σε γενικες γραμμες ασκησα τις βελτιστες πρακτικες ? Απαντηση σε αυτα τα ερωτηματα μπορει να δωσει μονο ενας επαγγελματιας μαχιμος αστυνομικος. Και ειδικα για την ΕΛΑΣ δεν υπαρχει αμφιβολια οτι οι αριστοι επαγγελματιες υπηρετουν στην ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ -οποιαδηποτε καταγγελια να κατατιθεται στον κατα τοπο εισαγγελεα ο οποιος θα την κοινοποιει αυθημερον στις εσωτερικες υποθεσεις στην υπηρεσια του αστυνομικου και στο γραφειο υπουργου. Σε καθε περιπτωση ειτε αυτοφωρου ειτε οχι ειτε ποινικου ειτε πειθαρχικου ο αστυνομικος με το που θα λαμβανει γνωση απο την υπηρεσια του χωρις αλλη κληση να υποχρεουται εντος 48 ωρων να καταθεσει εγγραφο υπομνημα στο οποιο θα αναλυει ολα τα πραγματικα περιστατικα και τους μαρτυρες. Εντος 48 ωρων οι εσωτερικες υποθεσεις θα εξεταζουν αν συντρεχουν ποινικες και πειθαρχικες ευθυνες και θα απορριπτουν την καταγγελια η θα παραπεμπτουν με αιτιολογημενη εισηγηση την υποθεση στο ποινικο δικαστηριο η στο πειθαρχικο συμβουλιο. Αν η υποθεση δεν ειναι ξεκαθαρη θα παρατεινεται η προθεσμια ολοκληρωσης της ερευνας μεχρι ενα μηνα. -λεπτομερη καθορισμο των περιπτωσεων που δικαιολογουν διαθεσιμοτητα. Η ιδια η πραξη παραπομπης στο δικαστηριο η στο πειθαρχικο συμβουλιο θα παραπεμπει και τον αστυνομικο ενωπιον του Υπουργου για την τυπικη εκδοση της αποφασης διαθεσιμοτητας -εκδικαση των ποινικων υποθεσεων προσωπικου των σωματων ασφαλειας απο ειδικης συνθεσης δικαστηριο στο οποιο να συμμετεχουν και πολιτες. δεν μιλω για δικαστηρια τυπου εκτακτων η ειδικων δικαστηριων η στρατοδικειων. οπως εχουμε ποινικο πολιτικο διοικητικο δικαστηριο ετσι να εχουμε και για τα σωματα ασφαλειας αλλα απο πολιτες δικαστες και οχι στρατοδικεια και με συμμετοχη πολιτων οπως στα μικτα ορκωτα. ισως να ακουγεται ακραιο αλλα οι ενστολοι δεν ειμαστε απλοι πολιτες αλλα μια ειδικη κατηγορια δημοσιων υπαλληλων και το υπαρχον συστημα απεδειξε οτι ειναι προβληματικο, τουλαχιστον στην ταχυτητα του -ολοκληρωση της διαδικασιας μεχρι την τελικη εκδικαση το ανωτερο εντος δυο μηνων Τελος θα ηθελα να αναφερθω στο θεμα των διακριτικών στοιχείων που δεν φέρουν τα αστυνομικά όργανα. Σε παρα πολλα κρατη του εξωτερικου εφαρμοζεται. Στο Ελληνικο στρατευμα εφαρμοζεται. Πολλοι ενστολοι του ΛΣ το εφαρμοζουν. Λεω ΝΑΙ στο να καθιερωθει το ταμπελακι με το ονοματεπωνυμο και τον βαθμο. Για τις ειδικες μοναδες ομως θα πω ΟΧΙ. Το προσωπικο των ειδικων μοναδων δεν δρα αυτοβουλα και μεμονωμενα. Δρουν σαν ομαδα με συγκεκριμενες τακτικες δρασης. Η καθε τους κινηση διατασσεται απο τον επικεφαλη τους. Τα ΥΑΤ πχ δρουν σαν ενα συνολο προσωπων με ομαδικες κινησεις και οχι ο καθενας αυτονομα. Δεν απομακρυνεται ενας αστυνομικος των ΥΑΤ αυτοβουλα για να σηκωσει την ραβδο και να αυθαιρετησει. Ακομη και αν καποιος κινηθει εκτος προγραμματος εχει επικεφαλη να τον αναφερει αρμοδιως ενω ταυτοχρονα ο καθενας τους εχει τον ατομικο του αριθμο. Αυτος ο αριθμος μπορει να αναγραφεται και στο εμπροσθιο μερος της στολης στο σημειο που θα εφερε το ονοματεπωνυμο του. Ετσι σε περιπτωση αυθαιρεσιας θα πρεπει να καταγγελθει ο συγκεκριμμενος αριθμος. Αντιθετα με ονοματεπωνυμο θα οδηγησει στο φαινομενο χωρις καν καταγγελια ο πολιτης να εχει τα πληρη στοιχεια του περιβοητου και μισητου ''ΜΑΤΑΤΖΗ''. Εφαρμοστε πιλοτικα για δυο-τρεις μηνες μονο την τοποθετηση αριθμου και στο στηθος εκτος απο το κρανος ωστε να εξαγετε ασφαλη συμπερασματα. Οσο για τους υπολοιπους ΝΑΙ να εφαρμοστει αμεσα ... καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβαται. Ο ματατζης ομως δεν πρεπει να την πληρωσει για τις αποφασεις των επικεφαλων. ΓΣ Υπαξκος ΛΣ